Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "Kleine Vragen" topic deel 9

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1080 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #35387 - "Kleine Vragen" topic deel 9
Pagina 37 van 60
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 58, 59, 60Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 29040 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zeno 11-3-2006 20:31 Print reply

Posts: 1595
hmm kazaa lite ressurection ownt

maar anyway wie verteld me waaarin een laagtoerige cilinder nou verschilt van een hoogtoerige? wat slijt sneller? wat verbruikt meer?
 
bier drinken en kut roepen
Schrabbekerke 11-3-2006 20:33 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zeno
hmm kazaa lite ressurection ownt

maar anyway wie verteld me waaarin een laagtoerige cilinder nou verschilt van een hoogtoerige? wat slijt sneller? wat verbruikt meer?


Het verschil ligt hem in het aantal toeren per minuut, een hoogtoerige cilinder verbruikt meer omdat die meer slagen per minuut maakt. Door die groter aantal slagen slijt het zaakje uiteraard ook sneller.
 
mtx freak 11-3-2006 20:33 Print reply

Posts: 2711
hoogtoerig verbruik meer, laagtoerig slijt minder snel

laagtoerig is eigenlijk altijd langzaam
hoogtoerig is eigenlijk altijd snel

edit: Schrabbekerke was me voor

Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 11-3-2006 om 20:34 uur.
 
zeno 11-3-2006 20:34 Print reply

Posts: 1595
oke.. en dan zit het verschil dus in de poorten+poorttimingen ofzo?
 
bier drinken en kut roepen
mtx freak 11-3-2006 20:36 Print reply

Posts: 2711
ja eigenlijk wel, daarom zijn er ook grote verschillen tussen verschillende cilinders
 
Marry 11-3-2006 20:37 Print reply

Posts: 940
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
ja eigenlijk wel, daarom zijn er ook grote verschillen tussen verschillende cilinders


mt5 ori gietijzer cilinder is dus laagtoerig (neem ik aan)
 
ook als je niets te vieren hebt
zx7r 11-3-2006 20:37 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marry
[...]


mt5 ori gietijzer cilinder is dus laagtoerig (neem ik aan)

ja
 
S1lv3r 11-3-2006 21:10 Print reply

Posts: 5213
Waar kun je van die conectoren kopen die ook vaak voor kabelbomen gebuikt worden. En dan bedoel ik die conector die aan de linkeruiteinde van onderdeel nummer 9 zit op deze tekening:


Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 11-3-2006 om 21:10 uur.
 
BlackIce4 11-3-2006 21:10 Print reply

Posts: 3654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
zit er ook een begrensing in een tecno race uitlaat voor mb


 
merryn 11-3-2006 21:17 Print reply

Posts: 348
ik heb dus een honda mb met een 80cc blok 6 bak 125cc eurocilindero en een 28 oko vlakschuif met 118 sproeier.
en als ik m nu start dan loopt die gewoon goed dan rijd ik een keer de straat rond en dan kan je m al niet goed open trekken half gas ongeveer.
ook komt hij niet in z'n powerband
maar als ik dan een keer door de straat heb gereden dan kan die allen nog maar stationair draaien en als je dan een klein beetje gas geeft dan verzuipt die zo'n geluid iig.
en de bougi is wit van kleur.

alvast bedankt


Dit bericht is gewijzigd door merryn op 11-3-2006 om 21:18 uur.
 
Pistash 11-3-2006 22:26 Print reply

Posts: 715
De EBR voorvork van me vriend veert niet....(puch maxi) zit muurvast..
We hebben hem al opengehad schoongemaakt.. mooi schoon gemaakt.. en goed ingevet... maar nog steeds muurvast..

Wat kunnen we hier tegen doen?
 
Jorn 11-3-2006 22:53 Print reply

Posts: 2780
Beetje domme vraag mja stel m tog wat is een upside down voorvork
Plaatje 1 of plaatje 2?

Plaatje 1


Plaatje 2

 
Marry 11-3-2006 22:55 Print reply

Posts: 940
laten we het maar op plaatje 2 houden
 
ook als je niets te vieren hebt
zundappchef 11-3-2006 22:56 Print reply

Posts: 4082
plaatje 2


en ik ga zuipen mzzls
 
1000 v twin rotax biatch
PraatPaal 11-3-2006 23:05 Print reply

Posts: 7977
plaatje 2.
 

Dit topic is 29040 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 37 van 60
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 58, 59, 60Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved