Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nsr met problemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 891 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35830 - Nsr met problemen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Djeep 26-3-2006 21:47 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Experimenteer eens met je luchtschroef.



Met 2 slagen open reageert ie hetzelfde als met 1 of 3
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
mcdronkz 26-3-2006 21:47 Print reply

Posts: 32777
Trouwens, je moet pas beginnen met afstellen zodra je de brommer warmgereden hebt. Even voor de duidelijkheid.
 
Djeep 26-3-2006 21:49 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Trouwens, je moet pas beginnen met afstellen zodra je de brommer warmgereden hebt. Even voor de duidelijkheid.



so het 1 en ander kunnen helpen Naja ik gooi er morgen wel een 90 in.

Maar wilk alleen nog over die 70cc Zeta weten, wat voor 1 soort cilinder dat is, of war ik info erover kan vinden
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
MBX_cruiser 26-3-2006 21:53 Print reply

Posts: 828
1) als het er met een kleinere sproeier niet beter op wordt,
draai dan je luchtschroef(die andere als de stationairschroef) is eerst helemaal toe (indraaien),
en dan anderhalve slag open ofzo.
Dan kleinere sproeier proberen.

Als je luchtschroef te ver open staat wordt het afstellen lastig, en start hij ook kut.
Anders je uitlaat is nakijken of er geen prop zit aan de flens,
luchtfilter es proper maken.

Misschien zit er wat troep in je carb, je kan hem eens onder spuiten met remmenreiniger en achteraf met perslucht.

2) zal wel goed blazen ja

3)die kan je aanspannen door je achterwiel naar achter te 'schuiven',
kan je doen door de 'kettingspanners' aan de draaien.
Als je op het einde zit van de kettingspanners kan je er 2 schakels tussenuit halen met een pons of met de slijpschijf.

Als die ronde busjes aan elke schakel los komen te zitten, of de tanden op je tandwielen niet meer symetrisch zijn kan je best een nieuw tandwiel-en-ketting kitje nemen.


Dit bericht is gewijzigd door MBX_cruiser op 26-3-2006 om 21:54 uur.
 
Djeep 26-3-2006 21:57 Print reply

Posts: 8621
Okke Bedankt voor de reacties
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
nsrracer 27-3-2006 9:55 Print reply

Posts: 8625
ik had met mij 70 malossie, 20mm mik en homoet sp. sproeier 80 ik dach dat dat veel te klein zou zijn maar hij liep er perfect mee
 
khpoppema 27-3-2006 10:00 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
ik had met mij 70 malossie, 20mm mik en homoet sp. sproeier 80 ik dach dat dat veel te klein zou zijn maar hij liep er perfect mee


dat klopt lang van ze leven niet, maar t kan wel prefect rijden maar dan alsnog is dat veel te klein.

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
nsrracer 27-3-2006 11:28 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]


dat klopt lang van ze leven niet, maar t kan wel prefect rijden maar dan alsnog is dat veel te klein.



nouja bougie was mooi goudbruin en heb er geen problemen mee gehad, ik reed ook nog met oliepomp
 
Ruudjevn_MTX_ 27-3-2006 12:52 Print reply

Posts: 348
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
ik had met mij 70 malossie, 20mm mik en homoet sp. sproeier 80 ik dach dat dat veel te klein zou zijn maar hij liep er perfect mee


ahha k had 70 athena en 18 mm mik en reed met een 200 sproeier


 
puch_master 27-3-2006 13:03 Print reply

Posts: 3429
ik had fast arrow 70cc, 18 keihin met 110 liep heel netjes
 
Toyota AE86 Levin coupé
heboracer 27-3-2006 13:33 Print reply
Posts: 300
50 ge2 20mm en techno met sproeier 130

edit: hoe werkt dat allemaal met die gasnaald dan?

Dit bericht is gewijzigd door heboracer op 27-3-2006 om 13:34 uur.
 
Menu2t 27-3-2006 14:33 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master
ik had fast arrow 70cc, 18 keihin met 110 liep heel netjes



dat is het verschil tussen mikuni sproeiers en keihin sproeiers
mik is altijd groter

Dit bericht is gewijzigd door Airsal70ccDt op 27-3-2006 om 14:33 uur.
 
NSR Supersprint special!
khpoppema 27-3-2006 14:53 Print reply

Posts: 3199
ff ontopic zijn brom doet t niet en daar gaat het om
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Djeep 27-3-2006 22:06 Print reply

Posts: 8621
Naja doet het weer hoor

Vandaag nieuwe ketting + tandwiel gekocht, loopt allemaal weer.

Sproeier is nog steeds te groot, maar ik gooi er donderdag een 90 in ofso.

Donderdag ga ik ook kijken hoe een 70cc Zeta rijd (zit wel een krasje in..)
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Djeep 31-3-2006 16:13 Print reply

Posts: 8621
Ik heb nu 70cc Zeta eronder, maar er brak 1 zuigerveer. Nu heb ik de onderste op de bovenste plek gedaan, maar dat sgijnt niet zo goed te zijn. Weet iemand de boring van 70cc Zeta (LQ) zodat ik nieuwe zuigerveren kan kopen zonder me zuiger uit me cilinder te halen. (anders moet ik 10km fietsen)

 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?

Dit topic is 1943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved