Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cylinder kop??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1110 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35511 - cylinder kop??
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3100 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

super freak 14-3-2006 20:27 Print topicpost

Posts: 265
hallo ik heb een honda mb 70cc parmakit
met een 70cc immi kop
ik heb maar al mijn kop lek terwijl ik hem gewoon goed aandraai gewoon kruislings en elke x maar weer lek ik snap er niks van heeft iemand daar een verklaring voor, mijn cylinder is nieuw en de kop heb ik laten vlakken en toch elke maar weer lek,ik heb al meerdere mensen mijn kop laten aandraaien maar het heeft elek x het zelfde effect zijn er mischien nog trucs voor ??? want ik ben er zat van alvast bedankt
 
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61121 mijn scooter

zx7r 14-3-2006 20:28 Print reply

Posts: 3868
hoe is je kop afgevlakt?
 
mulder 14-3-2006 20:29 Print reply

Posts: 13701
Nieuwe pakking gebruikt? Denk dat je kop niet recht gevlakt is.
 
Mr Pain 14-3-2006 20:57 Print reply
Posts: 4966
zijn kop is nieuw zegmaar en cilinder ook, ik heb ze cilinderkop ook al eens vast gedraaid, ik zou het probleem dus ook echt niet weten, kan het dan ook een andere oorzaak hebben als cilinder/cilinderkop/monteren???


kan mijn vriendinnetje euhh vriendje weer lek vrij rijden
 
wipe-out 14-3-2006 21:01 Print reply

Posts: 7672
De pakking is ook goed neem ik aan? Misschien dat een klein beetje vloeibare pakking icm een normale pakking de boel wel dicht krijgt?
 
zx7r 14-3-2006 21:03 Print reply

Posts: 3868
je blaast niet je pakking er uit?
 
Mr Pain 14-3-2006 21:16 Print reply
Posts: 4966
al meerdere nieuwe pakkingen geprobeerd, op den duur zie je zegmaar een zwart vlak op de koppakking waar die gelekt heeft, aan de voorkant van de kop (die kant waar die het dichtste bij de voorwiel zit zegmaar), anders een O-ring de oplossing?
 
[RRT] Lost-P 14-3-2006 21:18 Print reply
Posts: 4578
een O-ring zou miss. wat beter werken dan een normale pakking... Maar, als hij zo lekt, dan heb je hem of niet goed kruislings/geen goed moment vast gezet... of je kop is toch gewoon krom
 
Chille Tune shit dan
Mr Pain 14-3-2006 21:22 Print reply
Posts: 4966
kop is kruisling's vast gezet, ik gebruik geen moment sleutel, maar na een aantal jaartjes cilinderkoppen vast zetten is dit geen probleem okeay moment is beter maar dan zou die nog losser zitten als nu waardoor die nog sneller gaat lekken., hoe kan zo'n kop dan krom trekken en ja we hebben hem kruislings aangedraaid en los gedraaid
 
mulder 14-3-2006 21:23 Print reply

Posts: 13701
Is de bovenkant van je cilinder nog wel vlak? aangezien hij steeds op hetzelfde stuk gaat lekken
 
mb-gek 14-3-2006 21:35 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
Is de bovenkant van je cilinder nog wel vlak? aangezien hij steeds op hetzelfde stuk gaat lekken

idd dit is bij mij nu ook het geval
ik laat um binne korten tijd ook afdraaien

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Mr Pain 14-3-2006 21:48 Print reply
Posts: 4966
tja hij is nieuw dus lijkt me wel, nog maar eens kijken Za
 
zx7r 14-3-2006 21:52 Print reply

Posts: 3868
op welke manier is hij afgevlakt dan?

 
MT70-nolimit 14-3-2006 21:52 Print reply

Posts: 4322
Momentsleutel is de oplossing voor het gekloot met die cilinder koppen, 12Nm is afdoende.
 
gaat lang goed
Fabio 14-3-2006 21:54 Print reply

Posts: 1737
heb je toevallig een andere kop liggen om te proberen?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-3-2006 22:38 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Momentsleutel is de oplossing voor het gekloot met die cilinder koppen, 12Nm is afdoende.


12 nm is toch voor m6 , boutjes (puch , mina verticaal )
dacht dat honda (m8) ongeveer 20/24 nm aangedraait mocht worden
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 3100 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved