Vanwege het nieuwe beleid omtrend grote topics moet het oude kleine vragen topic gesloten worden.
We hebben het bij de modmeeting over dit topic gehad. We willen niet dat elke vraag die gesteld wordt verwezen wordt naar dit topic, daarom hebben we bedacht dat we in het kleine vragen topic vanaf nu alleen vragen willen die te beantwoorden zijn met "Ja" of "Nee", bijvoorbeeld:
V: Moet er een voetpakking onder mijn cilinder?
A: Ja.
Na een tijdje testen zien we dat het niet tot nauwelijks werkt. Er zijn schijnbaar te weinig vragen die alleen met ja of nee te beantwoorden zijn, daarom mogen er toch andere vragen in. Het criterium nu is dat de vraag met enkele zinnen te beantwoorde is, bijvoorbeeld:
V: Hoeveel kosten nieuwe achterwiellagers voor een aprilia rs
A: Bij de lokale bromboer voor ong 7 euro per stuk.
Voor diepgaandere vragen kun je gewoon een eigen topic openen in het goede forum.
Dit is gedaan om alles overzichtelijk te houden en het later opzoekbaar te kunnen maken dmv de Search.
ik heb een 70cc heb er nu 520 km mee gereden maar hij komt op top net 70 en doet hier uren over voor de is alles orgineel alleen heb ik een vervroegd vliegwiel wie weet hoe ik dit harder kan laten lopen want ik dacht dat ik zeker met orgineel 75 zou moeten kunnen rijden ?
70 cc
4 bak
tandwiel ?
13 milimeter carb
vervroegd vielgwiel
4 tact brommer
Dit bericht is gewijzigd door killer cdtje op 4-4-2006 om 18:37 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: killer cdtje
ik heb een 70cc heb er nu 520 km mee gereden maar hij komt op top net 70 en doet hier uren over voor de is alles orgineel alleen heb ik een vervroegd vliegwiel wie weet hoe ik dit harder kan laten lopen want ik dacht dat ik zeker met orgineel 75 zou moeten kunnen rijden ?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: killer cdtje
ik heb een 70cc heb er nu 520 km mee gereden maar hij komt op top net 70 en doet hier uren over voor de is alles orgineel alleen heb ik een vervroegd vliegwiel wie weet hoe ik dit harder kan laten lopen want ik dacht dat ik zeker met orgineel 75 zou moeten kunnen rijden ?
@MT70-nolimit
1 nee dat heeft geen zin
2 Sla nooit op de krukas
3 Maak/Koop gewoon een pers setje
-----------
Wat voor pers setje?? En hoezo mag je niet op de krukas slaan?
@tsxj oran
lagers warm stoken!
maar in ieder geval als je het tap van je krukas goed beschermd kan je er behoorlijk op slaan(niet te hard natuurlijk)
of met een dreves aangezien bij veel krukassen er een uitsparing in zit aan de vliegwiel kant
-----------
Hoe wil je de lagers warmstoken dan?? Daar kom je toch niet bij als de carters nog op elkaar zitten. Wat bedoel je met derves??
Er komen overal een beetje kiertjes, maar hij komt niet echt los. Zou hij bij de krukas nog vast zitten? Hoe kan ik dit in vredesnaam los krijgen?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: J-master
@MT70-nolimit
1 nee dat heeft geen zin
2 Sla nooit op de krukas
3 Maak/Koop gewoon een pers setje
-----------
Wat voor pers setje?? En hoezo mag je niet op de krukas slaan?
@tsxj oran
lagers warm stoken!
maar in ieder geval als je het tap van je krukas goed beschermd kan je er behoorlijk op slaan(niet te hard natuurlijk)
of met een dreves aangezien bij veel krukassen er een uitsparing in zit aan de vliegwiel kant
-----------
Hoe wil je de lagers warmstoken dan?? Daar kom je toch niet bij als de carters nog op elkaar zitten. Wat bedoel je met derves??
Er komen overal een beetje kiertjes, maar hij komt niet echt los. Zou hij bij de krukas nog vast zitten? Hoe kan ik dit in vredesnaam los krijgen?
de krukas klemt om de lagers, en de lagers klemmen om hun beurt om de krukas, maar als hij echt moer vast zit weet je dan wel zeker dat je alle boutjes los hebt??
en zoja dan zal je toch verder moeten gaan met wrikken, gebruik hierbij ook ff kruipolie of iets in die richting!
edit:
ik bedoelde drevel sorry typ gebrek
Dit bericht is gewijzigd door tsxj oran op 4-4-2006 om 19:16 uur.