jah das waar maar ik vroeg ook niet wat het probleem kan zijn want dat is er niet. Alles is in prima staat is goed afgestelt. Ik vroeg me alleen af of er dingetjes waren die ik kan bewerken om het weg te halen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
jah das waar maar ik vroeg ook niet wat het probleem kan zijn want dat is er niet. Alles is in prima staat is goed afgestelt. Ik vroeg me alleen af of er dingetjes waren die ik kan bewerken om het weg te halen.
hm nja niet aan beginnen als je her geen verstand van hebt, mijn airsal doet ook niets onder de 7 k
dus ik kan ik de 6 bv 60 rijden @ 7 k maar ook wel harder in hogere toeren, eingelijk iedeaal.
als ik slip met mn koppeling kan ik er wel door komen maar ik vind dat maar niks. Hek een pest hekel aan en ik zal dat normaal gesproken ook niet doen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
Zeker dat hij hoortoerig! Dat weet ik dus ook wel zeker. Ik denk dat als er een NT en een OT zijn van Zeta dat ik een NT heb. hijs splinter nieuw namelijk. Ik denk datik het maar gewoon op moet lossen met een 6 bak. Dat neem ik zowieso dus kwa geld maakt dat niet uit.
ja maak dat de kat wijs. Zeta word al tijden niet meer gemaakt. Ik heb verschillende zeta's gehad en ze waren niet hoogtoerig. Tegenwoordig zit Zeta in de Athena en Parmakit holding en aan gezien de mallen niet veel verandert zijn zal het ook geen hoogtoerig dingkie zijn.
ja maak dat de kat wijs. Zeta word al tijden niet meer gemaakt. Ik heb verschillende zeta's gehad en ze waren niet hoogtoerig. Tegenwoordig zit Zeta in de Athena en Parmakit holding en aan gezien de mallen niet veel verandert zijn zal het ook geen hoogtoerig dingkie zijn.
hoe kun JIJ weten of zijn zeta niet hoogtoerig is?
je hebt gewoon een hoogtoerige cilinder, die onderin niets doet
is bewerkt jah... Geen timingen verandert nen het is ook niet erger geworden. alleen maar beter. Ik heb nu mn filter schoon gemaakt en erop gehad en hij loopt er beter om maar ik ben nog net iets meer kracht nodig om er echt lekker door te komen