Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Roterende inlaatpoort

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 998 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3544 - Roterende inlaatpoort
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2284 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 18-4-02?09:36 Print reply

Posts: 14825
dus in feitte is het veel rendabeler om een membraamgestuurde carterinlaat te bouwen??
das ook nog ns stukken simpeler..
 
Pertijn 20-4-02?00:11 Print reply
Posts: 846
Het voordeel van een carterinlaat is de afstand tussen carb en cilinder zegmaar, hoe korter die weg is hoe meer topvermogen er te halen is.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
verwijderd 20-4-02?09:10 Print reply
Posts: 4082
als je je cilinder andersom plaatst heb je ook meer kans op warm loper, omdat je zuigerdruk of de andere kant komt van de wand...

daarom is het bij mij afgevallen, wou het eerst maken... roterend inlaat is ook afgevallen. wil volgend jaar mee doen aan de kampioenschappen brommersprint @ jubbega (vast wel bekend hier)

ik neem een mbx of een mb voor de sprint, komt zowiezo een lange crossmotor brug in, en de zithoogte wordt zo laag mogelijk, om achterover klappen te voorkomen.

secs worden ongeveer:
CR80 cil, gaan we tunen voor extreem hoge toeren.
opmaat uitlaat.
28 of grotere carb
waarschijnlijk membraan in cil :a

en als we een kruk kunnen vinden met slag 44 nemen we een RM80 cil. voor meer trekkracht in iets lagere toeren.

of weet iemand nog echte race cils? 80-90cc liefst zonder cilinder inlaat. maar hoeft niet perse.
 
Sneks 20-4-02?12:36 Print reply
Posts: 2499
op rjracing.nl stond geloof ik een kruk voor mb met een langere slag
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Neonlampje 20-4-02?13:03 Print reply

Posts: 14825
symen... dat is geen brommer..
 
Sebastian 20-4-02?17:08 Print reply
Posts: 24
Volgens mij zijn er 2 brommersprint klasse.

Namenlijk 50cc en 70cc.

Had namenlijk specificaties aangevraagd omdat ik ook mee wil gaan racen

In schakelklasse 70cc

Anders had ik ook wel een 75cc Gilardoni kunnen kopen, die laten tunen en er een 6-klep in kunnen hangen.

Maarja mag dus volgens mij niet :(
 
Rens 20-4-02?17:38 Print reply

Posts: 6863
Als er nog iemand geintresseerd is hoe je een roterende inlaat op je blok maakt hier is de beschrijving met plaatjes enzo : [URL[t]]http://members.lycos.nl/SAR/index-24.html[/t]beschrijving[/URL]

Hier is het wel toegepast op een kreidler blok maar bij ene honda blok lukt zoiets ook wel(met veel tijd,geld en moeite)
 
achter de maan is alles beter
70malossi 20-4-02?22:03 Print reply
Posts: 4176
dat van die uitlaat naar achteren en die carb naar voor hebeb njullie allebij op dat plaatje gesizne van wat ooit een mb was.
dat heefd hier een paar maandne gelden oo kgestaan.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Martijn 20-4-02?22:28 Print reply
Posts: 10000
beetje typpolio hee sjans
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 2284 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved