Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
Op t moment hebben ze nog geen mogelijkheid om snel te zien of jij te hard rijd.. Echter zijn er mensen bezig scooters te slopen (altijd goed) bij verschillende snelheden tegen verschillende oppervlaktes (muren, palen, auto's, voetgangers, fietsers, etc) de resultaten hiervan willen ze als een soort template gebruiken.. als jouw scooter of nieuwe schakel bepaalde symptomen toont.. Kunnen ze hieruit afleiden dat je ongeveer een bepaalde snelheid had moeten rijden..
Ja dat onderzoek heb ik dus ook gezien, en het is totaal niet
natuurkundig verantwoord. Want wat doen ze ze hangen een scooter
aan een touw hijsen em op en laten em tegen iets aan knallen.
Slaat egt nergens op dat ze durven te denken dat ze dat kunnen gebruiken.
Je kan egt onmogelijk aan de hand van schade aan de brommer
zien hoe hard die gereden heeft. Is veels te complex.
Voor zelfde geld was me halve brommer al krom, parkeer ik em in
een bejaarde, is ie totalloss krom en bejaarde word een invalide bejaarder.
Alleen door de schade die de brommer voor het ongeluk had.
Constateren de eikelbijters dan dat ik 100 gereden heb
en ben je hard genaait dat klopt dus niet.
Plus dat ze ook geen nieuwe scooters gebruiken bij dat onderzoek.
Maar versleutelde ingenomen opgevoerde scooters.
En het zou betekenen dat als ik me frame goed genoeg verstevig
ik lekker ergens met 120 tegen op kan knallen zonder gezeik.
Het enige wat gedaan kan worden is een zeer ruwe schatting
die lijkt mij niet wettelijk bruikbaar is.