Steve 4takt |
14-3-2006 18:23 |
Posts: 422 |
|
|
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen |
|
Hans W |
14-3-2006 18:29 |
Posts: 1456 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
[...]
pas jij even op cultuurbarbaar... een Fs1 voorspatbord lijkt wel verfrommeld en die van een ss loopt door... een blokje van een fs1 ziet er pietlullig uit en dat zadel lijkt ook alsof er een olifant op heeft gezeten
|
|
|
|
Hells Hobbit |
14-3-2006 18:37 |
Posts: 1793 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
[...]
pas jij even op cultuurbarbaar... een Fs1 voorspatbord lijkt wel verfrommeld en die van een ss loopt door... een blokje van een fs1 ziet er pietlullig uit en dat zadel lijkt ook alsof er een olifant op heeft gezeten
ach je hebt gelijk, het is eigenlijk allemaal leuk, iedere brommer is gaaf,
zolang de cillinder maar niet horizontaal ligt
Dit bericht is gewijzigd door fseend op 14-3-2006 om 18:38 uur.
|
|
|
|
Steve 4takt |
14-3-2006 18:41 |
Posts: 422 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: fseend
[...]
ach je hebt gelijk, het is eigenlijk allemaal leuk, iedere brommer is gaaf,
zolang de cillinder maar niet horizontaal ligt
Dit bericht is gewijzigd door fseend op 14-3-2006 om 18:38 uur.
oeeeehhh die van een fs1 is ook niet echt verticaal en fs1 is net als de rest een stofzuigertje...
honda stopt de BROM in brommer
|
|
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen |
|
Hans W |
14-3-2006 18:54 |
Posts: 1456 |
|
|
|
|
Steve 4takt |
14-3-2006 21:38 |
Posts: 422 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans W
[...]
wie zegt dat die van een fs1 verticaal staat dan
hij zit meer richting de horizontale kant .....
oja nog een ding.. honda's zijn sneller dan fs1tjes... lkkr puh
|
|
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen |
|
Raffel |
14-3-2006 21:54 |
Posts: 1226 |
|
|
|
|
PraatPaal |
14-3-2006 23:11 |
Posts: 7977 |
fs1 is behoorlijk snel, krijg je standaart nog op het achterwiel. roterende inlaat pwned, en de cilinders is nog altijd diagonaal.
|
|
|
|
Hans W |
14-3-2006 23:20 |
Posts: 1456 |
bij de sobw was een fs1 sneller dan een honda ss
|
|
|
|
Raffel |
14-3-2006 23:21 |
Posts: 1226 |
tuurlijk, tis en blijft 4takt..
|
|
|
|
PraatPaal |
14-3-2006 23:21 |
Posts: 7977 |
er zijn ook wel vette FS racertjes maar 2t schopt 4t kont over het algemeen in SOBW...
|
|
|
|
Hans W |
14-3-2006 23:23 |
Posts: 1456 |
de 2 takten rijden met 50cc en de 4 takten met 85cc
dus dan zie je welke er standart sneller is
|
|
|
|
Hells Hobbit |
14-3-2006 23:32 |
Posts: 1793 |
nja ik mag niet zeiken, heb ik een dt ( blok afgeleid van fs1) een xl blok gemaakt ( idee is afgeleid van ss blok)
maar als het aankomt op de keuze fs1 / ss weet ik het wel
zeker als we et over de looks hebben.
maargoed, laten we maar weer eens ontopic gaan:
|
|
|
|
hondabrommers.tk |
15-3-2006 15:38 |
Posts: 104 |
nu weet ik niet meer wat ik moet nemen een yamaha fs1 of een ss50 ?? iemand een tip??
|
|
http://www.hondabrommers.tk en dan zie je het wel |
|
Henk-88 |
15-3-2006 15:48 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondabrommers.tk
nu weet ik niet meer wat ik moet nemen een yamaha fs1 of een ss50 ?? iemand een tip??
Als je niet weet wat je wilt zou je er even over na kunnen denken. Vaak helpt dat wel.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|