Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Midi Bike

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1294 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #35826 - Project Midi Bike
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 13008 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vinnie-89 26-3-2006 22:02 Print reply

Posts: 1870
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
ja kneus, hij is van mij :P

ben bezig met schakelblokje, en heb al even getest met schakelen, lukt nog best aardig. is btw minarelli p4 blokje, past er nog best onder, en is minder kort dan een puchblok


maar geef toe dat het lastig schakelen is met je voet, tis wel te doen daar niet van.. tis wel een vet ding die van jou hoor.. puch naven heb je gebruikt voor je banden toch?

edit; typo

Dit bericht is gewijzigd door Vinnie-89 op 26-3-2006 om 22:03 uur.
 
Neluhz 26-3-2006 22:03 Print reply

Posts: 4032
ja, tuurlijk is het niet echt relaxed, maar het is mogelijk.

een fireblade frame is natuurlijk niet makkelijker, maar bij een minibike is het de kunst om alles zo klein mogelijk te houden, dat is moeilijk.

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 26-3-2006 om 22:04 uur.
 
Hondalover19 26-3-2006 22:22 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
ja, tuurlijk is het niet echt relaxed, maar het is mogelijk.

een fireblade frame is natuurlijk niet makkelijker, maar bij een minibike is het de kunst om alles zo klein mogelijk te houden, dat is moeilijk.

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 26-3-2006 om 22:04 uur.



ja dat is waar maar zoveel te sneller je kan gaan zoveel te moeilijker het word , je moet denken aan stabiliteit , en wendbaarheid , en als je heel snel gaat aerodynamica .Je balhoofdhoek ,achterbrug ,wielbasis ,naloop enzo verandere allemaal.Dat wil ik maar zeggen dat je dat niet op 1 2 3 kan maken als je het goed wilt doen dan.
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
PraatPaal 26-3-2006 22:34 Print reply

Posts: 7977
hm, zeker vette suicide shit

alleen word et niet meer een midibike? iig zo mini mogelijk :P


 
Hondalover19 26-3-2006 22:36 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
hm, zeker vette suicide shit

alleen word et niet meer een midibike? iig zo mini mogelijk :P





nee niet te mini ik weet de juiste naam eigenlijk niet.Een mini is het niet een midi ook niet een....Mili bike?
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
killer cdtje 26-3-2006 22:41 Print reply

Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
[...]



nee niet te mini ik weet de juiste naam eigenlijk niet.Een mini is het niet een midi ook niet een....Mili bike?


noem het gewoon vette shit
 
............
yudb 26-3-2006 22:53 Print reply

Posts: 709
Leuk ding!
 
Hondalover19 1-4-2006 22:30 Print reply

Posts: 1255
Ben vandaag al de hele dag bezig geweest om men blok aan de praat te krijgen komt dus nix uit .Ik weet niet wat er scheelt , de hpi werkt de bougie vonkt en al de andere bougie's ook.Benzine krijgt hij genoeg ,en compressie is er ook.En er komt nog geen vlammetje of knalletje uit de cilinder ...Enige wat mss. verkeerd kan zijn is de kop , dat die mss. verkeerd uit is gedraait en daarmee te weinig compressie heeft...?ik weet het niet meer heb alles al geprobeert...Normaal zou hij toch verbranding moeten maken als je benzine , ontsteking en compressie hebt.
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
mb-gek 1-4-2006 22:32 Print reply

Posts: 10385
ontsteking op de verkeerde tijd miss?

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Hondalover19 1-4-2006 22:33 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
ontsteking op de verkeerde tijd miss?




Hmm ik heb de hpi afgesteld volgens de handleiding.Heb em ook al verstelt maar helpt nix...
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
mb-gek 1-4-2006 22:35 Print reply

Posts: 10385
wat doet ie als je brandstof in het bougi gat gooit??


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Hondalover19 1-4-2006 22:37 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
wat doet ie als je brandstof in het bougi gat gooit??





nix heb ik ook geprobeerd door het bougiegat en langs de uitlaat rechtstreeks de spoelkanalen in nix ...normaal zou hij toch ff moeten knallen ofzo maar hij doet gewoon nix.Enige waar ik nog aan twijfel is de compressie.
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
mb-gek 1-4-2006 22:37 Print reply

Posts: 10385
voel je een beetje lekkere compressie dan?


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Hondalover19 1-4-2006 22:39 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
voel je een beetje lekkere compressie dan?




nuja kvoel toch wel goed compressie maar als die iets of wat te weinig heeft dan start hij niet denk ik toch.Mss. dat ik een rekenfout heb gemaakt voor de kop en dus te groot heb uitgedraait.Dan zou hij te weinig compressie hebben.
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Joostvdw 1-4-2006 22:41 Print reply

Posts: 4789
blijft de balhoofd hoek zoals je op dat CAD plaatje hebt? hij lijkt me daar namlelijk nogal steil, dan krijg je een instabiel gevalletje

 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer

Dit topic is 13008 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved