Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Problemen Honda MT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 823 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35884 - Problemen Honda MT
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1737 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tombrom 29-3-2006 20:48 Print reply

Posts: 15925
nog iemand idee?n?
 
Vinnie-89 29-3-2006 21:16 Print reply

Posts: 1870
mischien doordat je hem verlaagd heb is je gaskabel ergens tussen gekomen en blijft hij hangen. en hoelang heeft ie op volle toeren gedraait? mischien is een lager geknapt.
 
homoet exhaust 29-3-2006 21:19 Print reply
Posts: 399
nog een idee...
toevallig niet je gasnaald uit de zitting getrokken waardoor de gasschuif niet meer zakt?
normaal ken dit niet ma miss
en als je een brom uitzet zonder contact trek dan gewoon de bougiedop eraf
simpel en extreem efectief
 
As I get older, the faster I used to be...
mbracer 29-3-2006 21:21 Print reply

Posts: 1863
hij loopt niet meer, en hij had problememn met zijn caberateur, en heeft een klap stroom gehad van draden wat je los hebt getrokken,
ik denk geen cillinder probleem, honda loopt nou niet zo snel kapot.
en vaak willen ze nog wel iets aanpakken als je zuigerveer er af ligt

1. aangezien je draden los hebt getrokken, kijk eens of je bougie wel vonkt

2. check je caberateur ff, hij wil wel eens blijfe hange van smeer, maar niet zo lang dat je blok naar de tering gaat

hopelijk heb je er wat aan

Dit bericht is gewijzigd door mbracer op 29-3-2006 om 21:22 uur.
 
als is de scoot nog zo snel, de schakel achterhaald hem wel :D
Tombrom 29-3-2006 22:03 Print reply

Posts: 15925
blok heeft net iets van 15sec vol gelopen en bij bougie dop kan ik nie komen wegeens pd kap

 
RM-sm 29-3-2006 22:10 Print reply

Posts: 3908
tom tom tom tog.. echt weer zo actie voor jou

maar check idd ff je carb en je cilinder ect.

(of je koop toch een nieuwe 5bak dan wil ik je mt misschien nog wel overnemen..)
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Tombrom 29-3-2006 22:12 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-rr
tom tom tom tog.. echt weer zo actie voor jou

maar check idd ff je carb en je cilinder ect.

(of je koop toch een nieuwe 5bak dan wil ik je mt misschien nog wel overnemen..)


zat er al aan te denken 6bak he waar kan ik die ut beste kopen?
 
Pindaplukker 29-3-2006 22:21 Print reply

Posts: 64
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
ey ik heb een prob.

net heb ik mijn mt verlaacht om te kijken hoe dat is en hoe dat rijd.
dus ok klaar start ik hem ging eerst niet en toen die aan stond ging die volle toeren draaien.
dus ok ik doe voorrem in en laat koppeling opkomen(geen contactslot) maar kreeg hem niet uit ging burnen op ut laatst glee die onderuit en hij bleef kijhard draaien dus k dagt trekbenzine slang eruit gaat ie ook vanzelf uit. maar trek ik dus 2 kabeltjes uit de kabel boom ok ik onderstroom deed wel pijn.

nu bleek dat de gsschuif vast zat en anders zat op die manier dat ie maar voor de helft erin kan zo zat die niet.
dus hij zou moeten gedraaid zijn maar hoe?

daarna heeft ie ff gelopen en hoorde een ratel wat kan dat zijn?

nu loopt hij niet meer wat zal er kunnen zijn?


je zou ook bij dat eerste kunnen zeggen dat ie in volle toeren ging draaien dat ie valse lucht kreeg..had ik ook, maar toen was de pakking aan t kutten

 
Ook al is een scooter nog zo snel, een schakel achterhaalt hem wel!

Dit topic is 1737 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved