christianos |
21-3-2006 10:29 |
Posts: 20445 |
Ik denk dat je voor een goede en orginele mtx-sh al snel richting de 600/700 euro moet gaan denken..
Voor 300 euro vind je meestal een afgerachte met heel veel onderhouds-achterstand en gebreken.
|
|
|
|
Ollie |
21-3-2006 10:36 |
Posts: 2468 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mblover
En, als het echt erom gaat dat het zuinig is, dan zou ik voor een 4takt honda kijken. Is wel ff lastig met kenteken maar dat is niet anders.
Dit bericht is gewijzigd door mblover op 21-3-2006 om 9:19 uur.
Wat is er moeilijk aan het krijgen van een kenteken op een 4 takt?
|
|
|
|
Saknet |
21-3-2006 10:38 |
Posts: 10355 |
en waarom is lezen nog moeilijker
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
superior mt7 |
21-3-2006 11:40 |
Posts: 2675 |
nou een mtx (ook beetje opgevoerd) zal echt niet veel zuipen, en al helemaal niet zo veel als een jeep.
tsja en dat het ene ricio is... zord dat je iemand meeneemt die er een beetje verstand van heeft, kijk ff heel simpel wat basis dingen na.
dan zal het allemaal wel meevallen hoor
|
|
V8 |
|
RM-sm |
21-3-2006 11:45 |
Posts: 3908 |
ik was ook aan het kijken naar een mtx sh voor 400 euro op de foto's zag die der heel leuk uit enz.. tot k daar kwam, kappen zagen der niet uit en hij moest de halve maraton lopen voor dat die aangerent was.. dus je moet goed gaan kijken en iemand me enemen die der verstand van heb
|
|
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared |
|
mulder |
21-3-2006 12:44 |
Posts: 13701 |
Als ik jou was Krisje zou ik gewoon een vespatje halen, het is echt een goede beginnersbrommer, de problemen zijn relatief makkelijk op te lossen, je hebt geen versnellingsbak of ingewikkelde koppeling oid. Ze zijn zeer goedkoop voor 300 kan je echt wel een goed beeste kopen wat helemaal standaard loopt toch er leuk uit ziet. Verbruik ligt ongeveer op 1:30 1:40, heel zuinig dat zul je niet zomaar met een mtx halen.
Als je een mtx van driehonderderd euro haalt moet je er nog het dubbele aanbesteden voordat je er normaal op kan rondrijden. Want je moet wel aan je imago denken.
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 21-3-2006 om 12:44 uur.
|
|
|
|
BIET |
21-3-2006 12:46 |
Posts: 22355 |
Neej, een Vespa is goed voor je imago . Een MTX met 13mm carb drinkt best wel netjes hor. Hangt ook van je rijstyl af.. als je hem steeds vol doortrekt verbruik je gewoon meer dan als je voor de powerband opschakelt.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Herr Johann |
21-3-2006 12:49 |
Posts: 108 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
Als ik jou was Krisje zou ik gewoon een vespatje halen, het is echt een goede beginnersbrommer, de problemen zijn relatief makkelijk op te lossen, je hebt geen versnellingsbak of ingewikkelde koppeling oid. Ze zijn zeer goedkoop voor 300 kan je echt wel een goed beeste kopen wat helemaal standaard loopt toch er leuk uit ziet. Verbruik ligt ongeveer op 1:30 1:40, heel zuinig dat zul je niet zomaar met een mtx halen.
Als je een mtx van driehonderderd euro haalt moet je er nog het dubbele aanbesteden voordat je er normaal op kan rondrijden. Want je moet wel aan je imago denken.
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 21-3-2006 om 12:44 uur.
als dit meisje in een jeep rijd, en bezig is met vrachtwagen rijbewijs bezig is.. dan weet ze vast wel een beetje hoe je met de koppeling om moet gaan
alhoewel een motor/brom fiets wel iets anders schakelt.. maar tis hetelfde basis principe
|
|
Moskau, Moskau, vodka trinkt man pur und kalt das macht 100 jahre alt |
|
BIET |
21-3-2006 12:50 |
|
Ryz |
21-3-2006 13:15 |
Posts: 170 |
Kijk anders voor een zundappof een kreidler,die zijn ook niet zo duur en het zijn wel schakelbrommers.
En de verzekering kost ook bijna niets (max. E50 perjaar)
|
|
|
|
Inox |
21-3-2006 13:17 |
Posts: 271 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ryz
Kijk anders voor een zundappof een kreidler,die zijn ook niet zo duur en het zijn wel schakelbrommers.
En de verzekering kost ook bijna niets (max. E50 perjaar)
Niet zo duur...
|
|
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/ |
|
krisje |
21-3-2006 13:33 |
Posts: 71 |
Nogmaals, ik wil geen vespa of iets dergelijks. Ik heb stiekum mijn zinnen al lang geleden op een mtx gezet. Nu hoeft ie niet helemaal mooi meer te zijn, maar hij moet wel goed lopen en veilig zijn. dat schakelen zal ik zo wel onder de knie hebben, ik bedoel als ik een vrachtwagen onder mijn kont kan houden, dan moet zo'n brommertje ook wel lukken... Het gaat mij er ook niet om dat ie enorm zuinig is, maar jeep loopt 1 op 5 en daar wil ik toch wel boven uit gaan komen met een mtx. Ben ik heel erg onrealistisch aan het denken dat ik voor 350 euro wel een leuke kan gaan rijden?
|
|
|
|
Ryz |
21-3-2006 13:35 |
Posts: 170 |
link
Dit bericht is gewijzigd door WiZZ [wesley] op 21-3-2006 om 15:21 uur.
|
|
|
|
honda_freak |
21-3-2006 14:27 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ryz
link
als die roest niet door en door is mss wel waard om naar te gaan kijken.. zit zelfs achterremlicht op.. en als je geen kmteller een probleem noemt, zegt dat wel iets over der persoon
Dit bericht is gewijzigd door WiZZ [wesley] op 21-3-2006 om 15:22 uur.
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
krisje |
21-3-2006 14:31 |
Posts: 71 |
Wil dus idd zelf niet teveel hoeven doen. Dat km teller het niet doet vind ik wel een bezwaar... (km teller in jeep doet het ook niet en ben al vaak geflitst ) Ben ook niet de aangewezen persoon om te gaan sleutelen aan zo'n ding.
|
|
|
|