Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - yamaha fs1 4takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 991 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35478 - yamaha fs1 4takt
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11611 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 15-3-2006 15:49 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondabrommers.tk
nu weet ik niet meer wat ik moet nemen een yamaha fs1 of een ss50 ?? iemand een tip??



ss50 , zuinig , mooi , degelijk , mooi geluid enHONDA
fs1 , minder zuinig , even mooi , mijna was met 3 springbulten al stuk (dus minder degelijk) , minder mooi gelui en geen honda

ss50 dus
(is alleen stuk duurder en minder makkelijk snel te maken )
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Hells Hobbit 15-3-2006 16:10 Print reply

Posts: 1793
slet

maar ontopic, welke je wil ligt vrij genuanceerd: fs1 is erg goedkoop aan delen te komen (immitatie, dat wel) en het rijdt heel anders. ik zou er gewoon 2 van marktplaats plukken en daar langs gaan dan kan je ze vergelijken
 
hondabrommers.tk 15-3-2006 16:14 Print reply

Posts: 104
dan denk ik dat ik voor de ss50 ga zadel sit iets lekkerder :P
 
http://www.hondabrommers.tk en dan zie je het wel
crossgek - Forum en Sales Moderator 15-3-2006 16:14 Print reply

Posts: 10560
owja nog een klein nadeeltje aan de fs1 (mijne iig)
als je je ver doortrekt moet je wel onthouden dat ze naar beneden schakelen , ik heb mijne hierdoor ook vaak overtoeren laten draaien
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joostvdw 15-3-2006 16:14 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondabrommers.tk
dan denk ik dat ik voor de ss50 ga zadel sit iets lekkerder :P


dat is echt het slechte argument ooit, zadel kan je makkie vervangen voor wat je maar wilt
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Hells Hobbit 15-3-2006 16:16 Print reply

Posts: 1793
mwahah ligt meer aan jou dan aan je brom als je het mij vraagt

t mooie van fs1 vond ik altijd ( ben nu fs1 loos) als je 50snel hebt 16mm grote inlaatschijf en snelle uitlaat dat je hem net zo lang door kan trekken dat de motor nog maar 1 toon maakt, t? veel toeren gewoon


 
Hans W 15-3-2006 16:42 Print reply

Posts: 1456
het zadel vind ik een slecht argument.
er is hier iemand op het forum met een ss en die heeft een fs1 zadel dus dat maakt niet veel uit.

en als je het schakelen gewoon doorhebt denk je er niet eens meer bij na
 
hondabrommers.tk 15-3-2006 17:33 Print reply

Posts: 104
was ook maar een grapje van het zadel :P daarom ston die er ook achter maar de honda ss50 heeft een iets uitdagender voorm als je me begrijpt
 
http://www.hondabrommers.tk en dan zie je het wel
Steve 4takt 15-3-2006 17:35 Print reply

Posts: 422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
2t schopt 4t kont over het algemeen


klopt en daarom is de motogp ook allemaal 2 takt



en dat zadel is een goed argument... je kan er idd wel vanalles van maken maar dat is met de hele brommer zo... duss als et om standaard gaat is de ss beter qua zadel zowiezo...

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 15-3-2006 om 17:36 uur.
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
-Tom- 15-3-2006 17:36 Print reply

Posts: 4151
uitdagerende vorm om een mooier te maken?
Dat wel idd, een fs1 is standaard al mooi, dus die is neit uitdagender meer
 
FTS Member
Steve 4takt 15-3-2006 17:37 Print reply

Posts: 422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
uitdagerende vorm om een mooier te maken?
Dat wel idd, een fs1 is standaard al mooi, dus die is neit uitdagender meer



SLAAAAAAAAP das een mening... geen feit... over t zadel wel

en als ik een fs1 zou mooier maken... wordt t een ss

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 15-3-2006 om 17:38 uur.
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
ArieNSR 15-3-2006 17:38 Print reply

Posts: 750
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
[...]


klopt en daarom is de motogp ook allemaal 2 takt



en dat zadel is een goed argument... je kan er idd wel vanalles van maken maar dat is met de hele brommer zo... duss als et om standaard gaat is de ss beter qua zadel zowiezo...

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 15-3-2006 om 17:36 uur.


bij lichte motoren is 2 takt gewoon sneller
 
de politie is je beste vriend | Front tegen skoeters |
Steve 4takt 15-3-2006 17:40 Print reply

Posts: 422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ArieNSR
[...]


bij lichte motoren is 2 takt gewoon sneller

lichte motoren is het halve werk
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
hondabrommers.tk 16-3-2006 14:54 Print reply

Posts: 104
weet meschien ook iemand hier iets ocer de honda c50 wat info???
 
http://www.hondabrommers.tk en dan zie je het wel
-Tom- 16-3-2006 15:00 Print reply

Posts: 4151
dat het een damesbrommertje is :P
BTW ga maar eens op een origineel yamaha zadel zitten, niet zo'n raceimitatie buddy, dat zit echt 10x beter hoor als zo'n imitatie ding (en ja ik spreek uit ervaring)
 
FTS Member

Dit topic is 11611 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved