Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cylinder kop??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1368 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35511 - cylinder kop??
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3092 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

De Schout 15-3-2006 14:26 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



Na jullie vraagtekens heb ik me maar even z?lf laten informeren en niet via via zoals het geval eigenlijk was.

Cilinderkoppen gaan idd niet meestal krom door het gebruiken van een gebruikte koppakking.

Ze kunnen w?l krom gaan door te hard aandraaien. Met 4 ? 4,5 kilo aandraaien is goed voor m6.

Ik beken hierbij mijn ongelijk in deze.






wel beetje heel vast denk.. weet zo ff niet wat ze wel precies moeten staan, maar denk dat je m6 al afdraait als je ze zo vast zet.
denk eerder zoiets van 1 tot 1,5 kgm

edit: quote wat ingekort

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 15-3-2006 om 14:27 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Henk-88 15-3-2006 14:40 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]



wel beetje heel vast denk.. weet zo ff niet wat ze wel precies moeten staan, maar denk dat je m6 al afdraait als je ze zo vast zet.
denk eerder zoiets van 1 tot 1,5 kgm

edit: quote wat ingekort

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 15-3-2006 om 14:27 uur.




ff knowledge-base gecheckt en daar staat voor Honda MT met 8mm cil-bouten: 18 - 22 Nm.

Bij een auto moet de kop met 80Nm aangetrokken (m12), ik heb teruggerekend en dat mag dus wss niet.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
super freak 17-3-2006 21:19 Print reply

Posts: 265
ja jongens wat pain dus ook al zegt mijn kop is recht en cylinder ook hij is gevlakt en kruislings vast alles zoals het moet maar hij blijft lekken bij het wiel zeg maar en als je er op zit links en bij het spruitstuk ik koop me arm aan kop pakkingen en vloeibare pakking is ook al geprobeerd werkt ook niet beetje vet eraan werkt ook niet ik ben einde raad want het is een nieuwe kop met nieuwe cylinder ik wil gewoon weer normaal kunne rijden niet meer s,morgens dat plof geluid tussen de kop weg ik ben er zat van en nee heb ook geen andere kop meer meer liggen want die er af kwam had geen verbrandings kamer meer die brande elke x weer gatenn in mijn zuiger laat maar weten greets
 
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61121 mijn scooter
super freak 17-3-2006 21:20 Print reply

Posts: 265
ps het zijn m8 bouten
 
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61121 mijn scooter
Endymion 17-3-2006 22:21 Print reply

Posts: 1583
vlak hem gewoon zelf met schuurpapier en een glasplaat of iets wat 100 % plat is ..

heb de mijne ook geschuurt en lekt nooit..
kvs wat ik er op had gedaan jaar geleden zat er nog allemaal in niet 1 x hoeven bij te vullen

en natuurlijkt goed vast draaien en niet te losjes

Dit bericht is gewijzigd door Endymion op 17-3-2006 om 22:22 uur.
 
As your agent, I am beyond death
super freak 18-3-2006 21:40 Print reply

Posts: 265
nou we hebben hem gewoon met ducktape vastgezet hij lekt nou niet meer!! ;P


OHH it's me Mr Pain
 
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61121 mijn scooter
Saknet 18-3-2006 22:33 Print reply

Posts: 10355
heeft ie nu ook geforceerde luchtkoeling?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Mr Pain 19-3-2006 0:33 Print reply
Posts: 4966
ja we hebben er turbo opgebouwd voor de koeling , die blaast de lucht zegmaar bij de ducktape langs
 

Dit topic is 3092 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved