Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mb membraan in een nsr cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 896 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35903 - mb membraan in een nsr cilinder
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ruud1 29-3-2006 22:16 Print topicpost

Posts: 806
hallo,
ik kan aan een 4kleps carbon mb membraan komen, en ik wil deze in mijn nsr cilinder zetten. is dit mogelijk?

 

honda_2takt_power 29-3-2006 22:22 Print reply

Posts: 6744
ja
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Schrabbekerke 29-3-2006 22:23 Print reply

Posts: 1812
Carbon membraan, hmmmm..
 
ruud1 29-3-2006 22:25 Print reply

Posts: 806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
Carbon membraan, hmmmm..


hoezo hmmm? ivm met het passen?
 
mb-gek 29-3-2006 22:25 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ruud1
[...]


hoezo hmmm? ivm met het passen?

omdat de kleppen van carbon zijn

maar past gewoon
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
honda_2takt_power 29-3-2006 22:26 Print reply

Posts: 6744
je bedoelt alleen carbon membraamplaatjes wsl en niet een heel carbon membraam
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
MC Beuner 29-3-2006 22:27 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
Carbon membraan, hmmmm..


bijdehand
 
Vivatje snor
ruud1 29-3-2006 22:27 Print reply

Posts: 806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

omdat de kleppen van carbon zijn

maar past gewoon


ok mooi!
jah die carbonnen kleppen zijn ervoor omdat me cilinder te duur is om t risico te lopen dat de ijzeren kleppen afbreken en in de cilinder komen... met de carbonnen zal er niks gebeuren met de zuiger/ cilinder in tegenstelling tot de metalen die je hele cilinder aan gort helpen.
 
honda_2takt_power 29-3-2006 22:28 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ruud1
[...]


ok mooi!
jah die carbonnen kleppen zijn ervoor omdat me cilinder te duur is om t risico te lopen dat de ijzeren kleppen afbreken en in de cilinder komen... met de carbonnen zal er niks gebeuren met de zuiger/ cilinder in tegenstelling tot de metalen die je hele cilinder aan gort helpen.
idd blij dat ik ook carbon heb heb namelijk al een keer gehad dat me klepjes aan stront waren maar nik ste zien omdat carbon ofbrokkelt in hele kleine deeltjes

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
ruud1 29-3-2006 22:29 Print reply

Posts: 806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
[...]
idd blij dat ik ook carbon heb heb namelijk al een keer gehad dat me klepjes aan stront waren maar nik ste zien omdat carbon ofbrokkelt in hele kleine deeltjes



precies dat is dus de reden dat ik carbon kleppen wil, want ik denk dat mijn cilinder er met 13K niet vrolijk van wordt als hij in een keer een hap ijzer krijgt!
 
MT70-nolimit 29-3-2006 22:43 Print reply

Posts: 4322
bij 13k smelten metalen kleppen ook wel hoor in de sobw hebben ze ook gewoon metalen kleppen, die gaan ook niet op de tocht staan
 
gaat lang goed
honda_2takt_power 29-3-2006 22:45 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
bij 13k smelten metalen kleppen ook wel hoor in de sobw hebben ze ook gewoon metalen kleppen, die gaan ook niet op de tocht staan
ik dnek dat je wel iets anders hoort uit je cilinder dan

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
ruud1 29-3-2006 22:45 Print reply

Posts: 806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
bij 13k smelten metalen kleppen ook wel hoor in de sobw hebben ze ook gewoon metalen kleppen, die gaan ook niet op de tocht staan


ik bedoel niet t smelten...(dat lijkt me sterk) maar stel dat hij kapot gaat, dan is me hele cilinder aan gort, en dan is niet met carbon kleppen.
en bij de sobw zijn t denk ik de regels dat ze metalen kleppen moeten hebben...

Dit bericht is gewijzigd door ruud1 op 29-3-2006 om 22:45 uur.
 
MT70-nolimit 29-3-2006 22:46 Print reply

Posts: 4322
je begrijpt me niet, als ze knappen dan smelten ze door te temp
 
gaat lang goed
ruud1 29-3-2006 22:50 Print reply

Posts: 806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
je begrijpt me niet, als ze knappen dan smelten ze door te temp


maar ijzer geeft dus echt wel flinke schade hoor! carbon wordt helemaal verbrijzeld, en er blijft niks meer van over!
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 29-3-2006 22:53 Print reply

Posts: 10560
als je pech hebt kunnen carbonnen kleppen je cilinder ook wel slopen
(jah dit is mij ook gebeurt)

en ik heb ook vaker een carbonnenklep stuk gehad als een stalen .

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 1968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved