Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "Kleine Vragen" topic deel 9

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 966 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #35387 - "Kleine Vragen" topic deel 9
Pagina 46 van 60
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 58, 59, 60Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 29030 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 12-3-2006 22:05 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simeon
nee niet met de kap zelf et liefst maak ik iets nieuws ofzo


maak er 1 van plexiglas
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
simeon 12-3-2006 22:06 Print reply

Posts: 13
maar heeft er ook iemand voorbeelden van zich zelf ofzo

 
Djeep 12-3-2006 22:11 Print reply

Posts: 8621
[img]http://www.speed-parts.nl/images/Puch%20maxi/DSCF0064.jpg [/img]

verchroomd
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-3-2006 22:11 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[img]http://www.speed-parts.nl/images/Puch%20maxi/DSCF0064.jpg [/img]

verchroomd


das toch origineel
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Ariej 12-3-2006 22:12 Print reply

Posts: 3685
1 dat is origineel
2 hij wil zelf iets maken

zoals die gozer zegt, maar er een van plexiglas, dat is naish
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Djeep 12-3-2006 22:12 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


das toch origineel


ik sat ff te slapen, ja dat klopt. maar mijn kapje was nooit so mooi
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
simeon 12-3-2006 22:21 Print reply

Posts: 13
maar iemand nog andere ideen dan racegaas met neon of plexiglas (of hout :S)

 
Djeep 12-3-2006 22:24 Print reply

Posts: 8621
Hoeveel K draaid een Ge2 max op een Honda NSR?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
FazuL NSR 12-3-2006 22:33 Print reply

Posts: 2046
k'tje of 13.5 (vrij dan he) versn. 12,5k

Dit bericht is gewijzigd door FazuL NSR op 12-3-2006 om 22:34 uur.
 
T-J Tha Brom Master 12-3-2006 22:40 Print reply

Posts: 213
eey ik had ff vraagje wa voor sproeier moet er in een geheel ori mttje?

mvg T-J
 
jong 12-3-2006 22:42 Print reply

Posts: 1445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T-J Tha Brom Master
eey ik had ff vraagje wa voor sproeier moet er in een geheel ori mttje?

mvg T-J


tussen de 75 en 80 denk ik, verschilt per brommer...

edit: schele ik, doe maar wat kleiner :P

Dit bericht is gewijzigd door jong op 12-3-2006 om 22:43 uur.
 
puch_master 12-3-2006 22:42 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T-J Tha Brom Master
eey ik had ff vraagje wa voor sproeier moet er in een geheel ori mttje?

mvg T-J


volledig orri zit rond de 65 meen ik..
 
Toyota AE86 Levin coupé
jeppor 12-3-2006 22:47 Print reply

Posts: 486
Probelemen met mn tomos, boven een bepaald toerental lijkt het of ie op het verkeerde moment ontsteekt. Kleine plofjes (knalletjes) uit mn uitlaat en houdt in. Nooit last van gehad en heb um al een tijdje.
Morgen ff nieuwe bougie halen en carb schoonmaken waar kan ik nog meer naar kijken?
Wat denken jullie dat t is...
ontsteking?

Dit bericht is gewijzigd door jeppor op 12-3-2006 om 23:06 uur.
 
richard3 12-3-2006 22:48 Print reply

Posts: 5198
tomos is contactpunten ontsteking meen ik


dan zou je die even kunnen afstellen op 0.4
 
op naar de grote brommers
Marry 12-3-2006 22:52 Print reply

Posts: 940
waar kun je trouwens zien hoe groot je spruitstuk is? (bij mt)

Dit bericht is gewijzigd door Marry op 12-3-2006 om 22:52 uur.
 
ook als je niets te vieren hebt

Dit topic is 29030 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 46 van 60
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 58, 59, 60Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved