Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - snel naar de 80 met welke cil?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 822 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3577 - snel naar de 80 met welke cil?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MB50TUNED 22-4-02?14:03 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: MT5 Racer?

Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

65cc? waar wouw je die kopen dan? bij vdhparts en 50cc.nl heb je alleen 50cc ga die denk kopen en wat voor begrenser zal ik er dan maar bij nemen dan? en dat inrijden dus gewoon 250 KM 40 rijden? of gewoon afwisselen ff 20s 80 dan weer 60? of 40? of constant sloom :a bedankt voor de info tnx


Nee Patrick, laag in toeren blijven, als je met lage toeren 150 rijdt dan kan dat best (ff een voorbeeldje dan h?...)

Of je doet zoal een kameraad van mij; nieuwe Zeta 50 kopen en dan inrijden door langzaam, maar hoog in z'n 3 te rijden
Dat ding blaast nu wel trouwens, met 13mm en alle luchtfiltershit origineel, tecno 70cc uitlaat en hogedrukkop, top racing krukas, twv 12/13-44 een top van 80/85 ofsow...
Ik snap dan ook niet dat iedereen roept dat je er een grotere carb op moet pleuren want 2 lui hier hadden ok een grotere carb op 50cc, het maakte geen flikker uit! (18mm op Zeta, 16mm op imitatie)



Grotere carb merk je wel iets en is ook beter voor levensduur van je cilinder, tenzij je niet kan afstellen... Of tenzij je met orgiginele aanzuigslangen rijdt, en misschien dat het met origineel membraan ook niet scheelt. Een grotere carb heeft 1000 keer zo veel zin als een topprutsing rukas.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Rens 22-4-02?14:09 Print reply

Posts: 6863
Het best kan je een mbx blok kopen met een 110cc eurocilindro cilinder en daar dan een 26 mm carburateur opzetten en een gianelli uitlaat.
en tandwiel verhouding 13-45 dan zit je vrij snel aan de 80
 
achter de maan is alles beter

Dit topic is 1506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved