puch_master |
15-3-2006 23:48 |
Posts: 3429 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
ik had een vraag ik moet over een jaar met me mt naar school in rotterdam dit is z`n 25km rijden
maar zal een mt dit houden?
omdat het geen lc is
als hij gewoon in orde is zul je nergens last van krijgen..
zorg wel dat hij goed is afgesteld en gewoon onderhouden word maar dit vind ik normaal als je een brommer hebt ongeacht wat voor afstanden je moet rijden..
Dit bericht is gewijzigd door puch_master op 15-3-2006 om 23:49 uur.
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
REPSOL_MIKE |
15-3-2006 23:49 |
Posts: 2238 |
euh...alst gewoon asfalt weg is..ent ding in orde is is da geen probleem...
|
|
|
|
spinechiller |
15-3-2006 23:54 |
Posts: 509 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
ik had een vraag ik moet over een jaar met me mt naar school in rotterdam dit is z`n 25km rijden
maar zal een mt dit houden?
omdat het geen lc is
denk je nou echt dat zo'n ding maar 10 minuten kan rijden, als het zo slecht was (ac) dan waren er OF geen brommers (ac) gebouwd OF aleen maar lc brommers
excuus, moest er ff uit (avond humeur)
veel sucess met je brommer
Dit bericht is gewijzigd door spinechiller op 15-3-2006 om 23:54 uur.
|
|
honda cr project... |
|
Evilmex |
15-3-2006 23:55 |
Posts: 4458 |
sterker nog, het zal zelfs beter voor de brommer zijn dan ritjes van 5 km.
Als je hem goed onderhoud, zaltie het nog lang vol houden
|
|
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is? |
|
REPSOL_MIKE |
15-3-2006 23:57 |
Posts: 2238 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Evilmex
sterker nog, het zal zelfs beter voor de brommer zijn dan ritjes van 5 km.
Als je hem goed onderhoud, zaltie het nog lang vol houden
onderhoud...?
wasda....
|
|
|
|
Eat My Dust |
15-3-2006 23:57 |
Posts: 2562 |
ok bedankt
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
KaWaReZ |
15-3-2006 23:59 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
ik had een vraag ik moet over een jaar met me mt naar school in rotterdam dit is z`n 25km rijden
maar zal een mt dit houden?
omdat het geen lc is
alsof lc std beter is dan ac -_-
anyway, zoals men zegt, goed onderhoud scheelt een hoop kosten.
zorg dat je niet altijd volgas blijft rijden, net niet volgas is het beste (ivm beste mengsel, vraag me niet naar de details, tis laat ik wil slapen)
stukken van 25km zijn beter dan kleine stukjes (ivm warmrijden enz)
blokje op temperatuur, presteert gewoon beter, slijt minder dan koud.
mt is net als elke andere schakel gewoon good to go.
blader eens door de faq's staan geloof ik nog eea aan artikelen in over onderhoud enzo
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
mr200r |
16-3-2006 1:22 |
Posts: 5122 |
De raiders for healt,dat zijn dokters die midden in de rimboe
mensen helpen bv in kenia,Het zijn 125cc 2t yamahas AC omdat de dockter als hij vast komt te zitten zelf kan loskomen.
Deze motoren zijn echte werkpaarden in 45 graden en lopen
gewoon iedere dag.
Dus je mt houd het echt wel uit.
|
|
mr200r |
|
YamahaDT80LC2 |
16-3-2006 9:09 |
Posts: 1135 |
|
|
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly |
|
stivoman |
16-3-2006 11:05 |
Posts: 5353 |
ik reed makkelijk 5 duizend zonder problemen, dan moet dat ook geen probleem zijn, maar ga er niet aan prutsen als hij gewoon goed loopt
|
|
4 rings rule them all |
|
bikkeltje |
16-3-2006 11:28 |
Posts: 2380 |
hij kan dat egt wel aan. Ik zou alleen voordat je dat gaat doen hem helemaal in orde maken. Dus dat je er wss geen problemen mee krijgt en daarna er niks aan doen.
|
|
|
|
crosser10040 |
16-3-2006 11:58 |
Posts: 515 |
25 km is beter voor je blok dan 5 km omdat je dan alles goed warm gereden hebt en de schadelijke stoffen die in je uitlaat zitten er makkelijker verdampen en dus je uitlaat uitgaan en zo zorg je ervoor dat je uitlaat niet van binnenuit roest. (tenminste dit is zo bij een auto
|
|
|
|
Inox |
16-3-2006 12:50 |
Posts: 271 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crosser10040
25 km is beter voor je blok dan 5 km omdat je dan alles goed warm gereden hebt en de schadelijke stoffen die in je uitlaat zitten er makkelijker verdampen en dus je uitlaat uitgaan en zo zorg je ervoor dat je uitlaat niet van binnenuit roest. (tenminste dit is zo bij een auto
Lijkt me nogal raar dat een uitlaat aan de binnenkant kan gaan roesten van niet goed warmrijden. Dan zou er op een of andere andere manier water(damp) in de uitlaat moeten komen?
|
|
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/ |
|
christianos |
16-3-2006 12:51 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crosser10040
25 km is beter voor je blok dan 5 km omdat je dan alles goed warm gereden hebt en de schadelijke stoffen die in je uitlaat zitten er makkelijker verdampen en dus je uitlaat uitgaan en zo zorg je ervoor dat je uitlaat niet van binnenuit roest. (tenminste dit is zo bij een auto
bij een brommer gaat dit verhaal niet op
heeft meer te maken met slijtage en duurzaamheid van het blok
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-3-2006 13:45 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
Crossgek rijd elke dag 30 km heen en 30km terug met ze MT en als je die ziet dan vraag je je af is dat wel verstandig maar totnu komt ie gewoon elke dag op school.
idd ik rijdt elke dag 30 km heen en 30 km terug .
heb zelfs paar weken zonder koppeling gereden en dit hield hij prima .
zoals eerder gezecht gewoon even rustig warmdraaien en niet constant volgas .
let er wel op dat hij geen overtoeren maakt , dit is redelijk killing voor een mt
mijn mt lijkt btw niet gaar
das survivurstile
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 16-3-2006 om 13:57 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|