Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - membraan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36026 - membraan
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1907 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koekie - Administrator 3-4-2006 18:53 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]


hmm,

je hebt een notitie te pakken
aangezien je een paar minuten later wel normaal kan reageren op de vraag.

[...]

idem dito

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 3-4-2006 om 18:52 uur.

ik reageerde later normaal omdat ik inzag dat ik fout zat en gewoon die jongen alsnog wou helpen ! dus puur uit goeie wil
 
Haaks de hoek om!
renoeius 3-4-2006 18:54 Print reply

Posts: 6409
de gasreactie wordt wel wat beter en verbruikt neemt niet dramatisch toe. met een gemiddelde setup merk je er niet super veel van.
 
Hans B 3-4-2006 18:54 Print reply

Posts: 920
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]

ik reageerde later normaal omdat ik inzag dat ik fout zat en gewoon die jongen alsnog wou helpen ! dus puur uit goeie wil


ja heel leuk, maar wat is nou jou verschil tussen 2kleps en 4kleps???
 
MT70-nolimit 3-4-2006 18:55 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]

ik reageerde later normaal omdat ik inzag dat ik fout zat en gewoon die jongen alsnog wou helpen ! dus puur uit goeie wil

zeiken doe je maar via pm, n44b

@ts ik ervaar wel duidelijk verschil in 2 en 4 kleps, verschil in gasreactie namelijk, verschil tussen 4 en 6 is niet zo enorm

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 3-4-2006 om 18:56 uur.
 
gaat lang goed
Kampersjaak 3-4-2006 18:55 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]

ik reageerde later normaal omdat ik inzag dat ik fout zat en gewoon die jongen alsnog wou helpen ! dus puur uit goeie wil


als je nou je post had ge-edit, dan had ik gezegt van, je hebt gelijk.
maar op[ z'n manier niet,

einde discussie! anders via inbox
 
oderint dum metuant
koekie - Administrator 3-4-2006 18:56 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pannekoek
[...]


ja heel leuk, maar wat is nou jou verschil tussen 2kleps en 4kleps???



sorry.. bij mij reed hij verrot met een 4 kleps.. sputteren, inhouden, niet lekker op touren komen, slecht starten etc etc etc.. toen heb ik er een 2-kleps in geprobeerd.. en toen was alles over..
starte in 1 keer, trok hem zo naar de 10k.. hield niet in, sputterde niet.. helemaal perfect..
 
Haaks de hoek om!
mb-gek 3-4-2006 19:00 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]



sorry.. bij mij reed hij verrot met een 4 kleps.. sputteren, inhouden, niet lekker op touren komen, slecht starten etc etc etc.. toen heb ik er een 2-kleps in geprobeerd.. en toen was alles over..
starte in 1 keer, trok hem zo naar de 10k.. hield niet in, sputterde niet.. helemaal perfect..

miss dat je kleppen oid op de tocht stonden
is nou niet echt iets waar je last vna kan krijgen door een 4 klepper te monteren

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Hans B 3-4-2006 19:04 Print reply

Posts: 920
misschien was je membraan wel kapot
 
renoeius 3-4-2006 19:07 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

miss dat je kleppen oid op de tocht stonden
is nou niet echt iets waar je last vna kan krijgen door een 4 klepper te monteren



deed die van mij ook toen de kleppen op te tocht stonden.

maar je kunt gewoon je membraan verwisselen zonder dingen aan te passen. ik merkte het verschil wel.
 
Hans B 3-4-2006 19:09 Print reply

Posts: 920
ja oke ik weet genoeg over het membraan
bedankt
 
mulder 3-4-2006 20:33 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]



sorry.. bij mij reed hij verrot met een 4 kleps.. sputteren, inhouden, niet lekker op touren komen, slecht starten etc etc etc.. toen heb ik er een 2-kleps in geprobeerd.. en toen was alles over..
starte in 1 keer, trok hem zo naar de 10k.. hield niet in, sputterde niet.. helemaal perfect..


dat membraan was dan katsgaar

no doubt
 
koekie - Administrator 3-4-2006 20:46 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]


dat membraan was dan katsgaar

no doubt


membraan was hartstikke goed.. heb ik toen verkocht aan een maat van me.. die rijd er gewoon goed mee ? denk dat het aan de rest van me setup gelegen heb dan ofzo.. maar membraanpie was goee
 
Haaks de hoek om!
wiebutt 3-4-2006 21:01 Print reply

Posts: 6264
kan aardig verschil zijn
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
gangsterjens 6-4-2006 19:02 Print reply

Posts: 1553
sr
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

nee
http://www.vandale.n.../?zoekwoord=membraam
http://www.vandale.n.../?zoekwoord=membraan

zie zelf maar ....

Dit bericht is gewijzigd door mb-gek op 3-4-2006 om 18:45 uur.

srry...dan schrijven ze het verkeerd op 50cc.nl

 
Hoi

Dit topic is 1907 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved