Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - brom vakantie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1088 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #35949 - brom vakantie
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mblover 31-3-2006 14:58 Print reply

Posts: 5391
Karretje heeft meer rolwrijving en luchtweerstand en meer gewicht dan als dat je het op je brommer knoopt en de vraag is, vind je een karretje wel fijn rijden.
Neem gewoon een goede tanktas en 1 of 2 van die bagage rollen, dan kun je al een hoop meenemen

En ik zou je brom iets harder als 60 laten lopen als ik jou was, en dan ook redelijk licht vertanden, zeker als je ook een karretje meeneemt. Vermogen over --> geef minder gas, vermogen tekort --> rijd klote en je komt bijna niet omhoog.
 
tukker89 31-3-2006 15:03 Print reply

Posts: 140
En zorg dat je voor die tijd een beetje informeert naar de regels in de landen waar je rijdt. Zoals: waar je wel en niet mag rijden, hoe dat zit met papieren enz. Is lullig als je daar een bekeuring voor krijgt. En in het buitenland weten ze ook wel de bedragen te gebruiken daarvoor.
 
Wo ein Puch MV50, VS50 oder DS50, Da ein Weg! ;)
mblover 31-3-2006 15:07 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tukker89
En zorg dat je voor die tijd een beetje informeert naar de regels in de landen waar je rijdt. Zoals: waar je wel en niet mag rijden, hoe dat zit met papieren enz. Is lullig als je daar een bekeuring voor krijgt. En in het buitenland weten ze ook wel de bedragen te gebruiken daarvoor.



idd, zeker in Belgie opletten want daar is gepakt worden echt geen feest.
Volgens mij kan je gewoon naar de anwb ofzo mailen en dan kunnen ze je het vertellen.
 
chrisda 31-3-2006 15:09 Print reply
Posts: 387
owke, dat van die regels ga cker wel doen ja.

maar ik denk dat ik dan een tanktas koop topkoffer en een grote rugzak. dat lijkt mij gewoon het handigst, en neit een karretje want wat mblover ook al zei dat je dan veel meer weerstand hebt en zo.

is er trouwens een speciale topkoffer voor honda nsr of moet je dan iets universeels nemen. en hoe zit dat met een tanktas, hoe bevestig je dat??
 
BIET 31-3-2006 15:11 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
owke, dat van die regels ga cker wel doen ja.

maar ik denk dat ik dan een tanktas koop topkoffer en een grote rugzak. dat lijkt mij gewoon het handigst, en neit een karretje want wat mblover ook al zei dat je dan veel meer weerstand hebt en zo.

is er trouwens een speciale topkoffer voor honda nsr of moet je dan iets universeels nemen. en hoe zit dat met een tanktas, hoe bevestig je dat??

Tanktas zitte soms magneten in, speciale topkoffer voor NSR bestaat niet.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
chrisda 31-3-2006 15:14 Print reply
Posts: 387
owke, weer es wat geleerd

zon topkoffer gaat geloof ik neit zoveel in. hoeveel liter gaat er ongeveer in?
 
S1lv3r 31-3-2006 15:15 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
owke, weer es wat geleerd

zon topkoffer gaat geloof ik neit zoveel in. hoeveel liter gaat er ongeveer in?


hangt van de grootte af
 
chrisda 31-3-2006 15:18 Print reply
Posts: 387
ja daar was ik al achtergekomen
worden ze verdeeld in maten zoals S,M en L en zoja wat is de grootste hiervan?

heb namelijk op internet gekeken en niet egt duidelijk info (totnutoedan) gevonden
 
chrisda 31-3-2006 15:21 Print reply
Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover

En ik zou je brom iets harder als 60 laten lopen als ik jou was, en dan ook redelijk licht vertanden,

is er een niet al te dure manier om hem zeg maar 10 15 km harder te laten lopen, hij gaat nu met niet al te veel tegenwind 60 65. maarja met bagage er nog bij en hellingen en zul je net zien dat het hard gaat waaien.
zijn er makkelijke manieren zoals andere luchtslangen of zo

tis wel beetje off topic maar in principe ook wel belangrijk voor een leuke vakantie
 
BIET 31-3-2006 15:22 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
ja daar was ik al achtergekomen
worden ze verdeeld in maten zoals S,M en L en zoja wat is de grootste hiervan?

heb namelijk op internet gekeken en niet egt duidelijk info (totnutoedan) gevonden

Nou als ze in die maten verdeeld zouden worden is L het grootst natuurlijk . Maarja je moet gewoon ff kijken als je zown koffer wilt.. zelf denk ik dan dat je beter gewoon een grote tas achterop kan vastmake met iets. Gaat veel mer in
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Saknet 31-3-2006 15:25 Print reply

Posts: 10355
nog even een paar oude fotos (krukaslager van me mt moesten we daar ook vervangen wou ik nog wat lol hebben op dat ding daarzo)






 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
chrisda 31-3-2006 15:29 Print reply
Posts: 387
@biet daaar heb je opzich wel gelijk in


maaruh :
is er een niet al te dure manier om hem zeg maar 10 15 km harder te laten lopen, hij gaat nu met niet al te veel tegenwind 60 65. maarja met bagage er nog bij en hellingen en zul je net zien dat het hard gaat waaien.
zijn er makkelijke manieren zoals andere luchtslangen of zo

tis wel beetje off topic maar in principe ook wel belangrijk voor een leuke vakantie

 
BIET 31-3-2006 15:33 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
@biet daaar heb je opzich wel gelijk in


maaruh :
is er een niet al te dure manier om hem zeg maar 10 15 km harder te laten lopen, hij gaat nu met niet al te veel tegenwind 60 65. maarja met bagage er nog bij en hellingen en zul je net zien dat het hard gaat waaien.
zijn er makkelijke manieren zoals andere luchtslangen of zo

tis wel beetje off topic maar in principe ook wel belangrijk voor een leuke vakantie


Luchtslangen is 1 van de makkelijkste en goedkoopste manieren

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
chrisda 31-3-2006 15:35 Print reply
Posts: 387
maar daar ga je geloofi k niet gelijk 10 tot 15 km mee harder, of wel??
zoniet zijn er nog meer dingen die je kan doen?
 
BIET 31-3-2006 15:35 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
maar daar ga je geloofi k niet gelijk 10 tot 15 km mee harder, of wel??
zoniet zijn er nog meer dingen die je kan doen?

Prop uit de auspuff halen, maar moet je wel de luchtslange vervange, anders heeft dat zo weinig zin
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 4724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved