past een ns1 voorvork met kroonplaten van ns1 gewoon op een mt5 zonder enige aanpassingen te maken bij het balhoofd
en geldt dit ook voor de achterbrug van een ns1?
ow srry vergeten ik heb dus ns1 velgen
Dit bericht is gewijzigd door hondamt51989 op 28-3-2006 om 13:05 uur.
past een ns1 voorvork met kroonplaten van ns1 gewoon op een mt5 zonder enige aanpassingen te maken bij het balhoofd
en geldt dit ook voor de achterbrug van een ns1?
nee dat past niet
balhoofd van mt is veel dunner als dat van een ns1.
en de achterbrug is mono veer dan zou je een ophangpunt moeten maken aan je frame en dat zal niet me vallen om dat de ophanging op de ns1 brug niet in het midden zit.
balhoofd van mt is veel dunner als dat van een ns1.
en de achterbrug is mono veer dan zou je een ophangpunt moeten maken aan je frame en dat zal niet me vallen om dat de ophanging op de ns1 brug niet in het midden zit.
Je zou wel het aanhechtingspunt van de achterbrug zelf kunnen wegslijpen en in het midden lassen.
balhoofd van mt is veel dunner als dat van een ns1.
en de achterbrug is mono veer dan zou je een ophangpunt moeten maken aan je frame en dat zal niet me vallen om dat de ophanging op de ns1 brug niet in het midden zit.
Wat blaat jij allemaal?
Ns1 vork past er zo in hoor.
Achterbrug as is 14mm en mt 12 dus die zal je ff uit moeten boren. Monoshock ophanging lassen en gaan met die banaan, hij past zo tussen het frame.
Ns1 vork past er zo in hoor.
Achterbrug as is 14mm en mt 12 dus die zal je ff uit moeten boren. Monoshock ophanging lassen en gaan met die banaan, hij past zo tussen het frame.
of zijn het dat alleen de veer poten die een andere maat hebben..
Quote:Oorspronkelijk gepost door: hondamt51989
owkeej dus wat is het nou voorvork past er dus gewoon in ? en achterbrug is alleen maar ff doorboren
of zijn het dat alleen de veer poten die een andere maat hebben..
[...]
en je moet een op hanging maken voor je veer..
de poten zijn dikker, maar als je dus ook de kroonplaten van ns1 gebruikt is het goed dan heb je dus alleen die lelijke handvaten aan het stuur.
MAar als je die eraf sst en van die stuurophanging van een ander stuur haalt, die gaten erin helemaal doorboort en gaten in je kroonplaat maakt, kan je ook elk nromaal stuur erop doen, het is wel een beetje beun en sst, maar goedkoper dan een opmaat gefreesde kroonplaat. Ook beter dan mtx-sh kroonplaten want dan staan je poten te dicht bij elkaar en komt je schijf er tegen aan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Frysk
voorvorken van alle honda's op MTX-R na passen allemaal
achterbrug moet je ff midden ophanging weg slijpen
ik ga binnenkort zelfde doen met me NSR
owkeej thanks dus ik hoef niet de onderpoten van een ns1 ergens te gaan zoeken en die op mijn mtx vork te zetten met mtx kroonplaten scheelt een hoop gezoek
en achterbrug is dus zow gedaan ff wegslijpen opnieuw lassen en klaar
owkeej thanks dus ik hoef niet de onderpoten van een ns1 ergens te gaan zoeken en die op mijn mtx vork te zetten met mtx kroonplaten scheelt een hoop gezoek
en achterbrug is dus zow gedaan ff wegslijpen opnieuw lassen en klaar
de poten zijn dikker, maar als je dus ook de kroonplaten van ns1 gebruikt is het goed dan heb je dus alleen die lelijke handvaten aan het stuur.
MAar als je die eraf sst en van die stuurophanging van een ander stuur haalt, die gaten erin helemaal doorboort en gaten in je kroonplaat maakt, kan je ook elk nromaal stuur erop doen, het is wel een beetje beun en sst, maar goedkoper dan een opmaat gefreesde kroonplaat. Ook beter dan mtx-sh kroonplaten want dan staan je poten te dicht bij elkaar en komt je schijf er tegen aan.
da snap ik even niet dus als ik kroonplaten van een ns1 neem krijg ik lelijke handvaten hoezo dat ?? ik heb een cross stuur past deze er dan niet tussen
da snap ik even niet dus als ik kroonplaten van een ns1 neem krijg ik lelijke handvaten hoezo dat ?? ik heb een cross stuur past deze er dan niet tussen
die zitten net zoals bij nsr vast aan de bovenste kroon plaat..