Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx clinder op LC blok??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 970 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35762 - mtx clinder op LC blok??
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 24-3-2006 17:51 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
[...]


ik ben meer een persoon die van praten over problemen houd..


Je bent meer een persoon die houdt van het zoeken van problemen als je het mij vraagt.
 
Frysk 24-3-2006 17:51 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-rr
maar dus een nsr cilinder past zonder enige anapassingen op je mtx blok..? dan alleen waterpompje fixen der op.. ( hoevele werk is dat..?)

koppelingskap van NSR op MTX blok
klaar
 
giggitybyte
YamahaDT80LC2 24-3-2006 17:51 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Je bent meer een persoon die houdt van het zoeken van problemen als je het mij vraagt.





ik zoek geen problemen ofzo het begon allemaal toen thijsse '' wijsneuserig''(niet negatief bedoelt) ging doen.

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 24-3-2006 om 17:53 uur.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 24-3-2006 17:52 Print reply

Posts: 17929
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/131

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/100

gaat over het lc/en van ac brommer bij honda

leert die yamaha gast mss nog iets


Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 24-3-2006 om 17:56 uur.
 
mcdronkz 24-3-2006 17:53 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/131


Wat heeft dat ermee van doen ?

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 24-3-2006 om 17:53 uur.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 24-3-2006 om 17:53 uur.
 
YamahaDT80LC2 24-3-2006 17:54 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Wat heeft dat ermee van doen ?

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 24-3-2006 om 17:53 uur.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 24-3-2006 om 17:53 uur.



helemaal niks want de ts wil een ac cilinder op een lc blok monteren en niet een lc op een ac blok....

edit: kpost dit maar ff want dan weet een bepaald persoon dat de TS het over ac op lc blok monteren heeft

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 24-3-2006 om 17:55 uur.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 24-3-2006 17:57 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
[...]



helemaal niks want de ts wil een ac cilinder op een lc blok monteren en niet een lc op een ac blok....

edit: kpost dit maar ff want dan weet een bepaald persoon dat de TS het over ac op lc blok monteren heeft

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 24-3-2006 om 17:55 uur.


die faq leert dat je een lc op ac kunt zetten, kan dus ook andersom

 
YamahaDT80LC2 24-3-2006 18:01 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


die faq leert dat je een lc op ac kunt zetten, kan dus ook andersom



die zeta lc cilinder heeft een ander koelsysteem namelijk dat de warme/hete vloeistof stijgt en zo naar de radiateur gaat en dus niet met een pomp wordt getransporteerd. In dit geval wordt de vloeistof wel met een pomp getransporteerd en heeft het op die manier niks te maken met het probleem/vraag van de TS

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 24-3-2006 om 18:01 uur.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 24-3-2006 18:03 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
[...]


die zeta lc cilinder heeft een ander koelsysteem namelijk dat de warme/hete vloeistof stijgt en zo naar de radiateur gaat en dus niet met een pomp wordt getransporteerd. In dit geval wordt de vloeistof wel met een pomp getransporteerd en heeft het op die manier niks te maken met het probleem/vraag van de TS

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 24-3-2006 om 18:01 uur.


wat jij post heeft er ook weinig mee te maken

ontopic aub


ik was die 2e faq aan het zoeken, bod die over de zete eerder
 
christianos 24-3-2006 18:03 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
[...]


die zeta lc cilinder heeft een ander koelsysteem namelijk dat de warme/hete vloeistof stijgt en zo naar de radiateur gaat en dus niet met een pomp wordt getransporteerd. In dit geval wordt de vloeistof wel met een pomp getransporteerd en heeft het op die manier niks te maken met het probleem/vraag van de TS

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 24-3-2006 om 18:01 uur.


ja dus ?

ontopic!

Antwoord: cilinder is geen probleem, kvs pomp kan ook gewoon zonder iets draaien, of je doet het beter en zet er een mtx-SH kap op

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 24-3-2006 om 18:04 uur.
 
mcdronkz 24-3-2006 18:04 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
[...]


In dit geval wordt de vloeistof wel met een pomp getransporteerd en heeft het op die manier niks te maken met het probleem/vraag van de TS

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 24-3-2006 om 18:01 uur.


Is totaal niet van belang, aangezien er ook nog electrische pompen bestaan, of pompen die je aan je vliegwiel monteerd.
 
superior mt7 24-3-2006 18:09 Print reply

Posts: 2675
is wel van belang, want de zeta lc is STANDAART idd zonder een pomp.
en dat gaat dan helemaal niet over het probleem waar de topicstarter mee zit.


 
V8
YamahaDT80LC2 24-3-2006 18:19 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
is wel van belang, want de zeta lc is STANDAART idd zonder een pomp.
en dat gaat dan helemaal niet over het probleem waar de topicstarter mee zit.




idd eindelijk iemand die verder leest goed zo want Thijsse had de faq hier gepost of die zeta cilinder... en daar ging het helemaal niet over vandaar maja zullen we dan ontpoic verder gaan en dit achter ons laten ??
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
AOF 24-3-2006 18:41 Print reply

Posts: 1477
waarom wil je eigenlijk een ac cilinder op een lc blok maken?
wil wel eens weten waarom je dat zou willen doen
 
HondaMTXracer 24-3-2006 20:31 Print reply

Posts: 97
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AOF
waarom wil je eigenlijk een ac cilinder op een lc blok maken?
wil wel eens weten waarom je dat zou willen doen


heb geen lc cilinder meer (moet er toch een gaan kopen)

maar een ac heb ik nog ligge

 
-_-

Dit topic is 1835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved