Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe maak ik mijn kickstart gat, in het blok dicht?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 649 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35827 - Hoe maak ik mijn kickstart gat, in ...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2984 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

simonini 26-3-2006 21:56 Print reply
Posts: 79
waarom doet iedereen zo moeilijk? Gebruik gewoon het materiaal dat er speciaal voor gemaakt is:

http://www.eriks.nl/...s/inhoud.php?deel=27

oja, en dan op eindkappen klikken

Dit bericht is gewijzigd door simonini op 26-3-2006 om 21:59 uur.
 
BSTS 26-3-2006 22:00 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simonini
waarom doet iedereen zo moeilijk? Gebruik gewoon het materiaal dat er speciaal voor gemaakt is:

http://www.eriks.nl/...s/inhoud.php?deel=27


ik heb de oplossing al.
die link van jou heb ik niks aan. alleen kerings enzo ja.

maar ik maak gewoon nylon of teflon busje die er net niet in past, die sla ik er in. met evt wat locktieten.

dat moet goed zijn denk ik dan.

ps, topic mag dicht van mij
 
sprintjah
denollie(the real one) 26-3-2006 22:00 Print reply

Posts: 501
met puntlasjes dichtmaken en dan bijslijpen,
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 26-3-2006 22:01 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)
met puntlasjes dichtmaken en dan bijslijpen,


aan carters is het kut om te lassen
 
BSTS 26-3-2006 22:01 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)
met puntlasjes dichtmaken en dan bijslijpen,


idd,

gegoten materiaal is niet fijn om te lassen,
ik doe het maar zoals ik al zei: teflon of nylon busje erin rammen, met locktieten
 
sprintjah
Kampersjaak 26-3-2006 22:01 Print reply

Posts: 12285
topic kan nog handig zijn voor eventuele oplossingen.
mischien niet voor jou maar voor andere users met vragen
 
oderint dum metuant
Neluhz 26-3-2006 22:02 Print reply

Posts: 4032
alu-tide ofzo, kun je aluminium mee soleren, google maar even, best goed spul, en stevig ook nog
 
Shifty 26-3-2006 22:04 Print reply

Posts: 1113
Je kan natuurlijk ook gewoon het gat opboren tot m6 oid, en dan draad erin tappen. Boutje met loodgieterstape erin draaien, en hijs helemaal dicht.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
khpoppema 26-3-2006 22:12 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-SH-FoaL
Je kan natuurlijk ook gewoon het gat opboren tot m6 oid, en dan draad erin tappen. Boutje met loodgieterstape erin draaien, en hijs helemaal dicht.



reageer niet als je er geen verstand van hebt.

het is een gat van 16 mm of 13 mm doorsnee.

ik zou idd voor een busje gaan
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Jeroen B 26-3-2006 22:35 Print reply

Posts: 1929
ik zou een stukje kunstof ter grootte van dat gat kopen en dat erin slaan en dan een beetje kit overheen
 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__
crossgek - Forum en Sales Moderator 26-3-2006 22:38 Print reply

Posts: 10560
of een stukje kunstof wat precies in dat gat past erin slaan en dan op zijn kant leggen met iets eronder zodat het er niet uit kan en dan even warm stoken zodat het iets vloeibaar wordt

(trouwens erg veel werk voor die honderd gram , moet je ook de lak eraf laten , iets minder olie in je blok , banden aan de zijkant opschuren , achterspatbord inkorten , zadel schuim uithalen , scheelt ook allemaal gewicht)

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-3-2006 om 22:41 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
BSTS 26-3-2006 22:44 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
of een stukje kunstof wat precies in dat gat past erin slaan en dan op zijn kant leggen met iets eronder zodat het er niet uit kan en dan even warm stoken zodat het iets vloeibaar wordt

(trouwens erg veel werk voor die honderd gram , moet je ook de lak eraf laten , iets minder olie in je blok , banden aan de zijkant opschuren , achterspatbord inkorten , zadel schuim uithalen , scheelt ook allemaal gewicht)

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-3-2006 om 22:41 uur.



ff voor de duidelijkheid kinders.
als je een wedstrijd rijd, en je hebt bijv, koppelings problemen. dan wil je niet de hele tijd met je kickstart mechanisme willen kloten,
ps. dat van banden op schuren en verf eraf halen?? is dat het slimste wat je zeggen kan?

Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 26-3-2006 om 22:46 uur.
 
sprintjah
crossgek - Forum en Sales Moderator 26-3-2006 22:54 Print reply

Posts: 10560
weet niet of jij een mt blok los gehad hebt , maar je kan gewoon alles tandwielen eruit halen , en alleen de as erin laten , dan steek je de carter er zo op , dat scheelt je geen seconden hoor .

toen dat jouw verteld was zij je dat je zown licht mogelijk blokje wou maken . en de kickstart as eruit laten is imo even zinvol als verf eraf halen en banden schuren .

maar jij gaat maar lekker wedstrijden rijden terwijl je nog hulp nodig bent om een gaatje dicht te krijgen

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-3-2006 om 22:56 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Nick - Administrator 26-3-2006 22:59 Print reply

Posts: 4967
We zijn weer lekker aardig voor elkaar...

Aangezien de topicstarter al aangaf dat het topic dichtmocht: closed.
 

Dit topic is 2984 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved