Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Enorme kneus met paar vraagjes.....

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 950 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35672 - Enorme kneus met paar vraagjes.....
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3363 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 21-3-2006 10:29 Print reply

Posts: 20445
Ik denk dat je voor een goede en orginele mtx-sh al snel richting de 600/700 euro moet gaan denken..
Voor 300 euro vind je meestal een afgerachte met heel veel onderhouds-achterstand en gebreken.
 
Ollie 21-3-2006 10:36 Print reply

Posts: 2468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover

En, als het echt erom gaat dat het zuinig is, dan zou ik voor een 4takt honda kijken. Is wel ff lastig met kenteken maar dat is niet anders.



Dit bericht is gewijzigd door mblover op 21-3-2006 om 9:19 uur.



Wat is er moeilijk aan het krijgen van een kenteken op een 4 takt?
 
Saknet 21-3-2006 10:38 Print reply

Posts: 10355
en waarom is lezen nog moeilijker
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
superior mt7 21-3-2006 11:40 Print reply

Posts: 2675
nou een mtx (ook beetje opgevoerd) zal echt niet veel zuipen, en al helemaal niet zo veel als een jeep.

tsja en dat het ene ricio is... zord dat je iemand meeneemt die er een beetje verstand van heeft, kijk ff heel simpel wat basis dingen na.

dan zal het allemaal wel meevallen hoor
 
V8
RM-sm 21-3-2006 11:45 Print reply

Posts: 3908
ik was ook aan het kijken naar een mtx sh voor 400 euro op de foto's zag die der heel leuk uit enz.. tot k daar kwam, kappen zagen der niet uit en hij moest de halve maraton lopen voor dat die aangerent was.. dus je moet goed gaan kijken en iemand me enemen die der verstand van heb
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
mulder 21-3-2006 12:44 Print reply

Posts: 13701
Als ik jou was Krisje zou ik gewoon een vespatje halen, het is echt een goede beginnersbrommer, de problemen zijn relatief makkelijk op te lossen, je hebt geen versnellingsbak of ingewikkelde koppeling oid. Ze zijn zeer goedkoop voor 300 kan je echt wel een goed beeste kopen wat helemaal standaard loopt toch er leuk uit ziet. Verbruik ligt ongeveer op 1:30 1:40, heel zuinig dat zul je niet zomaar met een mtx halen.
Als je een mtx van driehonderderd euro haalt moet je er nog het dubbele aanbesteden voordat je er normaal op kan rondrijden. Want je moet wel aan je imago denken.

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 21-3-2006 om 12:44 uur.
 
BIET 21-3-2006 12:46 Print reply

Posts: 22355
Neej, een Vespa is goed voor je imago . Een MTX met 13mm carb drinkt best wel netjes hor. Hangt ook van je rijstyl af.. als je hem steeds vol doortrekt verbruik je gewoon meer dan als je voor de powerband opschakelt.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Herr Johann 21-3-2006 12:49 Print reply

Posts: 108
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
Als ik jou was Krisje zou ik gewoon een vespatje halen, het is echt een goede beginnersbrommer, de problemen zijn relatief makkelijk op te lossen, je hebt geen versnellingsbak of ingewikkelde koppeling oid. Ze zijn zeer goedkoop voor 300 kan je echt wel een goed beeste kopen wat helemaal standaard loopt toch er leuk uit ziet. Verbruik ligt ongeveer op 1:30 1:40, heel zuinig dat zul je niet zomaar met een mtx halen.
Als je een mtx van driehonderderd euro haalt moet je er nog het dubbele aanbesteden voordat je er normaal op kan rondrijden. Want je moet wel aan je imago denken.

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 21-3-2006 om 12:44 uur.

als dit meisje in een jeep rijd, en bezig is met vrachtwagen rijbewijs bezig is.. dan weet ze vast wel een beetje hoe je met de koppeling om moet gaan
alhoewel een motor/brom fiets wel iets anders schakelt.. maar tis hetelfde basis principe
 
Moskau, Moskau, vodka trinkt man pur und kalt das macht 100 jahre alt
BIET 21-3-2006 12:50 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Herr Johann
[...]

als dit meisje in een jeep rijd, en bezig is met vrachtwagen rijbewijs bezig is.. dan weet ze vast wel een beetje hoe je met de koppeling om moet gaan
alhoewel een motor/brom fiets wel iets anders schakelt.. maar tis hetelfde basis principe

Pcies. Is gewoon ff wennen. Maar handelingen zijn hetzelfde
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Ryz 21-3-2006 13:15 Print reply

Posts: 170
Kijk anders voor een zundappof een kreidler,die zijn ook niet zo duur en het zijn wel schakelbrommers.
En de verzekering kost ook bijna niets (max. E50 perjaar)
 
Inox 21-3-2006 13:17 Print reply

Posts: 271
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryz
Kijk anders voor een zundappof een kreidler,die zijn ook niet zo duur en het zijn wel schakelbrommers.
En de verzekering kost ook bijna niets (max. E50 perjaar)

Niet zo duur...
 
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/
krisje 21-3-2006 13:33 Print reply
Posts: 71
Nogmaals, ik wil geen vespa of iets dergelijks. Ik heb stiekum mijn zinnen al lang geleden op een mtx gezet. Nu hoeft ie niet helemaal mooi meer te zijn, maar hij moet wel goed lopen en veilig zijn. dat schakelen zal ik zo wel onder de knie hebben, ik bedoel als ik een vrachtwagen onder mijn kont kan houden, dan moet zo'n brommertje ook wel lukken... Het gaat mij er ook niet om dat ie enorm zuinig is, maar jeep loopt 1 op 5 en daar wil ik toch wel boven uit gaan komen met een mtx. Ben ik heel erg onrealistisch aan het denken dat ik voor 350 euro wel een leuke kan gaan rijden?
 
Ryz 21-3-2006 13:35 Print reply

Posts: 170
link

Dit bericht is gewijzigd door WiZZ [wesley] op 21-3-2006 om 15:21 uur.
 
honda_freak 21-3-2006 14:27 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryz
link


als die roest niet door en door is mss wel waard om naar te gaan kijken.. zit zelfs achterremlicht op.. en als je geen kmteller een probleem noemt, zegt dat wel iets over der persoon

Dit bericht is gewijzigd door WiZZ [wesley] op 21-3-2006 om 15:22 uur.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
krisje 21-3-2006 14:31 Print reply
Posts: 71
Wil dus idd zelf niet teveel hoeven doen. Dat km teller het niet doet vind ik wel een bezwaar... (km teller in jeep doet het ook niet en ben al vaak geflitst ) Ben ook niet de aangewezen persoon om te gaan sleutelen aan zo'n ding.
 

Dit topic is 3363 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved