Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe Verander je de Powerband ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1064 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35889 - Hoe Verander je de Powerband ?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2688 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 30-3-2006 15:02 Print reply

Posts: 20582
assie niet trekt in zn hoogste versnelling, mss twv ietsje lichter maken?
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
koekie - Administrator 30-3-2006 15:04 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
assie niet trekt in zn hoogste versnelling, mss twv ietsje lichter maken?



hij trekt t wel..
alleen tegenwind moet je m ff helpen met de koppeling
 
Haaks de hoek om!
User 927 30-3-2006 15:27 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]



hij trekt t wel..
alleen tegenwind moet je m ff helpen met de koppeling



Dat "helpen" met de koppeling verneukt je blok, zou ik niet te vaak doen. Beter gooi je er voor een tandje kleiner op.
 
koekie - Administrator 30-3-2006 15:29 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
[...]



Dat "helpen" met de koppeling verneukt je blok, zou ik niet te vaak doen. Beter gooi je er voor een tandje kleiner op.


ga eerst de carb ff doen.. mocht het allemaal niet werken ga ik dat ff proberen.. thnx
 
Haaks de hoek om!
Herr Johann 30-3-2006 17:40 Print reply

Posts: 108
vind et eigk zowieso raar verhaal, je zegt dat ie MAX 60 gaat, vink zowieso al erg sloom, dat haalt mijn 2.0 cilletje al,

maar dan draai je ook nog es meer dan 9000 toeren,
en dat met een 18mm en 70cc.
dat rijd ik met een 12mm en 50cc met piepkleine poortjes, en dan haal ik 65 op digi teller, volgens mij moet ie echt heeeeeel wat beter afgesteld staan.. aangezien je volgens mij wel de 95 moet halen met zo'n set (als je ook expansie pijp zou doen)
 
Moskau, Moskau, vodka trinkt man pur und kalt das macht 100 jahre alt
koekie - Administrator 30-3-2006 17:43 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Herr Johann
vind et eigk zowieso raar verhaal, je zegt dat ie MAX 60 gaat, vink zowieso al erg sloom, dat haalt mijn 2.0 cilletje al,

maar dan draai je ook nog es meer dan 9000 toeren,
en dat met een 18mm en 70cc.
dat rijd ik met een 12mm en 50cc met piepkleine poortjes, en dan haal ik 65 op digi teller, volgens mij moet ie echt heeeeeel wat beter afgesteld staan.. aangezien je volgens mij wel de 95 moet halen met zo'n set (als je ook expansie pijp zou doen)


als je ff gelezen had heb ik al verschillende keren gezegd dat ik er vnat weekend aan ga sleutelen en ga afstellen..
 
Haaks de hoek om!
BSTS 30-3-2006 17:46 Print reply

Posts: 4241
ik heb eventueel wel homoets voor je , inbox maar ff

die zijn lekker snel vind ik zelf
 
sprintjah
ThaYankee 30-3-2006 17:46 Print reply

Posts: 699
ist niet zo dat wanneer je de uitlaat ietsjes verlengt (voor de expansie) dat de powerband dan iets lager komt te liggen? en als je hem dus verkort dat ie dus juist hoogtoeriger word?
Weet niet of dit veel invloed heeft... maar kept een x gehoord
 
malaguti rst ! ! !
geert-nsr 30-3-2006 17:48 Print reply

Posts: 6438
met een opmaat uitlaat kun je toch zo berekenen voor trekkracht of een hoge top? is n opmaat pijp dan niet iets?
 
koekie - Administrator 30-3-2006 17:51 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
met een opmaat uitlaat kun je toch zo berekenen voor trekkracht of een hoge top? is n opmaat pijp dan niet iets?


dan word dat zelfbeun.. k weet nie of dat wel btje fatsoenlijk gaat worden

eerst maar is afstellen.. dan ben ik al een heel eind ( hoop ik )
 
Haaks de hoek om!

Dit topic is 2688 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved