Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - GE2 cilinders

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 867 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35340 - GE2 cilinders
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda nsr50 6-3-2006 17:57 Print topicpost
Posts: 178
hoe kun je eigenlijk aan een cilinder zien of het nou een gewone of een belgische GE2 is??
 
NOTHING RUNS LIKE A HONDA

AOF 6-3-2006 17:57 Print reply

Posts: 1477
moet je hem eraf halen en kijken naar de poorten

is volgnes mij de enige manier


Dit bericht is gewijzigd door AOF op 6-3-2006 om 17:58 uur.
 
Menu2t 6-3-2006 17:59 Print reply

Posts: 2815
dat merk je wel aan prestaties
 
NSR Supersprint special!
white_hell 6-3-2006 18:00 Print reply
Posts: 298
Bij mijn cilinder(LC 50cc) staat het er gewoon op:P
 
MT70-nolimit 6-3-2006 18:00 Print reply

Posts: 4322
Kleine vragen topic

Staat aan de zijkant, GE2 nederlands staat GJOL
 
gaat lang goed
honda nsr50 6-3-2006 18:01 Print reply
Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: white_hell
Bij mijn cilinder(LC 50cc) staat het er gewoon op:P


er staat wel ge2 op maar niet dat het nou een beligsche of een gewone ia maar waar staat dat bij jou dan
 
NOTHING RUNS LIKE A HONDA
AOF 6-3-2006 18:02 Print reply

Posts: 1477
als je het over die nsr in je profiel hebt
die heeft een belgische 50cc anders haal je de 90 niet
 
ruud1 6-3-2006 18:03 Print reply

Posts: 806
bij een belgische kan je 2 vingers in de uitlaatpoort stoppen, en bij een nederlandse nog niet 1 vinger, daar kan je het snel aan zien.
en bij je membraan moet een boosterpoort zitten.

Dit bericht is gewijzigd door ruud1 op 6-3-2006 om 18:03 uur.
 
white_hell 6-3-2006 18:03 Print reply
Posts: 298
Oh, ja stat geen NL of BE,, stat aan de linkerkant trouwens
 
MT70-nolimit 6-3-2006 18:05 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: white_hell
Oh, ja stat geen NL of BE,, stat aan de linkerkant trouwens


Op de Nederlandse staat GJOL, jemig is dat nou zooo moelijk?

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 6-3-2006 om 18:09 uur.
 
gaat lang goed
richard3 6-3-2006 18:09 Print reply

Posts: 5198
men werpt een blik in zijn/haar cilinder
en men ziet 4 spoelpoorten een grote uitlaat poort
een intlaatpoort met daarboven een boosterpoort
 
op naar de grote brommers
Toon 6-3-2006 18:10 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Kleine vragen topic

Staat aan de zijkant, GE2 nederlands staat GJOL


Nee niet altijd ik heb een ori tsx (belgische) en er staat geen GE2 of GJOL maar toch is het de ori want 2 buurjongens hebben er hetzelfde op staan.
 
Scarface 6-3-2006 18:11 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]


Nee niet altijd ik heb een ori tsx (belgische) en er staat geen GE2 of GJOL maar toch is het de ori want 2 buurjongens hebben er hetzelfde op staan.


volgens mij hebben ze het over een cilinder van een nsr
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
KS Racing 6-3-2006 18:11 Print reply

Posts: 193
ut gaat gvd tog over honda man nie over suzuki
 
ruud1 6-3-2006 18:24 Print reply

Posts: 806
op een duitse ge2 (die identiek is aan de nederlandse) staat geen gjol, dus check je uitlaatpoort en je boosterpoort gwoon ff

 
puch_master 6-3-2006 18:39 Print reply

Posts: 3429
GE2 belg: 4x spoeler, 1x uitlaat, 2x inlaat, 1x booster
GE2 duits: 4x spoeler, 1x uitlaat, 2x inlaat
GJOL NL: gelijk aan GE2 duits
 
Toyota AE86 Levin coupé

Dit topic is 987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved