TSX-man |
8-3-2006 17:51 |
Posts: 376 |
Hoe weet je of je oripijp ontgrenst is, zou die dan een extra lasnaad moeten hebben omdat tie open is geweest om die schotten eruit te halen? Ik heb zelf twee orginele pijpjes en die rijden op 70cc zeker ook gewoon netjes en lekker rustig
|
|
|
|
tsxj oran |
8-3-2006 17:52 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
Hoe weet je of je oripijp ontgrenst is, zou die dan een extra lasnaad moeten hebben omdat tie open is geweest om die schotten eruit te halen? Ik heb zelf twee orginele pijpjes en die rijden op 70cc zeker ook gewoon netjes en lekker rustig
dat er moet dan een lasnaad zitten omdat hij open gezaagd is en dus ook weer dicht gelast moet worden
ontgrenste ori pijp rijd zeer lekker op 70cc tip haal meteen de demper matten eruit, wel meer geluid maar echt mooi geluid lekker vel
|
|
oud |
|
gekke henkie |
8-3-2006 17:53 |
Posts: 878 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]
niet dubbelwandig, kheb hem zelf opengehad, er zit een soort gaas aan de binnenwand van de uitlaat gelast met daaronder een soort demper wol, als je dat eruit haalt(en de schotten ook) krijg je echt een wreed geluidje op je tsx, echt monsterlijk
KUT! en mn pa heeft net mn ori pijp aan de oud-ijzerboer meegegeven, omdat ie rot was...
@TS: ik zal wel ns vragen aan n maat van me... die had nog een ori 70 uitlaat op zn tsx, maar weet zo niet hoe dat rijdt... t is in ieder geval erg zonde om je originele pijp te gaan verlassen/slijpen, want die dingen zijn zeldzaam, en vaak niet eens meer dicht te maken, omdat ze gauw rotten.
|
|
Ga toch krassen! |
|
tsxj oran |
8-3-2006 17:54 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gekke henkie
[...]
KUT! en mn pa heeft net mn ori pijp aan de oud-ijzerboer meegegeven, omdat ie rot was...
@TS: ik zal wel ns vragen aan n maat van me... die had nog een ori 70 uitlaat op zn tsx, maar weet zo niet hoe dat rijdt... t is in ieder geval erg zonde om je originele pijp te gaan verlassen/slijpen, want die dingen zijn zeldzaam, en vaak niet eens meer dicht te maken, omdat ze gauw rotten.
tsja, als je ze goed onderhoud, je kan er zo een plaatje bij lassen, dat gedeelte zit toch onder je tank en zie je niet
|
|
oud |
|
TSX-man |
8-3-2006 17:54 |
Posts: 376 |
volges mij zijn mijn pijpjes nog begrenst maar rijdt ook gewoon goed, ik heb ook een malossi uitlaat maar denk niet dattie veel beter is. Misschien in de allerhoogste toeren. (malossi maakt idd veel herrie )
|
|
|
|
tsxj oran |
8-3-2006 17:55 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
volges mij zijn mijn pijpjes nog begrenst maar rijdt ook gewoon goed, ik heb ook een malossi uitlaat maar denk niet dattie veel beter is. Misschien in de allerhoogste toeren. (malossi maakt idd veel herrie )
begrenst, loopt een ori uitlaat tot 8 k toeren dacht ik
|
|
oud |
|
gekke henkie |
8-3-2006 17:58 |
Posts: 878 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]
begrenst, loopt een ori uitlaat tot 8 k toeren dacht ik
ligt aan je verdere setup... met(standaard)snelle 50 en 12 mikuni kwam hij idd niet boven de 8000 toeren uit, en liep hij 65 maar met getunede snelle 50 en 16mm liep de mijne 110 echte km`s @ 10000 toeren
Dit bericht is gewijzigd door gekke henkie op 8-3-2006 om 17:59 uur.
|
|
Ga toch krassen! |
|
spoorlijncrosser |
8-3-2006 18:00 |
Posts: 2687 |
lol iedereen zegt altijd dat dr bijna niemand met malossi uitlaat rijd en nu heb je dr ineens 3 achter elkaar
Ik rijd ook met malossi uitlaat
begint bij mij lekker te trekken bij 8k toeren hoe zit et bij julie
|
|
|
|
gekke henkie |
8-3-2006 18:03 |
Posts: 878 |
|
|
Ga toch krassen! |
|
spoorlijncrosser |
8-3-2006 18:07 |
Posts: 2687 |
tja heb weinig zin om andere uitlaat te gaan kopen
(heb ik et geld ook neit voor)
dusja ik blijf nog maar gewoon met malossi rijden
bij mij is et zo kut als jij verteld nou ook weer niet or
trekt bij mij wel lkkr overal behalve in zn 5e versnelling
|
|
|
|
gekke henkie |
8-3-2006 18:13 |
Posts: 878 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
tja heb weinig zin om andere uitlaat te gaan kopen
(heb ik et geld ook neit voor)
dusja ik blijf nog maar gewoon met malossi rijden
bij mij is et zo kut als jij verteld nou ook weer niet or
trekt bij mij wel lkkr overal behalve in zn 5e versnelling
Daar merk je t ook pas goed...
als je wat zwaardere vertanding pakt, (ik had 14/47) dan merk je dat wel heel erg... dan begon hij in zn 3 al moeilijk te doen, en moest ik m dus met de koppeling in zn powerband jagen, anders trok ie t gewoon niet.
|
|
Ga toch krassen! |
|
spoorlijncrosser |
8-3-2006 18:16 |
Posts: 2687 |
ik reed eerst met zwaardere vertanding 12, 46 maar die heb ik inmiddels al aangepast naar 12, 53
nu trekt ie wel lkkr or tot aan zn 4
en dan zn 5 tja das gewoon beetje kut
|
|
|
|
spoorlijncrosser |
8-3-2006 18:17 |
Posts: 2687 |
maar rijd jij nou met orginele tsx uitlaat of dikke uitlaat tsx (orginele opvoer zegmaar)
|
|
|
|
gekke henkie |
8-3-2006 18:25 |
Posts: 878 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
maar rijd jij nou met orginele tsx uitlaat of dikke uitlaat tsx (orginele opvoer zegmaar)
ik rijd nu zelf met proma, omdat mn ori pijp doorgerot is
vriend van me rijdt wel met ori dikke pijp, maar heb m al erg lang nie gesproke
|
|
Ga toch krassen! |
|
spoorlijncrosser |
8-3-2006 18:28 |
Posts: 2687 |
ok en proma trekt wel lkkr door?
onee laat maar jij hebt 70cc
ik 50snel
komt door die vele klerepolitie hier
|
|
|
|