T-Mon |
30-3-2006 22:50 |
Posts: 113 |
ja keey kneedbaar staal, maar kan dat tegen temperaturen van tegen de 600 graden ((hebk gelezen, correct me if I'm wrong))
|
|
schijt aan, 't rijdt nog. |
|
BSTS |
30-3-2006 22:51 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: T-Mon
mjahh kijk, ik kan in principe alles wel solderen, de apparatuur staat op school. Mss met tig dat t wel lukt dan. Misschien een beetje d'rbij druppelen. Ik zal eens aan leraar vragen of gietijzer beetje leuk vind als je met die temperaturen gaat klieren.
ik denk dat je er moeilijk bij kunt.
en ik weet bijna wel zeker dat dat materiaal wat je erin last, gewoon er af pleurt.
cilinders zijn gegoten, en zijn van een legering gemaakt.
als je daar puur materiaal op las, laat het zo weer los.
is de cilinder van gietijzer?? daar zit koolstof in, en valt niet te lassen
|
|
sprintjah |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
30-3-2006 22:53 |
Posts: 13700 |
maar zit er onevenheden in je uitlaatpoort kanaal?
zo ja wat is ongeveer de diameter van het kanaal?
over wat voor cilinder gaat het?
|
|
|
|
BSTS |
30-3-2006 22:53 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
maar zit er onevenheden in je uitlaatpoort kanaal?
zo ja wat is ongeveer de diameter van het kanaal?
over wat voor cilinder gaat het?
gietijzer??
|
|
sprintjah |
|
BSTS |
30-3-2006 22:55 |
|
honda_for_life.com |
30-3-2006 22:56 |
Posts: 4176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
merk ik,
|
|
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)? |
|
Jeroen B |
30-3-2006 22:57 |
Posts: 1929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
ga jij maar met een electrode in een gegoten cilinder lassen
zijn speciale elektrodes voor hoor
maar je moet zowiezo niet in je cilinder gaan lopen lassen
het hoeft maar een beetje krom te trekken en je cilinder is direct onbruikbaar
|
|
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__ |
|
BSTS |
30-3-2006 22:58 |
Posts: 4241 |
|
|
sprintjah |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
30-3-2006 22:59 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: T-Mon
Ik zal eens aan leraar vragen of gietijzer beetje leuk vind als je met die temperaturen gaat klieren.
|
|
|
|
YamahaDT80LC2 |
30-3-2006 23:00 |
|
BSTS |
30-3-2006 23:22 |
Posts: 4241 |
ow sorry,
gietijzer dus.
daar zit koolstof in waardoor het zo broos word.
dit is egter zeer moeilijk te lassen, en door de warmte veranderd de samenstelling ook nog, waardoor het materiaal slapper word.
dit is bij gietijzer het geval, er zijn idd ook materialen die bij warmte sterker worden.
gietijzer niet!
|
|
sprintjah |
|
evolutunned |
31-3-2006 6:53 |
Posts: 522 |
bij aluminium cilinder kun je hem gewoon tig lassen
doe jebij carters ook dus waaarom niet bij cilinder
|
|
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me |
|
robert gpr50r |
31-3-2006 10:50 |
Posts: 612 |
hard solderen?
dat werkt wel...
moetje daar na wel alles nakijken of cilinder niet krom is.. kun je weer goed krijgen door uit te boren..
|
|
|
|
Sr eunt Wo0t |
31-3-2006 10:53 |
Posts: 413 |
eej maare, jij hebt tog dat boekje he. staat daar niet gewoon in wat je moet gebruiken en hoe je t moet doen. lijkt me logisch...
|
|
Did u poop a virgin, cuz man that shit is tight! |
|
HayeSM |
31-3-2006 11:54 |
Posts: 3052 |
er was hier op het forum ooit es een zundap project wat volgensmij niet is afgemaakt, die kerel had zijn cilinder laten oplassen en zelf een poortmapje in geslepen dacht ik..
|
|
Appie SXV550 .. the hooligans choice |
|