Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Project MTX80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1044 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #35310 - Project MTX80
Pagina 3 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 30102 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 27-3-2006 19:11 Print reply

Posts: 2433
UPDATE
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Gertjan 27-3-2006 19:28 Print reply

Posts: 1505
NSR velgen staan niet verkeerd
Wat voor poot heb je gebruikt voor die remklauwophanging?
 
John Huijben 27-3-2006 19:38 Print reply

Posts: 2433
nsr of mbx geloof ik.
onderpoten zijn nu 29mm. terwijl mtx 31 is.
om dat verschil op te vangen is de onderkroonplaat van nsr.
en om een boveplaat van mtx te kunnen behouden heb ik zelf ophoogbussen gedraaid, zodat ie meteen mooi op hoogte staat.
werkt perfect
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
jurgheinz 27-3-2006 19:43 Print reply
Posts: 992
toen ik nsr velgen in me mtx sh had met ook zown schijf was t niet goed nu vinden ze t wel mooi

gaaf ding trouwens ...

schijf is cker van cbr600 ofniet
 
Frysk 27-3-2006 19:46 Print reply

Posts: 34930
dit zou toch jouw rustige schoolbrommertje worden


 
giggitybyte
mulder.sst 27-3-2006 20:18 Print reply
Posts: 42
Goed bezig, maar waarom heb je die cr80 cilinder op nsr80 carters pas gemaakt, terwijl het schijnt dat ze makkelijker passen op mt/mb50 carters.
En past een mt8 kop zo op die cr80 cilinder?
 
Sst
John Huijben 28-3-2006 18:02 Print reply

Posts: 2433

a. Een mt5 blok past niet in mtx-sh frame, en ik wil t nie gaan verlasse
b. Carter van mt5 moet uitgekotterd worden en opgelast worden, das mischien wel meer werk dan bij mij
c. NSR80 blok is steviger, en spoelkanale komen beter uit
d. NSR80 blok heeft std. toeretelleruitgang, hoef ik dus niet met mb kappen aan de haal
e. Zo kan ik mn binnerotor ontsteking overzette tusse woon werk school blok en cr80 blok, net als mn gewone ontsteking

dus vandaar.

mt8 kop past volgens mij wel ja, dus das wel handig als je geen cr80 kop hebt. gelukkig heb ik die wel een
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Dikke Dennes 28-3-2006 18:04 Print reply

Posts: 4337
Te gaf John.
Mooie velgen man.
 
Drive it like you stole it.
John Huijben 6-5-2006 15:19 Print reply

Posts: 2433
UPDATE
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Palava 6-5-2006 15:37 Print reply

Posts: 2866
hij ziet er relaxt uit, stukken beter dan na de vorige update!
 
BIET 6-5-2006 15:39 Print reply

Posts: 22355
Mooie schijf

heb ik ook 


voor de rest ook mooi projectje
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
arthur de gek 6-5-2006 18:44 Print reply
Posts: 191
ziet er weer goed uit.
zal ook wel weer mooi lopen.
maja der zitten ook heel wat uren in.

heb der nu maar even plezier van, hopen dat het heel ff heel blijft dit keer
 
John Huijben 6-5-2006 18:49 Print reply

Posts: 2433
loopt als n trekker
powerband van 3 a 4 tot 9000 toere
en nu die opgehoogd is komtie helemaal makkelijk omhoog voor..

lekker stoefe en lomp doen dus
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
christianos 6-5-2006 18:50 Print reply

Posts: 20445
wat is je max toerental met deze timingen?

en waar meeste koppel enzo?
 
John Huijben 6-5-2006 18:51 Print reply

Posts: 2433
eeehehh pffff... uitlaatpoort timing is nou 160 ofzo, en spoelpoorten 135 uit me hoofd.

topvermoge zal rond de 7000 toere ligge schat ik zo

keertje naar testbank ofzo

 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 30102 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved