Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Project MTX80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1093 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #35310 - Project MTX80
Pagina 4 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 30134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 6-5-2006 18:52 Print reply

Posts: 20445
proma 50 uitlaat ?

wat ding is mijne licht gekieteld

daarbegint de powerband pas bij 6500 enzo..


 
John Huijben 6-5-2006 18:54 Print reply

Posts: 2433
proma 50 uitlat je
heb er zon onderlangse techno voor nsr opgehad, maar dat reed maar kut.
met die opmaat van me reed ie goed, maja vind t net zo relaxed om lekker rustig te rijden, rijd nog 110 ofzo dusja vind t wel best.

powerband ligt ook niet alleen maar aan uitlaat eh
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
christianos 6-5-2006 18:58 Print reply

Posts: 20445
neej weet ik

maar omdat mijne licht gekieteld is en veel meer toeren maakt , zit ik me af te vragen in hoeveere die proma 50 hem afknijpt..
 
John Huijben 6-5-2006 19:07 Print reply

Posts: 2433
bakkes

ik rij met een uitlaatpoorttiming van 160, en jij denkt dat een proma uitlaat m afknijpt omdat ie bij mij maar doorgaat tot 9000 toere en bij jou meer
denk dat ik met een orginele uitlaat al blij mag zijn als ie 7k haalt man
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Jarco 6-5-2006 19:08 Print reply

Posts: 4520
al iets opgeschoten met die cr80 cil dan?
 
Dikke Dennes 31-5-2006 19:55 Print reply

Posts: 4337
Doe mij zo'n 80-er met berekende pijp

Ding loopt flink man voor een origineel 80cctje!
 
Drive it like you stole it.
John Huijben 31-5-2006 20:03 Print reply

Posts: 2433
ten eerste het is een 100-er
en ten tweede. sjah met opmaat loopt ie idd best redelijk nou ja
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
christianos 31-5-2006 20:17 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
bakkes

ik rij met een uitlaatpoorttiming van 160, en jij denkt dat een proma uitlaat m afknijpt omdat ie bij mij maar doorgaat tot 9000 toere en bij jou meer
denk dat ik met een orginele uitlaat al blij mag zijn als ie 7k haalt man

ik haal met dik doorstampen de 11.000


en ik heb alleen de uitlaatpooryt verbeed enzo


topvermogen heb ik bij 9,5 k
 
Shifty 31-5-2006 20:21 Print reply

Posts: 1113
Leuke brommer, dik opgefokte MTX-SH is altijd mooi
Trouwens, aantal toeren hangt er ook vanaf met wat voor twv je rijd ae, khaalde met een std 80cc ook 11.500 toeren, maar wel met de twv voor 50cc :P
Ook leuk filmpje, en leuk achtergrond muziekje (Disturbed, The Game dacht ik )
Suc6 ermee!
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
christianos 31-5-2006 20:22 Print reply

Posts: 20445
15/42 en een uitgeboorde 18 kehin carb.
 
John Huijben 31-5-2006 20:51 Print reply

Posts: 2433
ik rij met 17 / 37, en een zware 6bak, dus van een mtx o.t.
enneh een brommer is nie meteen sneller alsie meer toeren maakt hoor
met opmaat heeft ie ongeveer een powerband van 6,5 tot 9,5
kan m trouwens in ze 2 (met 45kmh ongeveer) gewoon opt achterwiel krijgen... achterover gaan is ook goed te doen benk al achtergekomen
zat echt opt randje toestraks

maarreh wil m ect sneller hebben... maar daar komt binnenkort meer over . eerst ns banken... mischien gebeurd dat deze zaterdag
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Dikke Dennes 31-5-2006 20:52 Print reply

Posts: 4337
We hopen het...

Weten mensen nog adresjes in de buurt van Breda?
 
Drive it like you stole it.
Joostvdw 31-5-2006 21:03 Print reply

Posts: 4789
wanneer ga je verder met je cr cilinder?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
50cc crosser 31-5-2006 21:17 Print reply

Posts: 1866
ja wat is er met de cr cilinder gebeurt
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
John Huijben 2-6-2006 0:20 Print reply

Posts: 2433
UPDATE

Dit bericht is gewijzigd door John Huijben op 2-6-2006 om 0:20 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 30134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved