Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Fluitpoorten scheef

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 863 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35492 - Fluitpoorten scheef
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4271 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 13-3-2006 22:45 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
@Mr. Pain:
idd... al zijn gaatjes in het zuigerhemd aan de uitlaatkant niet optimaal qua prestaties... Het is altijd nog beter dan een spijl die verrot loopt

Dit bericht is gewijzigd door [RRT] Lost-P op 13-3-2006 om 22:42 uur.


mwa echt veel verlies zal je niet krijgen denk ik, als je moet een goed merk zuiger en de juiste zuigerspeling rijd is het te verwaarlozen neem ik aan?

maja zo duur is de cilinder niet dus mocht ie vastlopen BOEIE, als het nou een super cilindertje is van 600 eu waar nog eens 200 eu werkloon in zit zegmaar zou het wel jammer zijn.

 
[RRT] Lost-P 13-3-2006 22:46 Print reply
Posts: 4578
Daar heb je ook gelijk in ja
Maar, een aantal kleine gaatjes voor smering zullen niet veel kwaad kunnen nee... en het zal aanzienlijk schelen!
 
Chille Tune shit dan
crossgek - Forum en Sales Moderator 13-3-2006 22:49 Print reply

Posts: 10560
schelen gaatjes in je zuiger altijd ?
(ook bij untuned cilinders dus)
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
MT70-nolimit 13-3-2006 22:50 Print reply

Posts: 4322
Wat voor gaatjes praten we over, 1 tot 1,5mm?
 
gaat lang goed
[RRT] Lost-P 13-3-2006 22:53 Print reply
Posts: 4578
Bij een untuned cil. scheelt het ook wel iets, maar is niet echt noemenswaardig.
en de gaatjes kun je een mm of 2/3 maken.
 
Chille Tune shit dan
MT70-nolimit 14-3-2006 15:26 Print reply

Posts: 4322
omfg ik zat er met meten gisteravond 1mm naast bij de uitlaat, ik kom nu op de volgende timingen:
183,91 uitlaat
114,62 spoel
114,62 boost
34,41 blowdown




Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 14-3-2006 om 15:32 uur.
 
gaat lang goed
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 14-3-2006 15:27 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
omfg ik zat er met meten gisteravond 2mm naast bij de uitlaat, ik kom nu op de volgende timingen:
188,91 uitlaat
114,62 spoel
114,62 boost
37,15 blowdown




die is overtuned
 
christianos 14-3-2006 15:27 Print reply

Posts: 20445
37 blowdown??

are you sure??

zo, die zal dan niet egt meer gaan lopen
 
chineesboer 14-3-2006 15:29 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
[...]


die is overtuned



lekkere blowdown" en upt


loopt wss wel.. maar wil niet weten hoe

Dit bericht is gewijzigd door chineesboer op 14-3-2006 om 15:29 uur.
 
MT70-nolimit 14-3-2006 15:31 Print reply

Posts: 4322
phew, ik kom nu hier op
uitlaat 183,44
blowdown 34,41
 
gaat lang goed
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 14-3-2006 15:38 Print reply

Posts: 13700
als je de spoelpoort timing na boven werkt wat nog wat kan zal de blowdown ook lager worden
 
MT70-nolimit 14-3-2006 17:01 Print reply

Posts: 4322
Naar wat voor toerental kom je te zitten met een blowdown van 34,41?
 
gaat lang goed
John Huijben 14-3-2006 19:59 Print reply

Posts: 2433
spoelpoorttiming moet eigenlijk omhoog.
spoelpoorten rond de 125 graden, en uitlaatpoort rond de 190.
dan zal t ws. best leuk lopen

 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Pingu 14-3-2006 20:00 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
37 blowdown??

are you sure??

zo, die zal dan niet egt meer gaan lopen

Met goede cilkop + squish en afstelling zal dat nog wel meevallen. Zo hoog zit de uitlaatpoort nu ook weer niet, maar ideaal is het idd niet
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
[RRT] Lost-P 14-3-2006 20:03 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Naar wat voor toerental kom je te zitten met een blowdown van 34,41?



Dat is niet te zeggen
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 4271 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved