Quote:Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa
Als ik dit zo zien denk ik echt dat je dood wilt ofzo hoe hard moet dat ding gaat lopen?
voor de rest wel leuk hoor
euhm ik denk als het ding net iets harder gaat als 100km/h dan is het al snel genoeg.Ik verwacht geen 140km/h ofzo.Ik denk veel autowheelies en als ik em zwaar vertand dan mss. de 100km/h halen.
Dit bericht is gewijzigd door Hondalover19 op 23-4-2006 om 23:49 uur.
euhm ik denk als het ding net iets harder gaat als 100km/h dan is het al snel genoeg.Ik verwacht geen 140km/h ofzo.Ik denk veel autowheelies en als ik em zwaar vertand dan mss. de 100km/h halen.
Dit bericht is gewijzigd door Hondalover19 op 23-4-2006 om 23:49 uur.
jep het blok is normaal voor mb velgen 17inch dacht ik en nu maar 10 inch velgen.mja zullen wel zien naderhand hoe het uitkomt kan nog spelen met tandwielen.
Dit bericht is gewijzigd door Hondalover19 op 6-5-2006 om 17:53 uur.
jep het blok is normaal voor mb velgen 17inch dacht ik en nu maar 10 inch velgen.mja zullen wel zien naderhand hoe het uitkomt kan nog spelen met tandwielen.
Dit bericht is gewijzigd door Hondalover19 op 6-5-2006 om 17:53 uur.
dan doen je er toch een kleiner achtertandwiel op
gewoon even omtrek van beide banden , velgen berekenen
houd er wel rekening mee dat de banden bij 10 inch vaak veel meer metellen als bij 17 inch , dus meet eerst effe
dan kun je zo berekenen hoe groot achtertandwiel je moet hebben om gelijk te zijn met ori mb
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 6-5-2006 om 17:55 uur.
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
als je even van de diameter van je band opmeet , weet je zo hoe groot het tandwiel is
denk dat je bijna een voortandwiel kunt gebruiken
ja heb even gerekend zou een voortandwiel beter kunnen gebruiken.De band is 415mm in diameter.
ofwel zie net op 50cc. nl staan ook atw van tomos 22T zou mss ook nog net gaan .
Dit bericht is gewijzigd door Hondalover19 op 6-5-2006 om 18:29 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Hondalover19 op 6-5-2006 om 18:31 uur.
ja heb even gerekend zou een voortandwiel beter kunnen gebruiken.De band is 415mm in diameter.
ofwel zie net op 50cc. nl staan ook atw van tomos 22T zou mss ook nog net gaan .
Dit bericht is gewijzigd door Hondalover19 op 6-5-2006 om 18:29 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Hondalover19 op 6-5-2006 om 18:31 uur.
die tandwieltjes zijn denk niet zo sterk
die zulle zulke krachten mss niet kunnen verdragen
maja de buitenmaat van zo'n wiel met band scheelt toch niet ZO gek veel al dat van een MBtje
en je zelfgelast frame met die dikke voorvork zal ook wel aardig wat tegenwerken bij die wheeleys
ook lid worden van the belgium gangsters inbox dan snowboarderke die helpt wel
trouwens je kunt deze legaal op de weg laten rijden
slechts een keuring van 650 euri bij rwd
daarna moet je nog een verzekeraar zoeken ( dit is echter wle een probleem veel verzekeraars willen zoiets niet verzekeren en anders is het terring duur )
trouwens je kunt deze legaal op de weg laten rijden
slechts een keuring van 650 euri bij rwd
daarna moet je nog een verzekeraar zoeken ( dit is echter wle een probleem veel verzekeraars willen zoiets niet verzekeren en anders is het terring duur )
Wat is makkelijker dan een citta nummer erin rammen en laten schouwen als citta?
die tandwieltjes zijn denk niet zo sterk
die zulle zulke krachten mss niet kunnen verdragen
maja de buitenmaat van zo'n wiel met band scheelt toch niet ZO gek veel al dat van een MBtje
en je zelfgelast frame met die dikke voorvork zal ook wel aardig wat tegenwerken bij die wheeleys
mwa tandwiel op zich heb ik niet zo'n vrees voor als die 4-5mm dik zijn kan dat wel verdragen alleen de bevestiging naar de velg toe maak ik me eerder zorgen om .Maargoed moet nog altijd wachten op de rest van de onderdelen en mijn velg ook nog .Ben vandaag wel een interesant uitlaatje tegengekomen een shark uitlaat voor 125nsr met carbon demper nieuwprijs 460? stond nu op ebay voor 100?.
Dit bericht is gewijzigd door Hondalover19 op 6-5-2006 om 21:50 uur.
trouwens je kunt deze legaal op de weg laten rijden
slechts een keuring van 650 euri bij rwd
daarna moet je nog een verzekeraar zoeken ( dit is echter wle een probleem veel verzekeraars willen zoiets niet verzekeren en anders is het terring duur )
Dat zou wel heel fijn zijn moest dat gaan.Maar ik denk niet dat mijn midi bike verzekerd krijg zeker niet met een 125cc.