Kampersjaak |
16-3-2006 20:19 |
Posts: 12285 |
als je het leuk wilt doen dan zul je een andere cil erop moeten gooien.
als je een proma installeerd dan zul je nog geen kracht opwekken maar zal hij iets verder doortrekken.
ga anders eerst voor een 50cc snel oid, met een techno uitlaat voor nsr
|
|
oderint dum metuant |
|
MT70-nolimit |
16-3-2006 20:20 |
Posts: 4322 |
Proma onder je nsr geeft gewoon veel herrie dus daar moet je ff over nadenken. Als je 75 wilt rijden leg je er gewoon een 50cc eurocilindro onder.
|
|
gaat lang goed |
|
honda-mbx |
16-3-2006 20:20 |
Posts: 1688 |
gianellie uitlaat nemen.. lijkt ori en is lekker stil.
zul je rond de max 75 rijden onder ideale omstandigheden.. denk dat je gemiddelt rond de 65 rijd.
|
|
ik vlam je.. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-3-2006 20:21 |
Posts: 10560 |
wil je je ori cilinder houden
vervang dat even je luchtslangen , zet er een andere uitlaat op stel hem netjes af en draai je onsteking terug .
echt hard gaat het nog niet maar het is wel te merken
beter koop je een 50 snel oid
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
gekke henkie |
16-3-2006 20:22 |
Posts: 878 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
wil je je ori cilinder houden
vervang dat even je luchtslangen , zet er een andere uitlaat op stel hem netjes af en draai je onsteking terug .
echt hard gaat het nog niet maar het is wel te merken
beter koop je een 50 snel oid
of je laat m tunen
|
|
Ga toch krassen! |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-3-2006 20:24 |
Posts: 10560 |
dan is je cilinder niet ori meer
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
chrisda |
16-3-2006 20:28 |
Posts: 387 |
hmmm owke, maar als ik met zo'n gianelli maar +- 10 harder gaat kan ik net zo goed ff wachte tot k weer geld heb en gelijk goed doen
met goeie cilinder etc dat hij hard rijd en ook trekt
weet iemand nog een goeie setup waarmee je lekker trekt en hard rijd met uitlaat die niet teveel lawaai maakt en beetje orgineel lijkt.
prijs maakt nog ff niet uit gwoon om ff te vergelijken maar als je ongeveer weet wat het agllemaal gaat kosten zou dat wel handig zijn
hoef nou niet gelijk 180 te rijden maarja kan ik nu ff uitzoeken of ik rond de 80 of rond de 100 ga rijden.
en heeft iemand GOeie ervaringen met begrenzers? heb namelijk gehoord dat het eigenlijk niet goed is , vooral niet als je lang begrensd rijd. eurobegrenzer is dat een goeie?
|
|
|
|
Remco RS |
16-3-2006 20:29 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chrisda
hmmm owke, maar als ik met zo'n gianelli maar +- 10 harder gaat kan ik net zo goed ff wachte tot k weer geld heb en gelijk goed doen
met goeie cilinder etc dat hij hard rijd en ook trekt
weet iemand nog een goeie setup waarmee je lekker trekt en hard rijd met uitlaat die niet teveel lawaai maakt en beetje orgineel lijkt.
prijs maakt nog ff niet uit gwoon om ff te vergelijken maar als je ongeveer weet wat het agllemaal gaat kosten zou dat wel handig zijn
hoef nou niet gelijk 180 te rijden maarja kan ik nu ff uitzoeken of ik rond de 80 of rond de 100 ga rijden.
en heeft iemand GOeie ervaringen met begrenzers? heb namelijk gehoord dat het eigenlijk niet goed is , vooral niet als je lang begrensd rijd. eurobegrenzer is dat een goeie?
begrenzers veroorzaken sluiting in je ontsteking
edit: als je ze te lang aan hebt staan
Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 16-3-2006 om 20:29 uur.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
16-3-2006 20:30 |
Posts: 4322 |
Begrenzers zijn kut, je kunt em beter gewoon smeren voor de politie.
Als je tussen de 80 en de 100 wilt rijden dan pak je gewoon een 70malossi. Daar hou je gewoon de ori carb achter en dan rijd dat ook wel mooi.
|
|
gaat lang goed |
|
chrisda |
16-3-2006 20:30 |
Posts: 387 |
ja zoiets had ikal gehoord dus denk dat ik dus dat ook niet ga doen maarja das dus niet echt belangrijk meer wil alleen nog ffweten of iemand dus een goeie setup weet voor honda nsr
Dit bericht is gewijzigd door chrisda op 16-3-2006 om 20:31 uur.
|
|
|
|
chrisda |
16-3-2006 20:33 |
Posts: 387 |
en hoeveel kost zoiets, is er een groot verschil tussen 2de hands en nieuw en wat zijn dan de beste merken van cilinders en die andere dingen die je vervang voor opvoeren
|
|
|
|
Remco RS |
16-3-2006 20:34 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chrisda
ja zoiets had ikal gehoord dus denk dat ik dus dat ook niet ga doen maarja das dus niet echt belangrijk meer wil alleen nog ffweten of iemand dus een goeie setup weet voor honda nsr
Dit bericht is gewijzigd door chrisda op 16-3-2006 om 20:31 uur.
ja kijk, als je die begrenzer alleen met de roller aan hebt, maakt t niet zoveel uit
tenzij je erg vaak op de roller staat
edit: en een goede tweedehands zonder vegen enzo kan prima, scheelt nogal in prijs
Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 16-3-2006 om 20:35 uur.
|
|
|
|
vooruitnietachteruit |
16-3-2006 20:36 |
Posts: 618 |
Niet een combinatie van snelle uitlaat en bijv 18 mm carburateur?
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-3-2006 20:38 |
Posts: 10560 |
als je helemaal nieuwe setup kiest , en 75 oid wil rijden had ik een 50 athena , 18 mm keihin , en een techno of proma oid pijp .
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
chrisda |
16-3-2006 21:00 |
Posts: 387 |
en wat voor een setup is goed als ik tussen de 80 100 wil rijden
en snel optrekken
oja wat ook wel leuk is is niet 100 rijden maar ongeveer 75 maar dat hij dan kei hard trekt of moet je daar echt pro voorzijn om dat allemaal aan te passen of zo, of kan je dat doen door gewoon onderdelen te kopen die je verder neit hoeft aan te pasen?
|
|
|
|