Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Kitmotor ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 948 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #35851 - Kitmotor ?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1263 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

foxbuster666 28-3-2006 7:07 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


99% van de kitcars zet je op een bestaand onderstel.

Van een Ford, 2CV, VW of whatever.

Anders heb je gewoon een zelfbouw.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 27-3-2006 om 20:06 uur.

Tigercat E1, R6 (buizenframe en superstug!)
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Junkie XR 28-3-2006 10:29 Print reply

Posts: 5753
Kit-motoren komt het meest voor in de vorm van frame bouwers, denk aan bakker of spondon. Onbetaalbare frames, maar gewoon met suzuki of ducati blokken. Spondon is meer gericht op het vervangen van het frame van een motor, bakker dan wat meer op het bouwen van motoren met eigen onderdelen met een blok van een 3e partij.

Ook heb je voor sommige oude hokken nieuwere 'bodykits', denk aan VFR'tjes, de 'Crea-blade', de ducati kuipenset voor de SRAD.

Tja, wat het voordeel er van is, eigenlijk weinig, beetje het idee van een Fiero ombouwen naar een Ferrari, je word er niks beter van behalve dat je jezelf het idee geeft in een auto te rijden met de looks van een veel mooiere auto. Kost alleen veel geld...
 

Dit topic is 1263 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved