Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Uitlaat derbi senda sm x-treme

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 507 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35351 - Uitlaat derbi senda sm x-treme
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 30330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gprnick 8-6-2009 20:14 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: exoo
Ey
Ik ben van plan een MK Thrower te kopen.
Ik wil me derbi rond de 70-80 laten lopen.
Welke tandwiel verhouding zou ik moeten nemen?

bedankt


je kickt een topic van een jaar oud

dit mag niet
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 8-6-2009 20:16 Print reply

Posts: 12846
Let idd in het vervolg wanneer je een topic gevonden is of dit een recent topic is. Zet je vraag anders in dit topic. Dan zit je altijd goed .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
niet-standaard 1-9-2009 17:40 Print reply
Posts: 2
welke uitlaat is sneller met een ori cilinder, 17.5 de conti of de yasini cross en als ik een yasuni neem moet ik dan de HM of de ML nemen geld speel geen rol
tnx, mitchel
 
stephan777 1-9-2009 17:46 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niet-standaard
welke uitlaat is sneller met een ori cilinder, 17.5 de conti of de yasini cross en als ik een yasuni neem moet ik dan de HM of de ML nemen geld speel geen rol
tnx, mitchel



De conti.
 
niet-standaard 1-9-2009 22:13 Print reply
Posts: 2
Owkeee en hoe hard loopt ie dan grof weg (precies)
 
stephan777 1-9-2009 22:14 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niet-standaard
Owkeee en hoe hard loopt ie dan grof weg (precies)



Neem is de moeite om te zoeken op het forum. Deze vraag is al 10000 keer gesteld.
 
LucF 16-10-2009 14:40 Print reply

Posts: 70
Dit was een reactie op mijn berekening in 2005 voor een Derby Senda.

hallo, nou ik heb de uitlaat al een aantal weken af, maar ik heb veel te veel lol om te rijden zodat ik nu pas de prestaties eenz door mail . Zoals je waarschijnlijk al wist heb ik de uitlaat op school gemaakt, net voor de vakantie druk bezig geweest om alle conen in mekkaar te tiggen, was gelukt, maar wel een uurjte les gemist :P maar dit vond de leraar niet erg als hij maar een stukje mogt rijden als de uitlaat helemaal af was . Nou ik had dus alle conen aan mekaar, dus alleen de stinger, demper, flens en bevestigingen moesten er nog aan, dit heb ik bij een maat gedaan met een MIG installatie. Nou we stonden verbaasd dat de uitlaat echt zo mooi onder de brommer door liep. Toen alles er eenmaal opzat, even groter sproeiertje erin, 1 keer trappen en hij deed het . het geluid.... echt niet normaal zo mooi, ringtingtingting!!! nou we konden het niet laten om een stukje te rijden, dit moest wel op de choke want de sproeier was nog niet groot genoeg. Maar het ging nog heel goed in zijn 4e versnelling zat ik al met gemak over de 80, in de 5 en zes trok hij hem niet echt meer. nuja de volgende dag bezig geweest met afstellen.. het geluid was nog veel mooier geworden . toen ging ik rijden, ik wist niet wat er met mijn brommer gebeurd was, echt niet normaal, het achtwerwiel slipte zelfs even weg bij het wegtrekken. als je een beetje meegeeeft wil het voorwiel ook nog zo omhoog!!. De Powerband loopt van 8000 naar 12000, bijna net zoals je had gegeven. Weer een dag erna zijn ik en mijn broer eens gaan rijden (ik op de brom, me broer in de auto) en tot onze super grote verbazing, bleek dat de brommer over de 110 loopt!!!!!!. dit helemaal standaard!!!, 14 mm carb, ongetunde cilinder, gewoon helemaal standaard. zou ik ben er echt blij mee, de uitlaat word ook nog verchroomd. Op internet heb ik ook nog een topic in een forum over mijn uitlaat (met fotos) op pagina 10 staat een filmpje.
Maar hartstikke bedankt nog!!



 

Dit topic is 30330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved