Crazycrosser |
15-3-2006 17:47 |
 Posts: 570 |
hoe duur koste ze nou want dur zit nog wel een verschil in 150 en 12.50
|
|
|
|
Steve 4takt |
15-3-2006 17:54 |
 Posts: 422 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Setje koppelingsplaten ben je ? 150.00 euro kwijt
jah als je 4 cluch press dingen haalt
ong 45 euro voor de platen.... bij cmsnl
Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 15-3-2006 om 17:54 uur.
|
|
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen |
|
PRO TUNING |
15-3-2006 17:58 |
 Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
hoe duur koste ze nou want dur zit nog wel een verschil in 150 en 12.50
Ik denk dat er 8 beklede en 7 stalen platen inzitten = 15 x 10.00 euro = 150.00 euro
|
|
|
|
MT70-nolimit |
15-3-2006 17:59 |
 Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
Ik denk dat er 8 beklede en 7 stalen platen inzitten = 15 x 10.00 euro = 150.00 euro
die stalen platen kun je wel laten voor wat het is, die gevoerde platen heeft ff iets meer prioriteit
|
|
gaat lang goed |
|
Oonzen Ad |
15-3-2006 17:59 |
 Posts: 3807 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
juist kan dat heel goed wijzen op een lekkende klep
edit: mar kijk idd eerst ff naa rde koppekling,das het makkelijkst
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 15-3-2006 om 17:40 uur.
zou ik wel doen ja
als ie koud is, is de olie dik, als ie warm wordt, wordt de olie dunner
dus kan best zijn dat as ie warm is dat ie meer gaat slippen
|
|
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker! |
|
Crazycrosser |
15-3-2006 18:18 |
 Posts: 570 |
ik heb net nog ff gekeken maar hij heeft toch minder compressie maar hij start wel gewoon in 1x en de koppelingskabel blijft niet hangen
|
|
|
|
Ollie |
15-3-2006 18:25 |
 Posts: 2468 |
In dit geval is 't alleen nodig om de beklede platen te vervangen.
Setje van 8 komt op 50 euro d8 ik, iig van een gangbare japanse crosser wel.
|
|
|
|
Crazycrosser |
15-3-2006 18:42 |
 Posts: 570 |
maar hij heeft minder compressie dus het zijn de zuigerveren dan toch?
|
|
|
|
christianos |
15-3-2006 19:24 |
 Posts: 20445 |
regel een compressie meter..
of schroef de kop eraf..
beter regel je die meter, zo'n kop eraf trekken is niet 'eventjes' werk
|
|
|
|
Steve 4takt |
16-3-2006 20:51 |
 Posts: 422 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
maar hij heeft minder compressie dus het zijn de zuigerveren dan toch?
In de tijd dat je er hier alleen maar hetzelfde over vraagt had je hem net zogoed even kunnen checken... kop eraf en kopp karter... wie niet waagt wie niet wint en hij gaat toch nergens heen zo... (naja niet snel iig).. kzou em gewoon even en volledige checkup geven
|
|
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen |
|
Crazycrosser |
18-3-2006 13:02 |
 Posts: 570 |
het is de koppeling maar moet je de koppelings platen ook inrijden?
|
|
|
|
zx7r |
18-3-2006 13:03 |
 Posts: 3868 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
het is de koppeling maar moet je de koppelings platen ook inrijden?
nee, maar ik zou ze wel effe inweken in olie
|
|
|
|
Crazycrosser |
18-3-2006 19:26 |
 Posts: 570 |
ok dan is het goed want ik haat inrijden
|
|
|
|
S1lv3r |
18-3-2006 19:30 |
 Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
regel een compressie meter..
of schroef de kop eraf..
beter regel je die meter, zo'n kop eraf trekken is niet 'eventjes' werk
heeft geen ruk met de compressie te maken? je moet gewoon je koppleingsplate vervangen
|
|
|
|
Remco RS |
18-3-2006 19:31 |
 Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
ok dan is het goed want ik haat inrijden
wel doen, want anders verbranden ze, en kun je ze gelijk weggooien
|
|
|
|