Quote:Oorspronkelijk gepost door: zeno
hmm kazaa lite ressurection ownt
maar anyway wie verteld me waaarin een laagtoerige cilinder nou verschilt van een hoogtoerige? wat slijt sneller? wat verbruikt meer?
Het verschil ligt hem in het aantal toeren per minuut, een hoogtoerige cilinder verbruikt meer omdat die meer slagen per minuut maakt. Door die groter aantal slagen slijt het zaakje uiteraard ook sneller.
Waar kun je van die conectoren kopen die ook vaak voor kabelbomen gebuikt worden. En dan bedoel ik die conector die aan de linkeruiteinde van onderdeel nummer 9 zit op deze tekening:
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 11-3-2006 om 21:10 uur.
ik heb dus een honda mb met een 80cc blok 6 bak 125cc eurocilindero en een 28 oko vlakschuif met 118 sproeier.
en als ik m nu start dan loopt die gewoon goed dan rijd ik een keer de straat rond en dan kan je m al niet goed open trekken half gas ongeveer.
ook komt hij niet in z'n powerband
maar als ik dan een keer door de straat heb gereden dan kan die allen nog maar stationair draaien en als je dan een klein beetje gas geeft dan verzuipt die zo'n geluid iig.
en de bougi is wit van kleur.
alvast bedankt
Dit bericht is gewijzigd door merryn op 11-3-2006 om 21:18 uur.
De EBR voorvork van me vriend veert niet....(puch maxi) zit muurvast..
We hebben hem al opengehad schoongemaakt.. mooi schoon gemaakt.. en goed ingevet... maar nog steeds muurvast..