Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Schakelbrommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 858 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35852 - Schakelbrommer
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 34185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vinnie-89 29-3-2006 19:17 Print reply

Posts: 1870
toen ik me Nsr kocht was ie begrenst op 60km/u en met die snelheid heb ik leren schakelen. na een week was de prop er wel uit, 60 verveelt ook snel als je weet dat ie veel harder kan
 
denzel 29-3-2006 22:21 Print reply
Posts: 372
me gpr50r liep ook 60, me senda ook wel zon beetje
schakels gaan idd wat harder dat scooters.
 
Lekker loooosse hangen | zoveel niet gezegd zoveel niet gedaan
BIET 29-3-2006 22:31 Print reply

Posts: 22355
Mweh toen ik een schakel ging kopen dacht ik van.. mweh 70/75, hard zat. Maja na paar weekjes moest toch maar sneller en omda ik veel overtoeren had maar zwaarder vertand toen. Maarja je moet gewoon zelf inschatten wat goed voor je is. Sommige mensen hebben de boel wat beter in de hand dan andere als ze net rijden. En dan kan je beter eerst ff wa langzamer rijden dan jezelf plat rijden tegen een boom.

Koop iig GEEN skoeter.
NIET GOED
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Djeep 29-3-2006 22:32 Print reply

Posts: 8621
Ik had eerst een puch ging 70 ofso, die ging dood en toen dacht ik ik koop een schakel. Heb ik gedaan en ben er erg tevreden mee Heb leren sgakelen met max van 65, wist ik veel dat dat ding 85 kon..

Maar idd Geen skoeter
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Jorn 29-3-2006 22:33 Print reply

Posts: 2780
Een schakelbrommer mag op de rollerbank zelfs 60 km/u want mijn 1e derbi liep al origineel ruim 60. Dit keurde de wouten goed. Zolang je in Nederland onder de 0,7 kw blijft zit het wel goed. (de meeste mensen denken 0,5 kw)
 
mblover 29-3-2006 22:40 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
[...]
ligt aan de situatie ik ben met 80 gepakt/gecorriceerd 76 mocht gewoon weer doorrijden



Hij had het over Belgie omdat in de eerste situatie niet duidelijk was of de ts een Belg of een Hollander was... toen heb ik dat aangehaald..
 
Xception 30-3-2006 12:48 Print reply
Posts: 3
Hallo , ik ben ook nieuw en twijfel of ik een pbr of een derbi zou nmen.
Wat zouden jullie nemen qua schakelen en motor want ik vind ze alle 2 wel mooi.
En hoeveel is de kostprijs ongv ?
 
Toon 30-3-2006 12:52 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Xception
Hallo , ik ben ook nieuw en twijfel of ik een pbr of een derbi zou nmen.
Wat zouden jullie nemen qua schakelen en motor want ik vind ze alle 2 wel mooi.
En hoeveel is de kostprijs ongv ?



licht eraan als je ori pbr koopt of jingcheng. 4 takt is zowiezo goedkoper als 2 Takt alleen kan je 4 takt met 50cc niet zo snel laten lopen als 2 takt met 50 cc dan moet je al met 125 cc blokjes gaan werken.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-3-2006 12:53 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]



licht eraan als je ori pbr koopt of jingcheng. 4 takt is zowiezo goedkoper als 2 Takt alleen kan je 4 takt met 50cc niet zo snel laten lopen als 2 takt met 50 cc dan moet je al met 125 cc blokjes gaan werken.


pbr = jingcheng
zb = honda
(zb rijd iig wel leuk )
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
SavagePielk 30-3-2006 13:24 Print reply

Posts: 4562
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

kan maar 1 conclusie trekken.. koop een leuke honda cr80 is 3 tot 6x zo goedkoop in aanschaf en rijd je die offroad scooters finaal zoek mee

scoot offroad is niks vergeleken met een apparaat wat daar voor ontworpen is..

of bedoelde je een cross-look scoot voor straat gebruik? want dan heb ik niks gezegd he


idioot
 
Neluhz 30-3-2006 13:35 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn
Een schakelbrommer mag op de rollerbank zelfs 60 km/u want mijn 1e derbi liep al origineel ruim 60. Dit keurde de wouten goed. Zolang je in Nederland onder de 0,7 kw blijft zit het wel goed. (de meeste mensen denken 0,5 kw)



dat heet een gedoogbeleid, ene agent zeurt niet bij 60, bij de ander heb je een boete
 
BIET 30-3-2006 13:36 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn
Een schakelbrommer mag op de rollerbank zelfs 60 km/u want mijn 1e derbi liep al origineel ruim 60. Dit keurde de wouten goed. Zolang je in Nederland onder de 0,7 kw blijft zit het wel goed. (de meeste mensen denken 0,5 kw)

Dat heet tellerafwijking
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
SavagePielk 30-3-2006 13:41 Print reply

Posts: 4562
vriend van me kreeg een keer een boete van +/- 16 euro voor 0,6 kW... die is natuurlijk wel kwijtgescholden na een bezwaarschrift,die agent zal zijn dag wel niet gehad hebben ofzo...
 
Marko 30-3-2006 13:42 Print reply

Posts: 1521
als je een schuiver maakt met een schakel brommer
heb je ook minder schade meestal dan met een scooter.

Ik heb laatst een schuiver gemaakt omdat ik wel d8
met crossbanden met 80 plat door een boch te kunnen.
En ik heb alleen maar wat krasjes op me uitlaat
en me stuur is krom. voor de rest nergens schade aan.

Met eens scooter ben je meteen 500euro aan kapschade kwijt
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
Pitre 30-3-2006 13:45 Print reply

Posts: 4066
Een schakel is natuurlijk ook veel aparter als een scooter, vind ik dan. Bijna heel nederland crosst rond op een scooter, met een schakelbrommer heb je vaak meer bekijks want je ziet ze veel minder als scooters. Daarom, koop een schakel
 
Ja en?

Dit topic is 34185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved