Ik ga in het weekend pakkingen en hopelijk een radiator bestellen en proberen mij 80LC blok te starten maar nu vraag ik mij af of ik eerst probeer met originele ontsteking of ik nu beter,nu het blok er nog af ligt mijn binnenrotor erop zet . Die komt van een 125cc cross maar ik weet niet juist welke .Moet hier veel aan aangepast worden en kan ik die doormeten om te zien of ie nog levend te krijgen is?
sowieso als je al niet kunt vertellen waar het vanaf komt, kunnen we je ook niet vertellen wat er eventueel aangepast zou moeten worden.
Wrs. is de hoek van het conische gedeelte niet goed, dus dit moet afgedraait worden, en eventueel de grondplaat wat bijwerken oid.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: westcoastnewbie
hmmm draaien kan ik op school doen , hoe moet die binnenrotor erop ,dus welke stand?
Dat ligt eraan... er zullen geen merktekens oid staan op welk punt de rotor een vonk afgeeft makkelijk gezegd... dus, je zult qua ontstekingstijdstip/stand vd rotor wat moeten spelen en gewoon door trial en error uitzoeken hoe die moet staan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
weet niet hoe het zit maar hier in nl is moeilijk om aan pakkingen tsxlc80 te komen of ze zijn belachelijk duur (voet/koppaking)
scheelt dathij in belgie woont
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal