Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - opvoeren honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1128 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35560 - opvoeren honda nsr
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2281 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 16-3-2006 21:01 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
en wat voor een setup is goed als ik tussen de 80 100 wil rijden
en snel optrekken

oja wat ook wel leuk is is niet 100 rijden maar ongeveer 75 maar dat hij dan kei hard trekt of moet je daar echt pro voorzijn om dat allemaal aan te passen of zo, of kan je dat doen door gewoon onderdelen te kopen die je verder neit hoeft aan te pasen?

tamme 70 wil wel voor 80/100

of een felle 70 nemen en dan licht vertanden
edit: felle 50 wil ook al

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 16-3-2006 om 21:01 uur.
 
Kampersjaak 16-3-2006 21:02 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
als je helemaal nieuwe setup kiest , en 75 oid wil rijden had ik een 50 athena , 18 mm keihin , en een techno of proma oid pijp .


18mm hoeft helemaal niet zonde van het geld
 
oderint dum metuant
chrisda 16-3-2006 21:06 Print reply
Posts: 387
oja nog iets ik las ff bij ander topic over jongen die vroeg of er nog meer begrenzers in zijn uitlaat zitten zoals in dit lijstje

http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/488

zitten er in een honda nsr ook van zulke begrenzers en zoja als ik bijvoorbeeld die begrenzers en/of alle andere die er in zitten en uitlaat uitfik en bijv. nieuwe demper wol etc etc doe en goed afstel hoe hard zou hij dan ongeveer lopen?

( de hele brommer is nog orgineel. loopt nu 60)

want dat lijkt me dan wat goedkoper en is ook wat makkelijker te doen lijk mij

Dit bericht is gewijzigd door chrisda op 16-3-2006 om 21:06 uur.
 
Kampersjaak 16-3-2006 21:06 Print reply

Posts: 12285
die begrensers brand je er niet uit.
zul je hem moeten open slijpen

als je alleen maar harder wilt gaan koop je een andere uitlaat.

maar als je echt meer vermogen wilt zul je dus een andere cilinder moeten kopen.


Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 16-3-2006 om 21:07 uur.
 
oderint dum metuant
Remco RS 16-3-2006 21:06 Print reply

Posts: 11463
is al topic over geweest, ff zoeken
 
chrisda 16-3-2006 21:08 Print reply
Posts: 387
ook topic van honda nsr van waar aldie begrenzingen beschreven worden?
welk soort topic zou datdan moeten staan das wat makkelijker met zoeken. of heeft iemand de link er naartoe?

 
Remco RS 16-3-2006 21:09 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
ook topic van honda nsr van waar aldie begrenzingen beschreven worden?
welk soort topic zou datdan moeten staan das wat makkelijker met zoeken. of heeft iemand de link er naartoe?


ik kijk wel ff

edit: zal wel kleine vragentopic ofzo zijn.. maar je moet m iig openslijpen

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 16-3-2006 om 21:13 uur.
 
Kampersjaak 16-3-2006 21:14 Print reply

Posts: 12285
er zit er 1 in de bocht,

en aan het einde van de expansie

gewoon verkopen of bewaren voor later bij de verkoop en een gianelly kopen of techno oid
 
oderint dum metuant
chrisda 16-3-2006 21:24 Print reply
Posts: 387
maar nu weet ik nog steeds niet hoeveel je ongeveer harder gaat door alle begrenzers en watkleine aanpassingen zoals luchtslang of zo te doen.
ik hoef niet geljk 100 maar rij nu 55/60 en 65 70 zou best zijn
 
Mr Pain 16-3-2006 21:26 Print reply
Posts: 4966
koop een 70cc malossi/18mm keihin/originele uitlaat nsr/ niet te zwaar vertanden en je gaat ongeveer 80km/h

heb zelf met ongeveer de zelfde setup gereden het klink misschien raar met originele uitlaat op een malossi, maar het rijd zeer goed, zijn sterke cilinders en slijtvast!
 
Kampersjaak 16-3-2006 21:27 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
maar nu weet ik nog steeds niet hoeveel je ongeveer harder gaat door alle begrenzers en watkleine aanpassingen zoals luchtslang of zo te doen.
ik hoef niet geljk 100 maar rij nu 55/60 en 65 70 zou best zijn


met orginele cil kun je max 75 km/h als je geluk hebt
 
oderint dum metuant
chrisda 16-3-2006 21:28 Print reply
Posts: 387
owke, en hoeveel koste jou dat? en was dat 2dehands of nieuw?
en je weet dus niet waar alle begrenzers zitten en hoe hard hij rijd zonder begrenzers?
 
me myself and I 16-3-2006 21:30 Print reply

Posts: 2222
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
owke, en hoeveel koste jou dat? en was dat 2dehands of nieuw?
en je weet dus niet waar alle begrenzers zitten en hoe hard hij rijd zonder begrenzers?


ori nsr heeft prop in de uitlaat en kleine luchtslangen.. als je de prop eruit hebt en grotere luchtslangen (dus tussen carberateur en luchtbak)en de sproeier een paar maten groter moet je toch wel 65 ong. rijden... niet veel harder verwacht ik
 
... Boe!
Kampersjaak 16-3-2006 21:31 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
owke, en hoeveel koste jou dat? en was dat 2dehands of nieuw?
en je weet dus niet waar alle begrenzers zitten en hoe hard hij rijd zonder begrenzers?


lees eens alle post ( reacties) die er zijn gedaan

en dan nog met orginele cilinder kun je max 75 km/h

dus ook zonder alle begrensers en luchtfilter

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 16-3-2006 om 21:31 uur.
 
oderint dum metuant
chrisda 16-3-2006 21:32 Print reply
Posts: 387
owke bedankt
k denk datik eerst ff zo ga rijden en dan over een tijdje andere cilinder etc ga kopen
 

Dit topic is 2281 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved