Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - DT 50M verschillende problemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 884 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35776 - DT 50M verschillende problemen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2355 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DT50-Machine 25-3-2006 13:56 Print reply

Posts: 64
mja idd, ***** flikken, was al da geklooi ni nodig me diene tering afstel ring
Maja da ter zeide ik ben hier echt goed geholpen, bedankt e

 
cmtheman 25-3-2006 13:58 Print reply

Posts: 2710
graag gedaan
 
ZAC #802, KNMV #82
DT50-Machine 26-3-2006 11:51 Print reply

Posts: 64
Hmm ik heb carbu is open gedaan, ik moest wel. Kweet niet of er in Nederland tank stations van maes zijn maar ga daar nooit met je brommer
Heel de carbu vol, sproeier verstopt, tank vol met gruis en vanalle vuiligheid Echt schandalig.
Maarja dat ter zeide mijn sproeier is maat 100, ja je leest het goed 100, kan dit wel? Het staat er 2 keer op zelfs. Lijkt me wel nogal te groot
Eens een 95 insteken?
 
Menu2t 26-3-2006 12:59 Print reply

Posts: 2815
ik zou eerst alles schoonmaken aangezien dat ook een boel kan schelen,, als ik het zo lees en je rijd 90 zonder die ring heb je ook zeker geen ori cilinder,,,dus 100 is mischien wel goed,, maa rprobeer eerst maar is als je alles schoon hebt,, en als het dan nog niet wil indd 95 ff proberen,, en alsjeblieft probeer zo veel mogelijk nederlands te praten,,, deed een half uur om door dit topic te komen met die vage taal

en wat jij zegt over je tandwiel,, dat kan je gewoon los halen hoor dat kapje,, als je teveel * meer als 600cc * in je blok gooit,, dan komt het der bij de koppelingspin uitztten en dat komt dus weer uit dat kapje,,

Dit bericht is gewijzigd door Airsal70ccDt op 26-3-2006 om 13:03 uur.
 
NSR Supersprint special!
DT50-Machine 26-3-2006 13:13 Print reply

Posts: 64
Hazo maar die cilinder is zowizo ori kan niet anders, er staat het teken van yamaha op en 49cm? enzo dus ik denk niet dat deze niet standaard is. En ik verbuik ook wel niet echt veel.

En alles is heel goed uitgekuist carbuateur is totaal proper en tank en kraantje aan de tank enzo helemaal uitgekuist.
Het zou kunnen dat de problemen daar lagen met die vervuiling. Dat zal ik nu moeten ondervinden.

En ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden, ben Belg en jah ik ben dat gewent daarmee, srr daarvoor.

En ik heb het kapje er proberen af te doen maar er ging maar 1 vijs open De anderen zitten muur vast en ik heb ook al de kop kapot gedaan met de boormachine.. Nu even denken hoe ik dat ga oplossen.

 
DT50-Machine 2-4-2006 21:22 Print reply

Posts: 64
Ja hier ben ik weer.
Ik ben eens naar een officieele yamaha dealer geweest. Daaruit ben ik wijzer geworden dat mijn sproeier origineel maat 100 is. Ik heb het met men eigen ogen op de computer gezien dusja.
Ook dat mijn voortandwiel normaal is en het idd word tegengehouden met zo'n circlips.
Nu heb ik zelf ondekt dat mijn gasnaald een beetje scheef is. Nu dat is dan al nieuw besteld. Ik dacht eraan dat mijn start problemen zouden kunnen voortkomen van mijn bobine en ik vroeg dus even de prijs daarvan, ik viel bijna achterover omdat dit 70 euro kost.
Ik weet nu niet of het de moeite is hieraan iets te veranderen, als het dat probleem dan niet was heeft dat me ven 70 euro gekost...

Weet iemand aan wat mijn start probs nog zouden kunne liggen?


Dit bericht is gewijzigd door DT50-Machine op 2-4-2006 om 22:05 uur.
 

Dit topic is 2355 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved