Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gereviseerd blok+zuiger inrijden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 857 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35467 - gereviseerd blok+zuiger inrijden
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Evilmex 12-3-2006 21:08 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
ik heb gereviceerd blok nieuwe cilinder+zuiger hoeveel moet ik dan inrijden?



300 is genoeg
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
christianos 12-3-2006 21:09 Print reply

Posts: 20445
Vinnie-89 12-3-2006 21:09 Print reply

Posts: 1870
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
ik heb gereviceerd blok nieuwe cilinder+zuiger hoeveel moet ik dan inrijden?

eerste 100km goed opletten dat je niet teveel toeren maakt.
daarna tot ongeveer 400km af en toe heel ff op top rijden en dan weer rustig. daarna gewoon altijd rustig warm rijden en dan kan je volgas blazen!
 
Tommyofzo 12-3-2006 21:09 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Evilmex
[...]



300 is genoeg

tjah.. het moet dan maar.. gelukkig is't een mb blokje met toeren teller
 
Djeep 12-3-2006 21:10 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
astu:
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/69



of we lieten dit gelijk sien
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Lord_Vader 12-3-2006 21:46 Print reply

Posts: 1244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
ik heb gereviceerd blok nieuwe cilinder+zuiger hoeveel moet ik dan inrijden?


Anders stel je je vraag ff in andermans topic.

Let op mijn woorden: Dit wordt nog het "grote vraag-hier-hoelang-je-moet-inrijden topic"
 
Tommyofzo 12-3-2006 21:51 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lord_Vader
[...]


Anders stel je je vraag ff in andermans topic.

Let op mijn woorden: Dit wordt nog het "grote vraag-hier-hoelang-je-moet-inrijden topic"

nou srry :P idd ik dacht ook nou het gaat hier tochn over in rijden dusseh..
 
hond mb 12-3-2006 21:57 Print reply

Posts: 528
gewoon eerst eve rustig aan doen stationeer laten lopen paar keer gas geve kwartier lang
eve 10 km half toeren rijden in de versnelling
steed meer op top gaan rijden de komende 5 km
dan is wel goed


Dit bericht is gewijzigd door hond mb op 12-3-2006 om 22:00 uur.
 
Vinnie-89 12-3-2006 22:20 Print reply

Posts: 1870
denken veel mensen makkelijk over dan inrijden...
beter rij je eerst 300/400km rustig en niet teveel toeren dan na 50km al volgas te rijden en vervolgens een warmloper of zelfs een vastloper krijgen. (ja ik heb ook wel eens een cilinder niet goed ingereden en dat heb ik geweten..)
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-3-2006 22:24 Print reply

Posts: 10560
ik rijd altijd eerst even rustig warm , dan ga ik even een paar km hoog laag hoog laag in toeren , dan rijd ik even stuk volgas en laat hem akoelen , en dan weer opnieuw .


maar zowiesow ook na inrijden doe ik niet aan lange stukken volgas . altijd effe stukje terug laten komen .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Eat My Dust 12-3-2006 22:26 Print reply

Posts: 2562
een gereviseerd blok van een mtje +nieuwe cil en zuiger
is 150 km inrijden 50 rustig en dan de volgende 100 alle toerengebieden bereiken
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-3-2006 22:29 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
een gereviseerd blok van een mtje +nieuwe cil en zuiger
is 150 km inrijden 50 rustig en dan de volgende 100 alle toerengebieden bereiken



ligt ook een beetje aan wat voor cilinder
mijn originele spul , en malossi reed/rijd ik redelijk kort in
import spul doe ik langer .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mb-gek 12-3-2006 22:31 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



ligt ook een beetje aan wat voor cilinder
mijn originele spul , en malossi reed/rijd ik redelijk kort in
import spul doe ik langer .

idd
nadat ik me cilinder had laten maken door een hard nica wand erin te laten maken raade hij me aan
2 keer 15 min goed warm rijden en dan kan je hem gewoon open trekken

maar dat was meer omdat hij hem zelf wass al goed afwerkt
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Tommyofzo 12-3-2006 22:31 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



ligt ook een beetje aan wat voor cilinder
mijn originele spul , en malossi reed/rijd ik redelijk kort in
import spul doe ik langer .


ik heb dus imi spul
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-3-2006 22:35 Print reply

Posts: 10560
import kun je beter paar honderd km inrijden , heb altijd het idee dat als je dat spul ineens lostrekt dan je op een heel raar slijtpatroon in de cilinder krijgt waardoor hij gigantisch slijt en zuigers vreet .

ik heb nu ook import op mijn mt en heb hem 2 weken ingereden ( 600 km oid ) en nu begin ik langere stukken volgas te houden
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 4400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved