Dit was een reactie op mijn berekening in 2005 voor een Derby Senda.
hallo, nou ik heb de uitlaat al een aantal weken af, maar ik heb veel te veel lol om te rijden zodat ik nu pas de prestaties eenz door mail
. Zoals je waarschijnlijk al wist heb ik de uitlaat op school gemaakt, net voor de vakantie druk bezig geweest om alle conen in mekkaar te tiggen, was gelukt, maar wel een uurjte les gemist :P maar dit vond de leraar niet erg als hij maar een stukje mogt rijden als de uitlaat helemaal af was
. Nou ik had dus alle conen aan mekaar, dus alleen de stinger, demper, flens en bevestigingen moesten er nog aan, dit heb ik bij een maat gedaan met een MIG installatie. Nou we stonden verbaasd dat de uitlaat echt zo mooi onder de brommer door liep. Toen alles er eenmaal opzat, even groter sproeiertje erin, 1 keer trappen en hij deed het
. het geluid.... echt niet normaal zo mooi, ringtingtingting!!! nou we konden het niet laten om een stukje te rijden, dit moest wel op de choke want de sproeier was nog niet groot genoeg. Maar het ging nog heel goed
in zijn 4e versnelling zat ik al met gemak over de 80, in de 5 en zes trok hij hem niet echt meer. nuja de volgende dag bezig geweest met afstellen.. het geluid was nog veel mooier geworden
. toen ging ik rijden, ik wist niet wat er met mijn brommer gebeurd was, echt niet normaal, het achtwerwiel slipte zelfs even weg bij het wegtrekken. als je een beetje meegeeeft wil het voorwiel ook nog zo omhoog!!. De Powerband loopt van 8000 naar 12000, bijna net zoals je had gegeven. Weer een dag erna zijn ik en mijn broer eens gaan rijden (ik op de brom, me broer in de auto) en tot onze super grote verbazing, bleek dat de brommer over de 110 loopt!!!!!!. dit helemaal standaard!!!, 14 mm carb, ongetunde cilinder, gewoon helemaal standaard. zou ik ben er echt blij mee, de uitlaat word ook nog verchroomd. Op internet heb ik ook nog een topic in een forum over mijn uitlaat (met fotos) op pagina 10 staat een filmpje.
Maar hartstikke bedankt nog!!