Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - NSR loopt niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1250 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35814 - NSR loopt niet
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4921 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR_rijder 31-3-2006 20:11 Print reply

Posts: 510
vandaag liep hij weer aardig nog niet super maar alsk de choke uit trek dan loopt hij perfect.

dit ligt denkik aan de luchtslang

gr.
 
TS-jetze 31-3-2006 20:14 Print reply
Posts: 326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
vandaag liep hij weer aardig nog niet super maar alsk de choke uit trek dan loopt hij perfect.

dit ligt denkik aan de luchtslang

gr.


kwestie van afstellen..
moet een grotere sproeier in
 
SFke..
NSR_rijder 31-3-2006 21:53 Print reply

Posts: 510
kheb nu 78 erin.. stel dattik een powerfilter met panty erover + zo'n mooi kapjer erop doet,, welke maat sproeier zou er dan ongeveer in moeten?

ik hoor het nog wel van jullie

mzzl
 
Djeep 31-3-2006 21:56 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
kheb nu 78 erin.. stel dattik een powerfilter met panty erover + zo'n mooi kapjer erop doet,, welke maat sproeier zou er dan ongeveer in moeten?

ik hoor het nog wel van jullie

mzzl



watsz je setup dan?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
NSR_rijder 31-3-2006 22:33 Print reply

Posts: 510
setup is ge2 50cc cilinder en voor de rest orgineel + verotte techno uitlaat ( kdag dat het orginele was maar was techno )
 
NSR_rijder 1-4-2006 13:49 Print reply

Posts: 510
oke nieuw probleem nu..'zucht'

mijn bougie is niet koffie bruin maar beetje wit agtig..
maaaar als ik de choke uit trek dan rijd hij minder goed..

dus wat is het nou?
groter of kleinere sproeier?
of is het wat anders?


reageer effe als je het weet!

gr.
 
Flybike 1-4-2006 13:52 Print reply
Posts: 2120
Er is een site met die kleurtjes op en hun oorzaak


ff zoeke


http://www.dsv.nl/~honda/honda-nl-frame.html


Hieroz


Lekker lekker

Dit bericht is gewijzigd door Flybike op 1-4-2006 om 13:56 uur.
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
Kietel Tuning 1-4-2006 13:54 Print reply

Posts: 863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
oke nieuw probleem nu..'zucht'

mijn bougie is niet koffie bruin maar beetje wit agtig..
maaaar als ik de choke uit trek dan rijd hij minder goed..

dus wat is het nou?
groter of kleinere sproeier?
of is het wat anders?


reageer effe als je het weet!

gr.



een grotere sproeier. Als je de choke erop zet en je brommer gaat slechter lopen wil niet gelijk zeggen dat je er geen grotere sproeier in mag doen. Ik zou er een grotere in doen omdat je bougie kleur iets wit is.

Dit bericht is gewijzigd door Kietel Tuning op 1-4-2006 om 13:55 uur.
 
NSR_rijder 1-4-2006 16:37 Print reply

Posts: 510
nu heb ik er sproeier 102 in zitten en is de kleur van de bougie heeeeeeeeeeel iets donkerder bruin dan koffie bruin.

maar nog steeds wanneer ik de choke uit trek loopt hij slechter.


nu heb ik net de cilinder er voor de 2e keer af gehaalt ( brommerboer wou hem zien ).. maar er zitten heeeele lichte beschadigingen op ( kleine krasjes aan onderkant zuiger )
en hij is aan beide zijde licht bruinig van warmloper ofzo???

en de zuigerveren lijken wel te lang ofzo want als beide zijden van de zuigerveren tegen het kleine soort uitsteeksel op de zuiger komt, dan is de zuigerveer te groot.


ik hoor het wel weer
 
TS-jetze 1-4-2006 16:39 Print reply
Posts: 326
rijd ie zonder choke wel goed dan?
niet de bedoeling als je met de choke uit gaat rijde he..
 
SFke..
NSR_rijder 1-4-2006 17:12 Print reply

Posts: 510
nee maar hij gaat niet harder dan 15 km/h en niet meer dan 4000 toeren..
 
NSR_rijder 2-4-2006 13:56 Print reply

Posts: 510
cilinder is nog in goede staat en vandaag hebbik mijn zuiger late controleren en is ook nog in goede staat..

nu is het denkik tog wel slim om een compressie meter te kopen,

maar welk getal ofzo moet die aangeven?

en hoe duur is zoiets?
 
verwijderd1 2-4-2006 14:00 Print reply

Posts: 3527
beter breng je hem dan ff naar de brommerboer toe... dan had je probleem allang opgelost geweest... compressie heb je volgens mij niet echt een meter voor nodig, merk je gewoon of je te weinig heb ofniet:-s

 
richard3 2-4-2006 14:33 Print reply

Posts: 5198
monteer alles

alles aansluiten
dan je duimp op je bougiegat en dan trappen en kijken of je veel druk voelt
je hebt geen valse lucht of zo ?:S

 
op naar de grote brommers
-Bassie- 2-4-2006 14:41 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennyboy
beter breng je hem dan ff naar de brommerboer toe... dan had je probleem allang opgelost geweest... compressie heb je volgens mij niet echt een meter voor nodig, merk je gewoon of je te weinig heb ofniet:-s



zeker dat er voor compressie een meter voor is.

maar ik denk dat het vervelend is als je hem aan moet kicken.

maar effe koppaking en kop vlakken en dan moet het wel ok zijn als je compressie verlis hebt.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad

Dit topic is 4921 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved