Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - inlaat uitvijlen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3572 - inlaat uitvijlen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 5992 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 21-4-02?02:02 Print reply
Posts: 10000
volgens mij heeft het altijd nut om sowieso ook de inlaat te vergroten...minder weerstand betere vulling....

net als dat je een 16 mm op een 12mm spruitstuk zet dat heeft oook geen of weinig nut...
door de weerstand van het 12mm gat, maar op het nut heeft op je inlaat bij de cil. groter te maken..???

'ja denk ik ook wel eigenljk..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
B3AST 21-4-02?08:26 Print reply
Posts: 2469
het is niet goed om je inlaat zomaar beetje groter te maken!
Als je een kleine carburateur hebt, die moet aanzuigen als de pest, en je inlaat is heel erg groot, dan wordt de stroomsnelheid daar dus opeens heel erg laag. En das nie goed.

Mijn polini voor MT heeft dat ook, de inlaat is zegmaar gewoon verbonden aan de 2 boosters (die ook tot 1 geheel zijn geworden) het is dus 1 dik gigantisch sleutelgat geworden. en met een carburateurtje van 20millimetertjes rijdt dat dus langniet optimaal!
onderin rijdt ie gewoon wel okee, redelijk power (LANG niet zoveel als een malossi maar daarnietvan) bovenin gaat ie als een MONSTER, maar tussen bonven en onder is het STOTTER*PRUT*REUTEL etc. enneh, daar trekt ie niet zomaar overheen in zn 3 of hoger (en zelfs in zn 2 ook moeilijk!!), dus... alleen in hoge versnellingen blazen bij volle toeren of je bent constant aan het terugschakelen.... EN DAT SUCKS
 
- insane in the brain -

Dit topic is 5992 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved