Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - snel naar de 80 met welke cil?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1143 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3577 - snel naar de 80 met welke cil?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1484 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR JunK 20-4-02?15:02 Print topicpost

Posts: 2339
hoi k ben er nu wel uit ik wil gewoon een 50snel en dan koop ik over een jaar ofzow wel us een 70cc (meer ervaring) maar welke 50cc cil is het best voor een NSR? en is het dan een goed idee om dan gelijk mn membraam te veranderen met carbon kleppies? welke kan ik daarvoor het best gebruiken?
 

Blukaap 20-4-02?15:46 Print reply

Posts: 10006
Honda GT4 cilindertje kopen, mooie zuiger d'r in gooien, tecno d'r onder, 18mm d'r achter, carbon membraanklepjes op ori membraan, 6-bak.
Dan rijd je wel hard denk ik .


Ow, wacht ffkes, je wilt naar de 80, hmmm, daar zal deze setup wel ietsje overheen gaan

Uhm, dan maar een 50imi+tecno+13/16mm, 4-bak


[This message is edited by Blukmeester on 20-4-02 15:49]
 
Bastila is lief
NSR JunK 20-4-02?15:57 Print reply

Posts: 2339
ja oke geen GT4 die gaat idd wel beetje snel (ook wel een beetje duur) had gehoord dat je er een 70 malossi mee zoek rijd

maar ik wil gewoon een goeie cil die ook lekker rijd een vriend van mij heeft op zn MB een 50cc imi maar ik vind dat ding echt brol rijden eerst trekt die voor geen meter en dan opeens weer wel en dan weer niet en dan opeens wel zwaar klote rijd dat maar ik wil gewoon 80+ niet over de 100 en ik heb al een proma uitlaat en een 16mm mikuni en ik wil ongeveer 130 euro er voor uitgeven mag iets meer mag iets minder ik wil gewoon redelijk hard en het belangrijkst vink nog dat die lekker optrekt
 
dick1 20-4-02?16:43 Print reply
Posts: 971
nou dan moet je een eurocilindero kope kost 135 euro en is een goeie cil en men buurjongen heeft er de 110 mee gehaald met wat jij er ook onder hebt
 
NSR JunK 20-4-02?17:27 Print reply

Posts: 2339
oke dan dat wouw ik horen dan ga ik die eurocilindro kopen kan iemand me ook ff uitleggen hoe dat inrijden nou presies werkt?
 
dick1 20-4-02?17:48 Print reply
Posts: 971
gewoon niet teveel toeren maken en dat 250 km is wel genoeg
 
FastCrosser 20-4-02?17:54 Print reply
Posts: 473
Wel na die 250 km nog een tijdje rustig rijden he! Het beste is gewoon altijd rustig rijden en niet de hele tijd vol gas (waarschijnlijk zeg ik nu iets waardoor andere denken, ja DUH, maar ik denk ik zeg het nog ff)
 
Langzaam...ZZZzzzZZZzzz
verwijderd 20-4-02?18:29 Print reply
Posts: 4082
m'n broertje had het trouwens over een 65cc euro
 
B3AST 21-4-02?09:30 Print reply
Posts: 2469
er zijn ook 50cc eurocylindro's, prima spul is dat hoor...
ik denk dat je met een 50cc eurocylindro LC en een beetje fatsoenlijke carburateur en leuke uitlaat best een heel leuk rijdend brommertje hebt!

50cc imitatie AC op MT/MB rijdt inderdaad zwaar voor mietjes
 
- insane in the brain -
dick1 21-4-02?10:05 Print reply
Posts: 971
a nee jo je moet gewoon een 65cc doen en 16mm enzo promatje reed me buurjongen 110/115 mee
 
solidsjakie 21-4-02?11:48 Print reply

Posts: 2291
mij setup copieren:
70cc zeta (2ehands)
16mm mikuni.
tandwielen van origi 50 laten zitten.
Dan vlieg je naar de 80, en houd het bij 85-90 op.
 
NSR JunK 21-4-02?12:00 Print reply

Posts: 2339
65cc? waar wouw je die kopen dan? bij vdhparts en 50cc.nl heb je alleen 50cc ga die denk kopen en wat voor begrenser zal ik er dan maar bij nemen dan? en dat inrijden dus gewoon 250 KM 40 rijden? of gewoon afwisselen ff 20s 80 dan weer 60? of 40? of constant sloom :a bedankt voor de info tnx
 
Sneks 21-4-02?12:47 Print reply
Posts: 2499
Hij bedoelt de 45mm (=65cc) eurocil.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Steve_ZHC 22-4-02?12:24 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

65cc? waar wouw je die kopen dan? bij vdhparts en 50cc.nl heb je alleen 50cc ga die denk kopen en wat voor begrenser zal ik er dan maar bij nemen dan? en dat inrijden dus gewoon 250 KM 40 rijden? of gewoon afwisselen ff 20s 80 dan weer 60? of 40? of constant sloom :a bedankt voor de info tnx


Nee Patrick, laag in toeren blijven, als je met lage toeren 150 rijdt dan kan dat best (ff een voorbeeldje dan h?...)

Of je doet zoal een kameraad van mij; nieuwe Zeta 50 kopen en dan inrijden door langzaam, maar hoog in z'n 3 te rijden
Dat ding blaast nu wel trouwens, met 13mm en alle luchtfiltershit origineel, tecno 70cc uitlaat en hogedrukkop, top racing krukas, twv 12/13-44 een top van 80/85 ofsow...
Ik snap dan ook niet dat iedereen roept dat je er een grotere carb op moet pleuren want 2 lui hier hadden ok een grotere carb op 50cc, het maakte geen flikker uit! (18mm op Zeta, 16mm op imitatie)

 
styliz 22-4-02?12:36 Print reply
Posts: 72
omg

inrijden...

malossi 70 voor de nsr is nouwelijks/niet ingereden, zolang je de zooi maar goed warmrijd is er meestal nix aan de hand.

Als ie warm is-> vlammen zkr die eurotjes

mja ik zou toch een imi70 kopen

20mmertje er8er,...

klaar 80 , en vette accel
 
nsr?........... ;)
MB50TUNED 22-4-02?14:03 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: MT5 Racer?

Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

65cc? waar wouw je die kopen dan? bij vdhparts en 50cc.nl heb je alleen 50cc ga die denk kopen en wat voor begrenser zal ik er dan maar bij nemen dan? en dat inrijden dus gewoon 250 KM 40 rijden? of gewoon afwisselen ff 20s 80 dan weer 60? of 40? of constant sloom :a bedankt voor de info tnx


Nee Patrick, laag in toeren blijven, als je met lage toeren 150 rijdt dan kan dat best (ff een voorbeeldje dan h?...)

Of je doet zoal een kameraad van mij; nieuwe Zeta 50 kopen en dan inrijden door langzaam, maar hoog in z'n 3 te rijden
Dat ding blaast nu wel trouwens, met 13mm en alle luchtfiltershit origineel, tecno 70cc uitlaat en hogedrukkop, top racing krukas, twv 12/13-44 een top van 80/85 ofsow...
Ik snap dan ook niet dat iedereen roept dat je er een grotere carb op moet pleuren want 2 lui hier hadden ok een grotere carb op 50cc, het maakte geen flikker uit! (18mm op Zeta, 16mm op imitatie)



Grotere carb merk je wel iets en is ook beter voor levensduur van je cilinder, tenzij je niet kan afstellen... Een grotere carb heeft 1000 keer zo veel zin als een topprutsing rukas.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Dit topic is 1484 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved