Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Doodpunt @ 70cc Zeta MB

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 640 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35438 - Doodpunt @ 70cc Zeta MB
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2549 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BlackIce4 11-3-2006 21:01 Print reply

Posts: 3654
jah das waar maar ik vroeg ook niet wat het probleem kan zijn want dat is er niet. Alles is in prima staat is goed afgestelt. Ik vroeg me alleen af of er dingetjes waren die ik kan bewerken om het weg te halen.
 
Jarco 11-3-2006 21:03 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
jah das waar maar ik vroeg ook niet wat het probleem kan zijn want dat is er niet. Alles is in prima staat is goed afgestelt. Ik vroeg me alleen af of er dingetjes waren die ik kan bewerken om het weg te halen.



hm nja niet aan beginnen als je her geen verstand van hebt, mijn airsal doet ook niets onder de 7 k
dus ik kan ik de 6 bv 60 rijden @ 7 k maar ook wel harder in hogere toeren, eingelijk iedeaal.
 
BlackIce4 11-3-2006 21:04 Print reply

Posts: 3654
als ik slip met mn koppeling kan ik er wel door komen maar ik vind dat maar niks. Hek een pest hekel aan en ik zal dat normaal gesproken ook niet doen.
 
MT70-nolimit 12-3-2006 12:07 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
Zeker dat hij hoortoerig! Dat weet ik dus ook wel zeker. Ik denk dat als er een NT en een OT zijn van Zeta dat ik een NT heb. hijs splinter nieuw namelijk. Ik denk datik het maar gewoon op moet lossen met een 6 bak. Dat neem ik zowieso dus kwa geld maakt dat niet uit.


ja maak dat de kat wijs. Zeta word al tijden niet meer gemaakt. Ik heb verschillende zeta's gehad en ze waren niet hoogtoerig. Tegenwoordig zit Zeta in de Athena en Parmakit holding en aan gezien de mallen niet veel verandert zijn zal het ook geen hoogtoerig dingkie zijn.
 
gaat lang goed
BlackIce4 12-3-2006 13:41 Print reply

Posts: 3654
hij mag dan al tijden niet meer gemaakt zijn, hij is wel 1 van de laatsten die zijn gemaakt. ding is gewoon een hele tijd niet uit de kast gehaald

En het ding is ZEKER hoogtoerig!

Dit bericht is gewijzigd door BlackIce4 op 12-3-2006 om 13:41 uur.
 
Jarco 12-3-2006 13:48 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]


ja maak dat de kat wijs. Zeta word al tijden niet meer gemaakt. Ik heb verschillende zeta's gehad en ze waren niet hoogtoerig. Tegenwoordig zit Zeta in de Athena en Parmakit holding en aan gezien de mallen niet veel verandert zijn zal het ook geen hoogtoerig dingkie zijn.



hoe kun JIJ weten of zijn zeta niet hoogtoerig is?
je hebt gewoon een hoogtoerige cilinder, die onderin niets doet
 
MT70-nolimit 12-3-2006 13:55 Print reply

Posts: 4322
omdat ik weet dat dat niet Zeta eigen is, dus die cyl zal wel bewerkt zijn
 
gaat lang goed
BlackIce4 12-3-2006 18:24 Print reply

Posts: 3654
is bewerkt jah... Geen timingen verandert nen het is ook niet erger geworden. alleen maar beter. Ik heb nu mn filter schoon gemaakt en erop gehad en hij loopt er beter om maar ik ben nog net iets meer kracht nodig om er echt lekker door te komen
 
christianos 13-3-2006 14:00 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
omdat ik weet dat dat niet Zeta eigen is, dus die cyl zal wel bewerkt zijn

grappig dat mijn zeta en me parmakit ook zwaar hoogterig was

me parmakit maakte meer toeren en had een langere powerband dan een malossi (nsr)

en die was nieuw uit de doos
 

Dit topic is 2549 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved