Quote:Oorspronkelijk gepost door: krisje
Wil dus idd zelf niet teveel hoeven doen. Dat km teller het niet doet vind ik wel een bezwaar... (km teller in jeep doet het ook niet en ben al vaak geflitst ) Ben ook niet de aangewezen persoon om te gaan sleutelen aan zo'n ding.
dat is echt een kwestie van een kabeltje in t ene gat, kabeltje in t andere gat draaien en 1 schroefje aandraaien.. anders moet je maar ff je vriend/man/broer/(papa?) aanschieten Plus dat als hij standaard is niet zo heel veel te hard zal rijden.. en op t fietspad staan geen flitspalen gericht :P als je tog standaard wil rijden dan mag je officieel niet harder dan 50 kunnen rijden.. dus dan zou je met vol gas nog niet geflitst worden.. en als je t nog een beetje veilig voor jezelf wilt houden.. dan laat je m 60 rijden.. dan mag je dus niet harder dan 3/4 gas rijden in de laatste versnelling :P merk je snel zat
Ok, heb bod gedaan van 350 euro op mtx uit advertentie op marktplaats. Voor dat bedrag mag ik hem komen halen. Is dat redelijk, of wordt ik nu enorm genaaid....?
@Razadull; ik rijd in een wannabe Jeepje. Een Daihutsu Feroza.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: krisje
Ok, heb bod gedaan van 350 euro op mtx uit advertentie op marktplaats. Voor dat bedrag mag ik hem komen halen. Is dat redelijk, of wordt ik nu enorm genaaid....?
@Razadull; ik rijd in een wannabe Jeepje. Een Daihutsu Feroza.
ja is een redelijk prijs, zou wel ff iemand meenemen met wat meer verstand van brommers
Quote:Oorspronkelijk gepost door: krisje
Ok, heb bod gedaan van 350 euro op mtx uit advertentie op marktplaats. Voor dat bedrag mag ik hem komen halen. Is dat redelijk, of wordt ik nu enorm genaaid....?
@Razadull; ik rijd in een wannabe Jeepje. Een Daihutsu Feroza.
proefritje maken.. dat sowieso.. maar 350 voor een mtx-sh klinkt in mijn oren meer dan redelijk... Op de foto's zittie redelijk onder t roest.. maar als dat niet uitmaakt paar dingetjes waar je op moet letten: is de motor al warm? zoja, dan heeftie m voor je ingereden, dat is geen vriendendienst.. dat is naaierij zodat hij in eerste instantie beter start.. En tijdens de proefrit eerst goed warm rijden, daarna even flink toeren laten maken.. en goed letten op tikken uit het motorblok oid.. verder.. even zonder handen rijden natuurlijk.. om te kijken of t frame nog recht is.. hebben we een FAQ van..
Vraag anders of een bekende van je die verstand heeft van brommers even met je meegaat om te kijken. En anders is er vast wel een aardige BF'er bij je in de buurt die wel mee wil.