vinnie |
15-3-2006 13:19 |
Posts: 3505 |
ngk met hittegraad 8 of 9
Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 15-3-2006 om 13:23 uur.
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
De Schout |
15-3-2006 13:21 |
Posts: 5327 |
is 8/9 niet heel koud voor een std nl cilindertje? reed zelf altijd rond met een 7.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
bikkeltje |
15-3-2006 13:22 |
Posts: 2380 |
ja volgens mij kan je ook beter met een 7 rondrijden. 8/9 is meer voor de 70cc'tjes
|
|
|
|
relisys |
15-3-2006 13:23 |
Posts: 133 |
weet iemand miss typenummer NGK?
want k kan er zelf echt geen wijs uit worden
|
|
|
|
De Schout |
15-3-2006 13:27 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: relisys
weet iemand miss typenummer NGK?
want k kan er zelf echt geen wijs uit worden
komt omdat dat tabelletje over champion gaat.. maar ngk B7ES zou goed moeten zijn denk ik.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
vinnie |
15-3-2006 13:28 |
Posts: 3505 |
is ook zon tabel van ngk, maar ken ff nie vinde..
edit:
Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 15-3-2006 om 13:30 uur.
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
cmtheman |
15-3-2006 13:28 |
Posts: 2710 |
gewoon bij bromboer vragen naar een bougie met warmtegraad 7
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|
relisys |
15-3-2006 13:30 |
Posts: 133 |
heb niet zo'n vertrouwen in bromboer hier
daarom vraag k hier om advies...
|
|
|
|
gekke henkie |
15-3-2006 13:32 |
Posts: 878 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]
komt omdat dat tabelletje over champion gaat.. maar ngk B7ES zou goed moeten zijn denk ik.
ik zou dan bpr7es pakken, zowieso r, want dat is een ontstoorde bougie, om te voorkomen dat je stoort op (politie) radio ofzo
wat hittegraad betreft: als je met ori cilinder en petje rijdt (dus ori compressieverhouding) zou ik niet hoger gaan dan 7, want dan wordt je bougie niet warm genoeg, en brandt ie niet schoon...
ik zou met ori spul 5 of 6 kiezen (ngk)
ori zit iig 5 in, snelle 50 6.
|
|
Ga toch krassen! |
|
relisys |
15-3-2006 13:38 |
Posts: 133 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gekke henkie
[...]
ik zou dan bpr7es pakken, zowieso r, want dat is een ontstoorde bougie, om te voorkomen dat je stoort op (politie) radio ofzo
wat hittegraad betreft: als je met ori cilinder en petje rijdt (dus ori compressieverhouding) zou ik niet hoger gaan dan 7, want dan wordt je bougie niet warm genoeg, en brandt ie niet schoon...
ik zou met ori spul 5 of 6 kiezen (ngk)
ori zit iig 5 in, snelle 50 6.
en welk typenummer zou je dan op uitkomen
top zit nu op 65 km/u, dus dan beter 5 of 6?
|
|
|
|
gekke henkie |
15-3-2006 13:51 |
Posts: 878 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: relisys
[...]
en welk typenummer zou je dan op uitkomen
top zit nu op 65 km/u, dus dan beter 5 of 6?
ik zou dan BPR6ES pakken... kun je eigenlijk nooit verkeerd mee doen met een ori setup...
edit: als er alleen een snelle uitlaat op zit, en verder niks spectaculairs is 5 nog wel te doen, maar met 6 zit je zeker safe!
Dit bericht is gewijzigd door gekke henkie op 15-3-2006 om 13:55 uur.
|
|
Ga toch krassen! |
|
relisys |
15-3-2006 14:01 |
Posts: 133 |
ok bedankt...
ga k zo ma ff langs bij bromboer
|
|
|
|
Shinigami |
15-3-2006 14:36 |
Posts: 797 |
kan iemand mij dan ook vertellen wat een goeie bougie is voor een Yamaha DT80 met 24 mm en Proma pijp?
|
|
... |
|
mblover |
15-3-2006 14:49 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Shinigami
kan iemand mij dan ook vertellen wat een goeie bougie is voor een Yamaha DT80 met 24 mm en Proma pijp?
8 of 9 denk ik.
|
|
|
|
cmtheman |
15-3-2006 15:10 |
Posts: 2710 |
zeker weten een 9, had ik ook
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|