Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - hot rod honda c50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1116 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #35965 - hot rod honda c50
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 18803 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

thekleine 10-4-2006 18:46 Print reply
Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gsmgast
[...]



das juist typisch hot rod


on topic: word egt gaaf!! keep up the good work!!



je moet even op www.thekleine.nl kijken, ik heb dat vlammen idee veranderd al ..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
mooi ding word et
mr welke tankkappen gebruik jij?


tank kappen? mijn tank heeft helemaal geen kappen..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gsmgast
hoe werkt die kopeling met handschakel? dat vind ik namelijk egt tof maar is dat niet verboden in NL?


de c50 heeft een automatische koppeling .. als ik schakel dan werkt automatisch me koppeling. ik hoef dus aleen maar te schakelen met me voet en niks te doen met mijn hand..

en het is niet verboden in nederland voor zover ik weet .. gewoon zeggen dat origineel is , geen enkele wout die deze brommer kent uit 1975, nouja een paar dan.

wat sommige motoren hebben (ook te zien bij occ) is handschakel met de koppelings hendel aan je schakelpook.
 
Chappy 10-4-2006 18:51 Print reply
Posts: 1053
je kan ipv moeilijk doen met hefboom dingen ook gewoon je schakel stang(of hoe je het ook wilt noemen) langer maken, of wordt de afstand dan te groot met het schakelen?

Dit bericht is gewijzigd door Chappy op 10-4-2006 om 18:52 uur.
 
Work in progress
thekleine 10-4-2006 22:22 Print reply
Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chappy
je kan ipv moeilijk doen met hefboom dingen ook gewoon je schakel stang(of hoe je het ook wilt noemen) langer maken, of wordt de afstand dan te groot met het schakelen?

Dit bericht is gewijzigd door Chappy op 10-4-2006 om 18:52 uur.


TOEVALLIG was er vandaag iemand die zn brommer showde en verrek het systeem die ik nog moest uitzoeken hoe ikt wilde maken

zoiets maar dan netter

http://pic19.picture...439408/138549298.jpg


 
verwijderd1 10-4-2006 22:52 Print reply

Posts: 3527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thekleine
[...]


TOEVALLIG was er vandaag iemand die zn brommer showde en verrek het systeem die ik nog moest uitzoeken hoe ikt wilde maken

zoiets maar dan netter

http://pic19.picture...439408/138549298.jpg





had van rez kunnen zijn
 
thekleine 25-4-2006 19:59 Print reply
Posts: 54
paar idee veranderingen ..

14 inch.
cb350 voornaaf, open gewerkt .. net zoals hier op de foto

http://www.ohiocaferacers.com/hub2.jpg


foto van hoe de naaf eruit ziet
http://lefour.bubba....ie/H-cb350-74-10.jpg


das een 180mm naaf das bijna 1/3e groter als ori

ori op 18 inch. nu op 14 inch , hij haanwheels ff custom spaken laten maken .. zal weinig spaak worden. meer naaf dan spaak

Dit bericht is gewijzigd door thekleine op 25-4-2006 om 20:00 uur.

Dit bericht is gewijzigd door thekleine op 25-4-2006 om 20:00 uur.
 
thekleine 12-5-2006 16:47 Print reply
Posts: 54

hier zal ik ff melden wat er tot nu toe gebeurt is:

voorvork: ss50 voorvork binnen en zit erop,(hydro is fijner als schommelarm) zonder de lelijke rubbers. wordt aangepast ,ophangingspunten spat eraf, rem anker erop gemaakt enzo.

t stuk: wordt een bredere als origineel.. is al af trouwens(netjes gevreest enzo.). ziet er tof uit. bij 4tune te koop in beperkte oplage voor dax. (de pen van een c50 is korter als van een dax, die is dus aangepast voor op de cee) mocht je contact met m op willen nemen moet je me ff pben krijg je t email adres.

rem: voor heb ik dus een cb350 naaf (180!!mm) en daarom moet ik breder als origineel. anders past die niet tussen me poten, achter heb ik gewoon een normale trommel.
http://home.wanadoo.nl/lanser/DSC00075.JPG
http://home.wanadoo.nl/lanser/DSC00076.JPG
http://home.wanadoo.nl/lanser/DSC00077.JPG

stuur: kroonplaat en stuur is 1 geheel. volgende week af.

frame: is echt dood dood. gister heb ik ut roest eraf gehaald, en bleek er nog n berg plamuur op te zitten links zit een gat van zeker 150x100 en ook nogis om me veerophanging dus alle stevigheid is eraf. (ga t?ch voor brommer. k kan m altijd nog keuren als motor via engeland of duitsland maar dan kan ik tenminste m bouwen zoals ik wil ) ik ben nu opzoek naar een buitenlands frame die hard is(zijn goedkoper als nederlandse) en dan nummertje overlassen.
kijk zelf maar
http://home.wanadoo.nl/lanser/DSC00074.JPG

achterlicht:
http://pic13.picture...149944/145423638.jpg
dit licht wordt nog aangepast. (wil maar 1 kruis hebben en op n speciale manier in me frame)

blok:
blok heb ik aleen me zuiger en oliepomp nog binnen
van de week krijg ik het 3v kopje binnen en de cilinder en de carb.
heb toch besloten voor 88cc. less is more.

ook heb ik een straalcabine gekocht voor alle alu delen (k ga ook een beetje bij beunen met die straalcabine dus mocht je nog blokdelen ofzo gestraald wil hebben pb me, glasparelstralen dan he)

uitlaat komt een dikkere bocht op, wordt matzwart met dat hittebestendig stof erover bij de bocht.

voorvorkpoten en stuur worden zoiezo (opnieuw) verchroomd

 
zundappchef 12-5-2006 18:25 Print reply

Posts: 4082
vind ontwerp ofzo egt niet mooi
maar als je dit lukt is het een egt vet project
 
1000 v twin rotax biatch
christianos 12-5-2006 19:11 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thekleine
[...]


TOEVALLIG was er vandaag iemand die zn brommer showde en verrek het systeem die ik nog moest uitzoeken hoe ikt wilde maken

zoiets maar dan netter

http://pic19.picture...439408/138549298.jpg



coole c310 !!!
 
christianos 12-5-2006 19:19 Print reply

Posts: 20445
je weet trouwens dat die brommer half automaat is he?
 
Honda SS50 12-5-2006 19:24 Print reply

Posts: 1078
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
je weet trouwens dat die brommer half automaat is he?


semi automaat
 
www.4strokealphen.nl
christianos 12-5-2006 19:25 Print reply

Posts: 20445
ja ja semi automaat

dat hoef je me niet te evrtellen, dat bedoelde ik met half automaat, kwam alelen even niet op dat fucking woord
 
Honda SS50 12-5-2006 19:30 Print reply

Posts: 1078
semi automaat rijdt wel relax
en vooral als je met zo'n pook wil schakelen...

dan hoef je niet te kutte met koppeling in knijpen en overschakelen, met je andere hand...
 
www.4strokealphen.nl
christianos 12-5-2006 19:31 Print reply

Posts: 20445
bwa met die 310 is het wel zo dat je met hogere toerental wel je koppeling mag gebruiken hoor

alnders knalt bijna je blok uit je frame..
 
Chappy 13-5-2006 9:41 Print reply
Posts: 1053
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
je weet trouwens dat die brommer half automaat is he?


als je de begin post leest weet je dat hij het weet, daarom wil de TS er een pook op zetten

Mooi project, keep up the good work

alleen dat soort achterlichten vind ik persoonlijk minder
 
Work in progress
THOMASJEUHHH 13-5-2006 9:46 Print reply

Posts: 4159
vet!! suc6 verder
 
bwoaahhppp,,..

Dit topic is 18803 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved