Blukaap |
20-4-02?15:46 |
 Posts: 10008 |
Honda GT4 cilindertje kopen, mooie zuiger d'r in gooien, tecno d'r onder, 18mm d'r achter, carbon membraanklepjes op ori membraan, 6-bak.
Dan rijd je wel hard denk ik  .
Ow, wacht ffkes, je wilt naar de 80, hmmm, daar zal deze setup wel ietsje overheen gaan 
Uhm, dan maar een 50imi+tecno+13/16mm, 4-bak
[This message is edited by Blukmeester on 20-4-02 15:49]
|
|
Bastila is lief |
|
NSR JunK |
20-4-02?15:57 |
 Posts: 2339 |
ja oke geen GT4 die gaat idd wel beetje snel (ook wel een beetje duur) had gehoord dat je er een 70 malossi mee zoek rijd
maar ik wil gewoon een goeie cil die ook lekker rijd een vriend van mij heeft op zn MB een 50cc imi maar ik vind dat ding echt brol rijden eerst trekt die voor geen meter en dan opeens weer wel en dan weer niet en dan opeens wel zwaar klote rijd dat maar ik wil gewoon 80+ niet over de 100 en ik heb al een proma uitlaat en een 16mm mikuni en ik wil ongeveer 130 euro er voor uitgeven mag iets meer mag iets minder ik wil gewoon redelijk hard en het belangrijkst vink nog dat die lekker optrekt
|
|
|
|
dick1 |
20-4-02?16:43 |
Posts: 971 |
nou dan moet je een eurocilindero kope kost 135 euro en is een goeie cil en men buurjongen heeft er de 110 mee gehaald met wat jij er ook onder hebt
|
|
|
|
NSR JunK |
20-4-02?17:27 |
 Posts: 2339 |
oke dan dat wouw ik horen dan ga ik die eurocilindro kopen kan iemand me ook ff uitleggen hoe dat inrijden nou presies werkt?
|
|
|
|
dick1 |
20-4-02?17:48 |
Posts: 971 |
gewoon niet teveel toeren maken en dat 250 km is wel genoeg
|
|
|
|
FastCrosser |
20-4-02?17:54 |
Posts: 473 |
Wel na die 250 km nog een tijdje rustig rijden he! Het beste is gewoon altijd rustig rijden en niet de hele tijd vol gas (waarschijnlijk zeg ik nu iets waardoor andere denken, ja DUH, maar ik denk ik zeg het nog ff)
|
|
Langzaam...ZZZzzzZZZzzz |
|
verwijderd |
20-4-02?18:29 |
Posts: 4082 |
m'n broertje had het trouwens over een 65cc euro
|
|
|
|
B3AST |
21-4-02?09:30 |
Posts: 2469 |
er zijn ook 50cc eurocylindro's, prima spul is dat hoor...
ik denk dat je met een 50cc eurocylindro LC en een beetje fatsoenlijke carburateur en leuke uitlaat best een heel leuk rijdend brommertje hebt!
50cc imitatie AC op MT/MB rijdt inderdaad zwaar voor mietjes
|
|
- insane in the brain - |
|
dick1 |
21-4-02?10:05 |
Posts: 971 |
a nee jo je moet gewoon een 65cc doen en 16mm enzo promatje reed me buurjongen 110/115 mee
|
|
|
|
solidsjakie |
21-4-02?11:48 |
 Posts: 2291 |
mij setup copieren:
70cc zeta (2ehands)
16mm mikuni.
tandwielen van origi 50 laten zitten.
Dan vlieg je naar de 80, en houd het bij 85-90 op.
|
|
|
|
NSR JunK |
21-4-02?12:00 |
 Posts: 2339 |
65cc? waar wouw je die kopen dan? bij vdhparts en 50cc.nl heb je alleen 50cc ga die denk kopen en wat voor begrenser zal ik er dan maar bij nemen dan? en dat inrijden dus gewoon 250 KM 40 rijden? of gewoon afwisselen ff 20s 80 dan weer 60? of 40? of constant sloom :a bedankt voor de info tnx
|
|
|
|
Sneks |
21-4-02?12:47 |
Posts: 2499 |
Hij bedoelt de 45mm (=65cc) eurocil.
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
Steve_ZHC |
22-4-02?12:24 |
 Posts: 2716 |
Quote: Originally posted by: NSR JunK?
65cc? waar wouw je die kopen dan? bij vdhparts en 50cc.nl heb je alleen 50cc ga die denk kopen en wat voor begrenser zal ik er dan maar bij nemen dan? en dat inrijden dus gewoon 250 KM 40 rijden? of gewoon afwisselen ff 20s 80 dan weer 60? of 40? of constant sloom :a bedankt voor de info tnx
Nee Patrick, laag in toeren blijven, als je met lage toeren 150 rijdt dan kan dat best (ff een voorbeeldje dan h?...)
Of je doet zoal een kameraad van mij; nieuwe Zeta 50 kopen en dan inrijden door langzaam, maar hoog in z'n 3 te rijden
Dat ding blaast nu wel trouwens, met 13mm en alle luchtfiltershit origineel, tecno 70cc uitlaat en hogedrukkop, top racing krukas, twv 12/13-44 een top van 80/85 ofsow...
Ik snap dan ook niet dat iedereen roept dat je er een grotere carb op moet pleuren want 2 lui hier hadden ok een grotere carb op 50cc, het maakte geen flikker uit! (18mm op Zeta, 16mm op imitatie)
|
|
|
|
styliz |
22-4-02?12:36 |
Posts: 72 |
omg
inrijden...
malossi 70 voor de nsr is nouwelijks/niet ingereden, zolang je de zooi maar goed warmrijd is er meestal nix aan de hand.
Als ie warm is-> vlammen zkr die eurotjes
mja ik zou toch een imi70 kopen
20mmertje er8er,...
klaar 80 , en vette accel
|
|
nsr?........... ;) |
|
MB50TUNED |
22-4-02?14:03 |
Posts: 1054 |
Quote: Originally posted by: MT5 Racer?
Quote: Originally posted by: NSR JunK?
65cc? waar wouw je die kopen dan? bij vdhparts en 50cc.nl heb je alleen 50cc ga die denk kopen en wat voor begrenser zal ik er dan maar bij nemen dan? en dat inrijden dus gewoon 250 KM 40 rijden? of gewoon afwisselen ff 20s 80 dan weer 60? of 40? of constant sloom :a bedankt voor de info tnx
Nee Patrick, laag in toeren blijven, als je met lage toeren 150 rijdt dan kan dat best (ff een voorbeeldje dan h?...)
Of je doet zoal een kameraad van mij; nieuwe Zeta 50 kopen en dan inrijden door langzaam, maar hoog in z'n 3 te rijden
Dat ding blaast nu wel trouwens, met 13mm en alle luchtfiltershit origineel, tecno 70cc uitlaat en hogedrukkop, top racing krukas, twv 12/13-44 een top van 80/85 ofsow...
Ik snap dan ook niet dat iedereen roept dat je er een grotere carb op moet pleuren want 2 lui hier hadden ok een grotere carb op 50cc, het maakte geen flikker uit! (18mm op Zeta, 16mm op imitatie)
Grotere carb merk je wel iets en is ook beter voor levensduur van je cilinder, tenzij je niet kan afstellen... Een grotere carb heeft 1000 keer zo veel zin als een topprutsing rukas.
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|