Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder inrije

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 854 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35828 - cilinder inrije
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2119 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondamttim 26-3-2006 21:16 Print topicpost

Posts: 80
op wa voor manier kan je un 70 cillinder met nieuwe zuiger inrije?
 
vroeger toen james bond nog op de fiets kwam

Kampersjaak 26-3-2006 21:16 Print reply

Posts: 12285
laag in toeren rijden en goed smeren
 
oderint dum metuant
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 26-3-2006 21:17 Print reply

Posts: 13700
de search gebruiken deze vraag komt bijna dagelijks langs
 
hondamttim 26-3-2006 21:25 Print reply

Posts: 80
dan deze week nog un keer
 
vroeger toen james bond nog op de fiets kwam
mcdronkz 26-3-2006 21:57 Print reply

Posts: 32777
mr200r 26-3-2006 22:10 Print reply
Posts: 5122
Een veel gestelde vraag ja,zit er geen gebruiks aanwyzing bei de cilinder?
 
mr200r
Tommyofzo 26-3-2006 22:18 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
laag in toeren rijden en goed smeren


heb gehoord dat je niet teveel 'extra' moet smeren maar gewoon normaal, anders duurt het langer voor dat het opelkaar in gesleten is
 
BSTS 26-3-2006 22:19 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
[...]


heb gehoord dat je niet teveel 'extra' moet smeren maar gewoon normaal, anders duurt het langer voor dat het opelkaar in gesleten is


daar ben ik het ook mee eens,
belangrijkste vind ik zelf, eerst zeer goed en lang warm rijden.
eerst poosje stationair laten lopen voor je gaat rijden.
en als die op temperatuur is rustig aan doen.
 
sprintjah
richard3 26-3-2006 22:20 Print reply

Posts: 5198
teveel smering wordt arm

verder gewoon 1:40 inrijden daarna 1.45/1:50 gaan rijden


100km onder de powerband
dan 200km af en toe los trekken als ie warm is
dan 200km heel wisselend in toeren rijden


stap 2 en 3 kan je omwisselen maakt weinig uit

 
op naar de grote brommers
crossgek - Forum en Sales Moderator 26-3-2006 22:22 Print reply

Posts: 10560
stap 2 en drie moet je combineren , af en toe lostrekken en
wisselend in toeren rijden
( en goed warm rijden en regelmatig af laten koelen )

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-3-2006 om 22:22 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
jd boer 26-3-2006 22:42 Print reply

Posts: 6005
en hoe zit dat met een nicasil wandje die kan toch veel minder ?

(sorry ts maar als we hier toch bezig zijn )
 
rs1sprintuhr
richard3 26-3-2006 22:43 Print reply

Posts: 5198
klopt die kan et met minder af
maar zou toch gewoon 500km doen
weet je zeker dat et goed is
 
op naar de grote brommers
jd boer 26-3-2006 22:46 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
klopt die kan et met minder af
maar zou toch gewoon 500km doen
weet je zeker dat et goed is


hmm ok en k lees hier regelmatig ff laten afkoelen maaruh k ken hem wel gewoon inrijden naar school ? is 35 km ongeveer
 
rs1sprintuhr
richard3 26-3-2006 22:49 Print reply

Posts: 5198
zolang je maar rustig doet
regelmatig afkoelen is niet om de 5 km :P
gewoon stuk rijden goed warm rijden onder powerband blijven en dan komt et goed

 
op naar de grote brommers
jd boer 26-3-2006 22:56 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
zolang je maar rustig doet
regelmatig afkoelen is niet om de 5 km :P
gewoon stuk rijden goed warm rijden onder powerband blijven en dan komt et goed



hmm ok zien wel alst goed is heb k hem in 2 a 3 dagen in gereden

 
rs1sprintuhr
jeppor 26-3-2006 23:28 Print reply

Posts: 486
neem er liever de tijd voor vriend
 

Dit topic is 2119 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved