Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - begrenser waterdicht??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 844 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3560 - begrenser waterdicht??
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 19-4-02?15:37 Print reply
Posts: 2499
ja, wat verwacht je dan met twv 14-40, dat is echt superlicht. Ik rijd met 16-38, maar dat is eigenlijk net iets te zwaar (hij trekt het nog wel), maar met een twv lichter 15-38 is niet te rijden. Rijd echt onwijs rot als je brommer naar voren springt en je in z'n hoogste versnelling nog overtoeren maakt. Slijt dan allemaal als een gek, zeker met een gietijzeren cilinder.

Ik betwijfel trouwens steeds of je met 14-40 110-115 haald. Aangezien ik met 14-45 85 ging bij 11500 toeren, lijkt het me steker als je met 2500 toeren stijging 30 km harder gaat. Met twv 16-38 lopen die toeren en snelheid pas weer een beetje gelijk in z'n vier.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Joost 19-4-02?18:19 Print reply
Posts: 1108
Je kan het heel best begrensen, alleen je moet er niet te veel mee rijden. Als een van de elco's kapot knalt trekt ie er zo door heen en gaat ie erg stotteren in z'n een.
 
It is going to be a Endless summer...
frankarnhe 20-4-02?12:44 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

die malossi draait op top 14.000 toeren met 4bak en ori ontsteking,
de powerband komt trouwens pas bij 10.000 toeren dus zolang ie daarbuiten blijft loopt ie ook niet veels te hard...



Volgens mij heb jij dan een opgevoerde toerenteler
 
NSR-TUNER 24-4-02?15:24 Print reply
Posts: 128
ff wat recht zette, tis dus mijn NSR en verkoop m volgende week aan hem. Maarre tis tandwiel verhouding 15-40, en z'n top ligt daarmee rond 110-115 km/h

en de toeren beginnen bij 8000 tot bijna 14000 in zn 1 en 2, de 3 en 4 liggen rond 13000, 12500 op mijn toerenteller, dus is idd nooit helemaal precies (NSR toerenteller) enne is org CDI en ontsteking maar tis een NSR-1 dus misschien dattie oude CDi's wat beter zijn dan die nieuwere, omdat die van mij zoveel toeren kan maken (kan misschien ook een beetje aan die gevlakte kop liggen, want hij heeft opzich achterlijk veel compressie). Maar ik trek m nooit helemaal door tot de 14000 in zn 1 en 2 wat dat vind die brommer ook niet zo lekker, en daar wordt de cilinder denk ook niet altijd even vrolijk van...


 
NSRacing 25-4-02?13:27 Print reply
Posts: 88
zoon honda onsteking is kiehard begrenst op 10.500 tpm (digitaal) en meer wilen ze ook niet maken. en met zoon oki mps-300 haal je als het een beetje mee zit net de 12.500 dus die 14.000 van jou klopt lange na niet
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s
Blorn 25-4-02?13:34 Print reply

Posts: 13825
wou je zeggen dat we alle twee blind zijn ofzow???

en NSRacing --> FIJN DAT JE ZO SNEL OP EEN TOPIC REAGEERD ALS IEMAND IETS VAN JE WIL KOPEN!!!!!

[This message is edited by Honda NSR freak on 25-4-02 13:35]
 
Sneks 25-4-02?16:08 Print reply
Posts: 2499
ik geloof het eigenlijk ook niet, zoveel toeren met een gietijzeren malossi, ding is in 2 weken versleten
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 1256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved