toen ik vorige week een warmloper heb gehad heb ik er natuurlijk een nieuew zuiger ingegooit.
toen bleek hij niet meer te starten want hij vonkte niet meer. bleek de cdi kapot te zijn ( ik heb nog een mt5 frame staan waaronder ik een andere heb geplukt)
dus nu vonkt hij wel en heb er uit voorzorg een mikuni 210 sproeier ingegooit. In zn 1/2e versnelling doet hij het perfect!!
maar als ik en z'n 3/4e versnelling rijd dan raakt ie ineens zn vermogen kwijt en slaat direct af (enzij ik afrem, terugschakel en gas bij geef) dan slaat ie soms weer aan
slome cdi ligt aan toerental, je toerental is niet hoger in de 3e en 4e versnelling, zeker niet dan in je eerste 2... Ik denk dat het met je vermogen heeft te maken, omdat je in zn 3 en 4 meer vermogen vraagt... Ik denk dus dat je cilinder niet goed meer is, of een verkeerde zuiger oid
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Crowley 125cc mtx
maar als de zuiger/cilinder niet meer zo goed is waarom doet hij het in zijn 1 en 2 dan wel zo geweldig??
Is die 20mm Carb gewoon niet wat klein ervoor?Lijkt me als je in 3/4versnelling rijdt dat hij dan teveel of te weinig lucht krijgt .Ik vind het maar heel smal een 20mm voor 125 euro zou toch min.Probeer eens een Grotere Carb volgens mij draait hij dan al veel beter.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
Is die 20mm Carb gewoon niet wat klein ervoor?Lijkt me als je in 3/4versnelling rijdt dat hij dan teveel of te weinig lucht krijgt .Ik vind het maar heel smal een 20mm voor 125 euro zou toch min.Probeer eens een Grotere Carb volgens mij draait hij dan al veel beter.
mee eens, eigenlijk zou je minimaal 24mm moeten pakken