Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - RS50 begrenzingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 868 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35550 - RS50 begrenzingen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2094 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 16-3-2006 16:51 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HvdK
bedankt voor de snelle reacties, toen ik hem van de zomer kocht reed hij wel 80, misschien versleten zuiger? of zeg ik nou iets heel doms?


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
HvdK 16-3-2006 16:54 Print reply
Posts: 30
hier vlak boven :P kga maar is aan de slag dan morgen!:P
 
BIET 16-3-2006 16:54 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



Ah thnx (k).. ik moet echt eerder naar bed ... Maja dan ligt het zkr niet aan de vertanding neej...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
jd boer 16-3-2006 17:32 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HvdK
hmm carburateur laatst schoongemaakt hielp niet, kzal die benzinekraan is proberen.. heb nl ook het gevoel dat ik hem eerder op reserve moet doen dan die 2.7 liter.. kdoe mn onderhoud allemaal zelf, mn pa heeft een auto garage wel zo handig en ik heb de uitlaat al uitgefikt ennum hoe weet ik zeker dat er een Gilardoni 1 op zit?
en crossgek welk filter bedoel je precies, lucht? die is nl hartstikke schoon brommer heeft naar mijn weten niks vervangen gehad in zn 12000 kilometerige leventje.. afstellen zit achter het vliegwiel tog? wat is de standaard vertanding?


dat van gilardoni 1 of 2 staat er wel op alst goed is bij mij in iedergeval wel

en dat van je cilinder ontgrenzen dan hogen ze je uitlaat poort op gaat die meer toeren draaien kost rond de 30 euro dacht k

Dit bericht is gewijzigd door jd boer op 16-3-2006 om 17:34 uur.
 
rs1sprintuhr
HvdK 16-3-2006 20:36 Print reply
Posts: 30
hmm laat wel doen door een automonteur kost het ook niets ik laat morgen wel horen of ik resultaat heb!
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 16-3-2006 20:37 Print reply

Posts: 12846
Gaat dat wel goed komen dan?

 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
HvdK 16-3-2006 20:43 Print reply
Posts: 30
ga ik tog vanuit? heeft trouwens wel ervaring met brommer tuning..

Dit bericht is gewijzigd door HvdK op 16-3-2006 om 20:59 uur.
 
Dennis van Mook 16-3-2006 22:02 Print reply

Posts: 939
jah dan zal het wel he
 
sehsade 17-3-2006 11:20 Print reply
Posts: 22
heb je ook naar de begrenzing in het expansiegedeelte gekeken.?
 
rsruud 17-3-2006 11:32 Print reply
Posts: 281
als ie eerst 80 ging is er echt niet in eens n begrenzing in gevlogen oid

afstelling controleren, misschien een vers zuigertje en het moet gewoon weer branden.
 
HvdK 17-3-2006 11:37 Print reply
Posts: 30
expansiegedeelte?? zegt mij niets.. net mn benzinetank en kraantje schoongemaakt alhoewel hij niet verstopt zat.. vanmiddag bougie en uitlaat
 
sehsade 17-3-2006 13:01 Print reply
Posts: 22
ik ken mensen die 95 rijden std onbegrenst ook met een melandri, kan zijn dat die begrenzing gewoon dichtgeslibt is...

kijk daar maar eens naar.

uitlaat eraf, uitlaatbocht eraf(het gedeelte wat je je cilinder inschuift) zit overigens met drie boutjes vast op je uitlaat. en kijk in de rest van je uitlaat. als daar een buisje met gaatjes ering(of dat ding helemaal dicht is geslibt.) lekker wegslijpe en doorbrande


 
HvdK 17-3-2006 22:40 Print reply
Posts: 30
hmkm ook uitlaat uitgebrand, zat niks met gaatjes in de uitlaat bocht ook de rest van de uitlaat was eigenlijk wel schoon en leeg.. zit wel heel veel vet in de einddemper, schoongemaakt en staalwol er weer uit,, straks ff testen of dit helpt qua vermogen, heb idd Gilardoni 1 cilinder, bougie was ook relatief schoon, als ik nou nog steeds geen 80 kan ga ik dit weekend maar is kijken of de zuigerveren niet versleten zijn, iemand tips ivm koelvloeistof aftapping?
 
BIET 17-3-2006 22:50 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HvdK
hmkm ook uitlaat uitgebrand, zat niks met gaatjes in de uitlaat bocht ook de rest van de uitlaat was eigenlijk wel schoon en leeg.. zit wel heel veel vet in de einddemper, schoongemaakt en staalwol er weer uit,, straks ff testen of dit helpt qua vermogen, heb idd Gilardoni 1 cilinder, bougie was ook relatief schoon, als ik nou nog steeds geen 80 kan ga ik dit weekend maar is kijken of de zuigerveren niet versleten zijn, iemand tips ivm koelvloeistof aftapping?

Ow, ik ruk gewoon altijd die slang daar onderaan bij de kvs pomp eraf..
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
HvdK 17-3-2006 23:18 Print reply
Posts: 30
hahaha kan ook!
 

Dit topic is 2094 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved